Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Rygte: Ingen Nexus 5 ved Google I/O

Rygte: Ingen Nexus 5 ved Google I/O

Google-fans bliver måske skuffede efter årets Google I/O event.

Der har de seneste uger været mange rygter om, at en Nexus 5 telefon, kun er få uger væk fra at launche sammen med Android 5.0 Key Lime Pie.

Men måske holder det slet ikke vand. I hvert fald går de seenste rygter nu på, at der kommer en Nexus 4 fra LG der understøtter 4G LTE, og med 32 GB hukommelse. Det skriver blandt andet Androidspin.com.

Naturligvis er der blot tale om rygter, men vi holder dig opdateret. Google I/O afholdes den 15. til 17. maj 2013.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Haps 22-04-2013 14:54:41

HTC Nexus 5! så skal jeg nok være der på en studs...

0 0
Kenned88 23-04-2013 10:05:21

Enig.. Synes stadig min Nexus One er den fedeste af de Nexus telefoner jeg har haft.

0 0
Martin 22-04-2013 14:14:59

hvem vil ha' en ny Nexus fra LG? om der så er 4G i så gør det den ikke bedre det er stadig LG der laver den.
en Nexus 5 fra Samsung vil være meget mere relevant at præsenter til Google I/O 2013. Nexus 4 fra LG har vi set og vi skulle helst rykke fem i teknologien

0 0
Naggie21 22-04-2013 20:18:03

Hvad snakker du om. Da HTC i sin tid lavede den første Nexus var den med hurtig hardware. Det samme her med LG. Men de to som Samsung har lavet, var bagude på hardware, allerede inden de kom.
At der så kom Snapdragon 600 ret kort efter Nexus 4, er der ikke noget at gøre ved. Men den Snapdragon der sidder i Nexus 4, var den hurtigste SoC på markedet dengang.

0 0
Rena 22-04-2013 16:05:03

Samsung Nexus 5 - BTW Denmark fuck you, you gonna be stuck with Yakjuxw shit again

0 0
Juhler 22-04-2013 20:06:47

Det er så ikke særlig svært at lave den om til yakju... Tager 30 min..

0 0
Rena 22-04-2013 21:02:31

Husk på at, Samsung ikke ville yde garanti på Telefoner med Yakju or Takju build

0 0
Naggie21 22-04-2013 20:15:24

Så længe? Det tager da ikke mere en 5 minutter.

0 0
odbasso 22-04-2013 19:51:54

Very mature

0 0
Rena 22-04-2013 10:19:28

Regne med at, skift min Nexus ud med Nexus 5, men der ikke kommer en, er jeg ok med en Nexus 4 med 4G LTE

0 0
22-04-2013 10:21:00

Hvis 4G er den eneste forbedring, så ser jeg ingen grund til at skifte min Nexus 4 ud:-)

0 0