Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Rygte: Kommende iPads får måske Samsung-skærme

Rygte: Kommende iPads får måske Samsung-skærme

Rygter fortæller at Apple i fremtiden vil bruge Samsung-skærme i næste generation af iPad.

Et koreansk medie rapportere, at Apple har været i forhandlinger med Samsung vedrørende, at Apples kommende iPads skal bruge skærme fra Samsung. Det skriver MacRumors.com.

Det er The Korea Herald, der skriver at skærmene måske fremover vil blive typen AM-OLED fra Samsung.

Et andet koreansk medie melder i stedet, at typen vil blive Super PLS - dog stadig fra Samsung.

Ifølge medierne skulle en topchef i Apple netop have besøgt Sydkorea for, at opstarte forhandlingerne.

Samsung er i forvejen stor underleverandør til Apples mobile enheder, men en forhindring for yderligere samarbejde kunne være Apples retsat mod Samsung.

Hverken Samsung eller Apple har kommenteret på rygterne. 

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

HrLaursen 27-05-2011 14:52:10

Man kan vel godt gå i krig og samarbejde på samme tid, kan man ikke? :-)

0 0
Bo Westerby 27-05-2011 16:21:17

Hvis jeg var samsung ville jeg trække alt samarbejde tilbage, efter det stunt apple har lavet.

0 0
Rasmus L 28-05-2011 07:43:24

Nej bo det måtte du ikke for jeg gider ikke til at høre på Apple græde over hvad de ikke fik.

Men ja hvis jeg var Samsung vil jeg ikke give den mindste til den retarderede og naive firma

0 0
R.A. 29-05-2011 15:12:52

Hvor er det naivt at tro at samsung bare vil stoppe al samarbejde og boycutte apple... I får det til at lyde som om det kun er apple der tjener på det samarbejde, men samsung tjener jo nok også kassen på apple's succes. Jo flere apple produkter der bliver solgt, jo flere komponenter får samsung solgt = Win/Win.

0 0
30-05-2011 16:06:22

yup, alle de retsager de alle smider om sig med, er sq da bare pænt indpakkede reklamestunts. De gør bare at de enkelte brands bliver vist endnu mere i medierne. Og medierne lapper det jo i sig.....

0 0
David 28-05-2011 14:23:10

På hvilken måde er Apple naiv? Såvidt jeg ved er de det mest succesfulde firma overhovedet lige pt.

0 0
Shawn S. Ø 29-05-2011 10:49:24

Måske ikke naive.. men kolde og kyniske er vel meget rammende. Blodet drypper stadig fra deres produkter ;)

0 0
TF 30-05-2011 00:48:23

alle firmaerne er jo kolde og kyniske og desværre tror jeg ikke du skal regne med at andre producenters telefoner "drypper" mindre ;)det handler kun om for alle firmaer at lave penge, intet andet, beklager vis din illusion af de flinke firmaer der kun er til for at rede verden og hjælpe folk brister, men det er bare en illusion der ikke holder i den virkelige verden, så kom ud af osteklokken ;)

0 0
TF 28-05-2011 14:31:21

david du kan lige så godt give op på forhånd for man kan ikke få fanboys/fanatikere til at se fornuft, de ønsker kun at side i deres lille osteklokke og hade andre der ikke tilbeder deres "religion"

0 0
Noia 28-05-2011 16:48:37

Haha "synes godt om" :)

0 0