Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Rygte: HTC Pyramid ny Dual-core mobil fra HTC

Rygte: HTC Pyramid ny Dual-core mobil fra HTC

Rygterne florerer netop nu på nettet om flere nye telefoner fra HTC, blandt andet en dual-core telefon ved navn HTC Pyramid.

Rygterne om HTC Pyramid, en dual-core telefon fra HTC, vækker opsigt på nettet, da dette netop var ventet under Mobile World Congress, hvor mange af konkurrenterne fremviste deres dual-core telefoner.

Den gang fortalte HTC’s nordiske direktør, Peter Frølund, dog at de havde fokus på brugervenligheden og ikke specifikationerne.

Men nu virker det som om, at der snart er flere nye telefoner på vej fra HTC, og denne med fokus på specifikationerne.

HTC Pyramid rygtes til at være den første Android telefon med en 1,2 GHz dual-core Snapdragon processor, 4,3” Super-LCD skærm, 8 megapixel kamera og et 1,3 megapixel front-kamera.

For det amerikanske marked er der også rygter om en EVO 3D, som i specifikationer skulle minde meget om HTC Pyramid, hvor den største forskel skulle være en 3D skærm.

HTC har dog ikke bekræftet dette, og det er derfor også uvist om den kommer på det danske marked.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

17-03-2011 21:12:30

Hvad med LG's nye nova-skærm? Vil LG ikke "dele ud" af den? Lyder da umiddelbart bedre end s-lcd :)

Apropos skærmen (ved meget lidt om skærme) - har læst at opløsningen er qHD 960 x 540. Hvor godt er det på en 4,3 skærm?

Tror det bliver min afløser til Desire (er ikke fanboy :D), men med alle de produkter HTC sender ud, bliver det da godt nok svært at få dem alle opdateret (selvom den her måske har "ren" Android).

0 0
JB 16-03-2011 22:21:34

Hej Lene

Det forventes at Pyramid præsenteres på CTIA messen i Florida i næste uge (22-24. marts).

0 0
M.J. 16-03-2011 21:53:10

Er jeg helt galt på den.....men skulle amoled ikke bruge en hel del mindre strøm ???

0 0
gert 16-03-2011 22:35:16

jo det mener jeg også..

0 0
David Nielsen 16-03-2011 21:47:43

Det er nok Htc pyramid, der er Htc desire hd2!!!

0 0
Rudik 16-03-2011 18:18:11

Jeg sad lige og tænkte åh-nej, nu skal jeg vente til maj, for at købe en ny telefon. Men da jeg så at denne telefon med en rigtig fed processor har en skærm på 4,3" må jeg desværre eller heldigvis erkende at den telefon er nok for stor til min hånd. Jeg tror stadig at jeg vil nøjes med en Desire S med en 2,7" skærm, hvis den lever op til den brugeroplevelse man fik ud af en alm. htc desire + en lille smule mere.

0 0
Giovanni78 17-03-2011 08:42:25

Jeg er helt enig..

Forstår desværre ikke de kæmpeskærme som er fuldstændig uhandy som mobiltelefoner.

Jeg så gerne en super mobil med max 4" skærm, og helst 3,7" ligesom desire/desire s.

Så hgvis desire s havde de specifikationer der er nævnt her, så var det klart drømmemobilen.

0 0
Rudik 16-03-2011 18:18:54

tastefejl. 3,7" skærm.

0 0
Rudik 16-03-2011 18:18:52

tastefejl. 3,7" skærm.

0 0
Benjamin 16-03-2011 17:34:42

hvornår stopper folk med at brokke sig over at nye modeller ikke kommer med amoled skærm. get use to it! de eneste der producerer AMOLED skærme det er samsung. og deres produktion kan ikke følge med efterspørgslen.
Samsung er i gang med at øge produktionen, men de vil tidligst have indhentet efterspørgslen i Q3 2012.
så længe de ikke kan følge med, så vil de naturligvis ikke omlægge deres produktion. dvs at når de ikke kan lave nok 3,5" og 3,7" skærme, hvorfor skulle de så ændre deres begrænsede produktion til 4,0" og 4,3" skærme. den udvikling ville jo være spild af penge.

derudover synes jeg det er fint at HTC fravælger den. udbud og efterspørgsel har til følge at de er enormt dyre fordi mange gerne vil have dem i deres produkt. så at fravælge dem gør HTC telefonerne billigere og gør at de kan følge med i produktion.

0 0
Benjamin 22-03-2011 23:12:48

Om AMOLED er en "godt nok" løsning er vel en vurderingssag.
jeg bliver personlig ikke begejstret for overblænde af komplimentærfarver for at fremhæve hinanden. det giver en utrolig dårlig farvekorrektion i forhold til virkeligheden, og skarpheden i billedet er ren synsbedrag da du ikke kan se formernes virkelige skæringer, som normalt kan ses i nuancer.

farvekorrektionen er langt bedre på en super LCD skærm. Selvom at det i uvidendes øjne vil se ud som om AMOLED skærmen er bedre fordi den står mere "skarpt" og giver større kontrast.
det eneste farvetekniske område hvor AMOLED er bedre er i dens gengivelse af Sort, hvilket desværre er et lille minus på super-LCD.

0 0
Nygaard 16-03-2011 19:34:22

Prisen er jo irrelevant!

En topmodel skal ikke fyldes med "godt nok" løsninger, for at holde prisen nede. Den skal bestykkes med det bedste af det bedste, ellers giver det ikke mening at have en topmodel.

0 0
Camilla 16-03-2011 17:55:25

Jeg er helt enig. Jeg har det fint med S-lcd. Synes bestemt ikke at AmoLED er værd at savle efter. Men synes til gengæld at en DualCore processor i denne HTC lyder så meget mere interessant ;)

0 0
Tobias Nordahl 16-03-2011 17:26:52

Den ser godt nok lækker ud... Jeg savler, og nu får den kære desire snart en konkurrent!;) (Altså - fra min egen smag, ikke i forhold til mobilmarkedet ellers, der er Desire jo langt efter allerede)

0 0
Camilla 16-03-2011 17:15:10

Ja altså, der er den jo.. Min nye telefon.. Har I nogen idé om hvornår man kan regne med at kunne købe den? Taler vi om i løbet af 2011, eller senere?

0 0
Kasper 16-03-2011 17:18:00

har set flere steder hvor der står den kommer til maj i dele af verden. Forhåbentlig danmark!

0 0
Camilla 16-03-2011 18:27:04

Åhh gud... hvor sikker er du?

0 0
Kasper 16-03-2011 16:29:55

Bliver det en ren google oplevelse, altså uden sense. Siden der står google på bagsiden?

0 0
Rallerbabz 17-03-2011 13:30:11

fordi at LG Optimus 2x har også "with google" på bagsiden og den er med Touchwiz 4.0 Altså ikke ren google.

0 0
Simon Kjær 16-03-2011 15:47:13

med jeres AMOLED trip... Der eksisterer rent faktisk oss nogle der ikke bryder sig om deres overdrevede tegneserie gengivelse af verdenen fordi farverne helst skal skrige ind i øjnene på dig.

Og ja vi er nok i mindretal.

0 0
Nygaard 16-03-2011 19:32:53

Farvetemperatur kan kalibreres efter temperament, men et fesent sort niveau kan ikke reddes!

0 0
Nygaard 16-03-2011 15:26:19

Hold nu op med det LCD pjat, HTC!

Super AMOLED Plus skærm, nu tak!

0 0