Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Rygte: HTC Glamor - smartphonen til kvinder?

Rygte: HTC Glamor - smartphonen til kvinder?

Skal man tro rygterne, så er HTC på vej med en ny smart model, som henvender sig til kvinderne. Se den her.

HTC Glamor (Foto: Pocketnow.com)
HTC Glamor (Foto: Pocketnow.com)

Pastelfarver ser ud til at være salgstricket på mobiltelefoner denne sommer. Nokia har præsenteret N9 i flotte farver, og nu kommer HTC måske med en model i moderigtige farver.

Skal man tro de rygter der verserer på internettet i disse dage, så er HTC på vej med en ny model der går under kodenavnet "HTC Glamor".

HTC Glamor skulle umiddelbart komme i farverne pink, gul og lyseblå. Og det kunne godt virke som det er den model, der tidligere har været rygtet til at hedde "HTC Bliss" og henvende sig til det kvindelige publikum.

Er Glamor og Bliss ikke det samme produkt, så ser det dog stadig ud til at Glamor skal markedsføres til kvinderne.

Der er endnu ingen officielle udmeldinger omkring denne model, så specifikationer m.m. er uvist.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

PiX 27-06-2011 12:07:38

Det vil jeg mene! :)

0 0
JeppeD 24-06-2011 15:47:04

Hvad så med HTC xxx!?
spøg til side - du har helt ret. Om det er deciderede tøsemobiler ved jeg ikke. Men mandige - det er de sku ikke.
Men hvorfor kalde den et nyt navn? - det er da bare en wildfire i pastelfarve.

0 0
nudsen4ever 25-06-2011 20:48:39

sku til og sige det samme.. man kunne da lige så godt købe en etui som var pink eller gul, software og hardware er sikkert det sammen som en af deres andre telefoner, designmæssigt ligner den også de andre telefoner, de har bare puttet en farve på, flot HTC.. hvad med at minimere antal af mobiler på market og lave nogle som virkelig er verdens klasse.. en wildfire og Desire og Sensation er mobiler nok for mig fra HTC.. HTC ChaCha og Incredeble S, Gratia.. og så spørger jeg lige, hvad er forskellen på en HTC Desire S og en HTC Desire HD, prismæssigt er det ca 300 kr.. hvorfor fanden har man to forskellig mobiler så tæt på hinanden.. giver ingen mening :S

0 0
Kim 24-06-2011 12:57:58

Syntes da personligt det er længe siden HTC har præsteret andet end tøse-telefoner.
Det er da i alle fald længe siden der har været noget buiz-præg over HTC, og jeg finder dem nu heller ikke særligt maskuline.

... og jaja, den du nævner er så undtagelsen der bekræfter regelen ;)

0 0
Hans Jákup Danielsen 24-06-2011 20:28:48

kan du så lige navne en mande telefon fra apple, samsung, nokia, LG?
dette må vel være en mande telefon :D
http://www.ec21.com/product-details/Waterproof-Mobile-Phone-LM801--3354958.html

0 0
Kim 24-06-2011 20:39:34

N8 er bygget over et stærkt karrosri, med HDMI og USB-on-the-go og gorillaskærm. X7 har et design der leder tankerne tilbage på Astriods. Selvom der er bløde former, er det ikke ligefrem tøse desin.

Samsung er rent drengerøvslir, det er skærm og effekter i den stil der er i højsædet.

LG har taget sit Transformer navn og er et dualcore "wonder".

HTC wildfire, desire, sensation - bare navnene! Med HTC sense..!

I rest my case...

0 0
Kim 24-06-2011 20:43:28

PS: HTC kunne lige så godt reklamere for shampoo, luk øjnene og lyt ;)

0 0
oliver 25-06-2011 00:12:46

jeg føler med dig for alle HTC´s mobiler har den runde form og man vil sagtens kunne sige at det er tøse mobiler ligeson æble og nokia og lg de kan kun de ting piger vil med mobiler

0 0
Kim 25-06-2011 01:35:09

Faktum er at der ikke er nok marked i at lave mande-tlf. Og punktum.

Vi kan være nok så smarte og nok så meget mand, men i det - lad os vinde lidt territorie tilbage ved at kalde det det - androgyme marked...
Alle telefoner laves designmæssigt for tøserne. Ligesom websites der er henvendt mod begge køn, har tøse design (findes der andre end datingsites?)

Men! helt ærligt, og det står jeg ved - alt efter HTC Diamod er legetøjstelefoner. Uanset hvad de nu har af "sense" (legetøj) og værk.
HTC leverer varen til den ukritiske masse - og tillykke med massmarket! :)

0 0
Lukas 24-06-2011 16:33:55

Mener du at Sensation og Incredible s er tøsemobiler???
(Kan godt se, hvad du mener med desire s)

0 0