Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Rygte: Google på vej med ny supertelefon og tablet

Rygte: Google på vej med ny supertelefon og tablet

Google forbereder tilsyneladende lanceringen af en ny ”ægte” Google telefon og tablet.

Google arbejder, ifølge engelske avis Daily Mail, på lanceringen af en ny super smartphone og tablet, der har kodenavnet ”X”.

Telefonen skulle være en ekstra holdbar telefon med bøjelig skærm og en kasse i keramisk materiale.

Google har tidligere sendt Google-telefoner på markedet, der var produceret af Samsung og LG. Den kommende telefon forventes, at blive den første ”ægte” Google telefon, der dog formentlig vil blive produceret af Motorola der er opkøbt af Google.

Ikke mange specifikationer er sluppet ud om den nye telefon og tablet, men det forventes at den bliver præsenteret ved en udvikler konference, der finder sted den 15. til 17. maj 2013.

Kilde: Daily Mail

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

chris 25-01-2013 15:56:16

Skriv din kommentar til artiklen her..

0 0
Christoffer 25-01-2013 11:41:54

Bøjelig keramik!! Spændende!

0 0
25-01-2013 12:30:13

Bøjelig skærm, ikke bøjelig keramik......

0 0
Christoffer 25-01-2013 12:51:02

Det smarte ved en bøjelig skærm forsvinder en smugle hvis ikke "kassen" kan bøjes! Med mindre det er noget med et "rullegardim" man lige trækker ud af sin kuglepen :-)

0 0
chris 25-01-2013 15:57:51

Jeg tror vi skal gå en anden vej, nemlig en meget stærk skærm som kan holde til at bøje lidt. Det betyder at den i lang højre grad kan holde til at blive tabt.

Er enig i at det andet er alt for tidligt endnu.

0 0
Zeb 25-01-2013 13:14:45

Det tror jeg godt du kan regne med det er. PT er teknologien indenfor bøjelige batterier nemlig stadig på et relativt tidligt stadie, og i hvert fald ikke klar til produktion.

Mig bekendt producerer Motorola ikke selv skærme, og da Samsung vist er længst fremme med bøjelige skærme skulle det da være underligt hvis de sælger deres opfindelse til en anden spiller på markedet før de selv har noget klar....

0 0
Jesper 25-01-2013 12:41:24

Det ene medfører vel det andet...

Medmindre de vil gå tilbage til "clamshell"-formatet.

0 0
25-01-2013 19:10:04

Bare fordi skærmen er flexible behøves den jo nødvendigvis ikke at bruges til at bøje. Måske pga af deres holdbarhed? Kig og lær:

http://www.google.dk/url?sa=t&source=web&cd=2&ved=0CDYQtwIwAQ&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D-k6r2HQY9Ws&ei=5skCUa3tG8_MsgaPpYGoCA&usg=AFQjCNEHZryFCeSwdo--69imLZGqPowOpQ&sig2=e2lDLi5lyMnVKNX4LX8Cwg

1 0
CJ 31-01-2013 19:42:02

Har set et par demoer af Samsungs flexible display. Ikke noget overbevisende endnu men ideerne er der http://www.youtube.com/watch?v=N3E7fUynrZU
Spændende hvad Google koger på... Hvis det ikke bare er et tomt rygte :-)

0 0
lsj 25-01-2013 11:15:51

det kunne godt blive min næste mobil.. hvis den bliver til noget...

0 0
Rene 26-01-2013 23:58:25

Hmm ok fanboy much, de skal bage antyde en ny mobil så står du klar med pungen.

0 0
27-01-2013 08:01:32

Hvor er du da bare dum at hører på.....

0 0
TF 27-01-2013 17:53:39

Tja jeg vil give dig ret men det er samme kommentar dig og andre kommer med vær gang der kommer en ny iphone ;-)

0 0
lsj 27-01-2013 02:55:16

Rene... for det første aner du intet om mine vaner... har en samsung galaxy s2.. så WRONG!!! og den har jeg haft længe...
for det andet er jeg ikke android fan boy.. har haft alt inden for styresystemer.. og lær at stave før du kaster om dig med ord...

0 0
Rene 27-01-2013 17:57:55

Undskyld, skriver mig bag øret at fanboys hader skrivefejl.

0 0