Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Rygte: iPad 3 måske allerede i starten af februar

Rygte: iPad 3 måske allerede i starten af februar

De seneste rygter om iPad 3 tyder på, at den nye tablet, måske introduceres ved en event i februar.

Hvis du går og sukker efter den nye iPad 3, så vil denne nyhed måske gøre dig i bedre humør. De seneste rygter, vil nemlig vide, at Apples nye tab, iPad 3, måske allerede bliver introduceret i februar.

Tidligere har analytikere, på baggrund af underleverandør-oplysninger forudsagt, at iPad 3 kommer til marts.

En japansk blogger, der angiveligt har talt med dele af Apples leverandørkæde, skulle ifølge MediaMac, have snakket med kilder i USA, der fortæller, at Apple med stor sandsynlighed, vil præsentere iPad 3 og iOS 5.1 allerede i starten af februar.


Læs også: Hvad kan du forvente af den nye iPad

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Rune Møllegaard 04-02-2012 11:38:53

Det er vanvid at skrive artikler baseret på rygter. Lær det dog. Tidligere havde alle rygter om Iphone 5, nu er det Ipad 3. Rygter det hele, ingen fakta. Tusind billeder af Ipad 3 på nettet, ingen af dem er rigtige. Hvor stor kan forskellen i øvrigt være på Ipad 2 og 3, hvis de kører IOS 5 begge 2.

0 0
Dan Mørk Frandsen 04-02-2012 12:10:55

der kan vel være en hastigheds forbedring, nyt design. større hukommelse. hurtigere mobil data forbindelse og ja der er sikkert mere. glæder mig ihverfald til den kommer, for jeg savner godt nok min ipad 2 lige nu. så har måtte investere i en macbook air indtil ipad 3 kommer.

0 0
Christopher 23-01-2012 20:54:57

Det lyder lækkert, en designændring er for mig ligemeget, iPad 2 er flot nok, og behøver ikke være tyndere. Men et retina display vil gøre hele forskellen, hvis det ikke er inkluderet, køber jeg ikke.

0 0
ihk 23-01-2012 14:31:08

Apple ændrer på designet af iPaden når det lancerer iPad 3?

det virker dog usandsynligt at skulle ændre designet så hurtigt...

0 0
23-01-2012 14:32:23

Kan være de bruger et af de designs de foreslog samsung at bruge ;D

0 0
ihk 23-01-2012 14:39:27

det har jeg ikke hørt om før. at de skulle have foreslået Samsung nogle design?

men kan gætte mig til at de foreslog et andet design så Samsung ikke skulle kopierer iPad?

0 0
23-01-2012 14:48:40

Ja. Det var nu også ment som gas :D Mon ikke de holder sig til designet, det er jo også en stor del af ipad'en som helhed.

0 0
ihk 23-01-2012 14:51:48

ja jeg kan forestille mig at det blive det samme som iPhone 4s, altså design fra iPad 2 men med nogle hurtigere processor og andre spændende ting i indmaden.

men man ved aldrig med Apple. det kan godt være de alle på røven og kommer med et helt nyt design igen.

0 0
Dan Mørk Frandsen 23-01-2012 14:16:22

Har lige solgt min Ipad 2 for at vente på 3'eren og venter gerne. Er ligeglad med de andre der spytter tablets ud som en lind strøm. De kunne bygge 6 kerne og 1 TB hukommelse i men så længe der ligger android på dem er det ikke mig der bliver kunde til dem.

0 0
Zeb 23-01-2012 13:57:39

Apple var suverænt først ude med iPad... året efter var adskillige tablets med dual core annonceret, men ikke på markedet da vi fik iPad2. I år er der allerede en quadcore tablet på markedet, og flere på vej, så klart Apple skal skynde sig hvis de vil holde sig i front.

0 0
Kurt L Andersen 23-01-2012 13:25:51

Pas nu på med alllllllleeee de rygter som aldrig passer,

0 0