Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Rygte: Kommende iPhone 5 kommer ikke til at hedde iPhone 5

Rygte: Kommende iPhone 5 kommer ikke til at hedde iPhone 5

Apple forventes at lancere deres næste iPhone den 12 september. Men telefonen kommer formentlig ikke til at hedde iPhone 5.

Der er ikke lang tid, til verden får den næste iPhone at se. Onsdag den 12. september har Apple indkaldt til event i San Francisco, og her forventes den næste iPhone at blive præsenteret.

Officielt: Apple event den 12. september

Selvom vi er så tæt på præsentationen skal det dog ikke afholde os fra at bringe et sidste-øjeblik-rygte.

Der er nemlig dukket billeder op på den hollandske hjemmeside iPhonenieuwsblog.nl, der angiveligt viser et billede fra et trykkeri, der laver indpakningen til den kommende iPhone.

Alt om The new iPad - Apples tredje tablet

Der er svært at se på billedet, men angiveligt skulle der på den nye indpakning stå: ”The New iPhone” – Måske ikke overraskende, da den seneste iPad fik navnet: ”The New iPad”


Kilde: iPhonenieuwsblog.nl 

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Tobias Nordahl 06-09-2012 00:26:36

"The newest iPhone"

Om så det bliver et problem når der kommer nye enheder med tiden, er en anden sag...

"The iPhone"

0 0
Peter Frederiksen 05-09-2012 12:46:22

Iphone Galaxy!

0 0
Kongand 05-09-2012 12:39:25

Når/hvis man nu vælger at kalde den for "The new iPhone", hvad gør man så næste år?
Så er det jo ikke længere den nyeste og skal man så kalde den nyeste for "the new new", "the newest" eller..?
Jeg gad bare godt vide, hvad tankerne bag er og hvor langt man har tænkt - hvilket jeg da forventer er længere end til 12. sep i år :)

0 0
Sven A. 05-09-2012 12:50:11

"The Second iPhone"
"The Second iPad"

:)

0 0
mawteN 05-09-2012 12:59:09

"The Second" får det ikke ligefrem til at lyde som noget bedre, hvis du spørger mig ^^

0 0
labodilsen 05-09-2012 12:44:21

Vil gætte på, at det er for at holde det i samme stil som deres andre produkter. Der findes jo heller ikke en Ipod 1,2,3,4,5.. eller macbook pro 1,2,3,4,5,.. så frem over hedder det bare The New, for den nyeste version.

0 0
05-09-2012 15:04:52

De har da ipod, 2nd og 3rd generation. Ipog nano er vist på 6. generation. Og den anden iPad hed da også ipad 2. Så der er egentligt ikke nogen rød tråd....

0 0
Kongand 05-09-2012 13:44:53

Fair nok, men hvordan vil du så forklare, hvilken udgave du taler om?
Kender intet til tidligere udgaver af MabBooks eller iPods, så spørgsmålet er måske dumt, men tænker bare, at hvis du om to år vil sælge den, der - måske - kommer snart, hvad vil man så kalde den, hvis der er kommet to nye "New iPhone"?

0 0
labodilsen 05-09-2012 14:14:25

ja det er jo der det bliver svært for forbruger at følge med. men hvis jeg skulle sælge en "Iphone 5" om 2 år, så plejer det er blive beskrevet med årstal og specs, for macbooks. så Iphone 2012 Q4 model.

0 0
Kim 05-09-2012 12:03:12

Really?

0 0