Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Rygte: Kommende LG flagskib vil få fingeraftryks-sensor

Rygte: Kommende LG flagskib vil få fingeraftryks-sensor

Tech-virksomheden LG lader til at arbejde på fingeraftryks-sensor i den kommende LG G3 der lanceres i 2014

Rygtemøllen er for alvor igang, og LG står nu endnu engang i skudlinjen med deres formodentlige, kommende LG G3, som vi tidligere har omtalt grundet lækket specifikationer. 

Rygte: Specs til kommende LG G3 lækket

Nu skulle LG efter sigende være i fuld gang, med at teste en særlig prototype af deres kommende flagskibs-mobil med indbygget fingeraftrykssensor. Det skriver appleinsider.com.

Dog skulle selve aflæseren blive implementeret som en “swipe fingerprint sensor”, hvor du altså kører fingeren over sensor’en, og derved andeledes end iPhones “Touch ID” hvor man bare placerer fingeren på sensoren. 

Det ville bekræfte, at LG ikke har haft mulighed for at efterligne den teknologi, som Apple har taget patent på ved køb af firmaet AuthenTec. 

Indtil videre satser vi stadig på at høre mere om LG’s kommende topmobil til Februar på Mobile World Congress i Barcalona. 

Kilde: appleinsider.com

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Rene Jensen 29-12-2013 04:47:42

Så længe det kan slåes fra kopier de bare Apple alt det de vil.

0 0
29-12-2013 11:37:39

eller fra 11 http://www.youtube.com/watch?v=LFmIgNhg0M4

0 0
29-12-2013 13:09:27

Lad nu bare manden leve i sin lille osteklokke, hvor Apple forårsagede the big bang, skabte liv på jorden, og får jorden til at roterer om solen. Og alle andre vil bare gerne være som dem, så de kopiere dem, uanset hvor mange af dem der så har teknologierne indenfor dørene før Apple.

Back to topic, så er jeg pænt ligeglad med det fingerscanningspjat. Det var jo ikke 100% sikkert alligevel.

0 2
Rene 29-12-2013 14:55:46

Her er mit udstyr.... Mere at snakke om?

http://i.imgur.com/Ie0qaLU.jpg
http://i.imgur.com/Y9cmGE4.jpg
http://i.imgur.com/TClKUfP.jpg

Har også en nexus 7 2012, går ud fra du tror på mig. Ellers må du sige til.

1 0
29-12-2013 16:28:19

Nejjjjj du har taget billeder og det hele :-) Hvor er det flot. Men du mangler da et af tv, computer, bil osv.....

Og om du så kun ejer Windows, Android, Linux eller what ever, så er det ikke det det handler om.

Det handler om at du tillægger Apple opfindelsen af fingeraftryks aflæsning på mobile enheder, hvilket er fuldstændig ved siden af.

0 0
Rene 29-12-2013 17:03:09

Siger forresten ikke at Apple har opfundet noget som helst for i min verden har de ikke opfundet noget (Eller ikke noget som jeg ved af), siger at det er en kopi af Apple.

0 0
29-12-2013 17:09:37

Godt så, men da Apple ikke var først med ideen, hvordan ved du så at det er Apple de kopiere? Hvis det overhovedet kan kaldes en kopi. Ang. fanboys eller hvad det nu er du kalder det. Så var det nu dig selv der lagde op til den version af diskussionen.

0 0
Rene 29-12-2013 17:18:14

Jammen du har ret de fik ideen fra Motorola.....

0 0
TF 29-12-2013 18:17:28

Så er dagen i N's osteklokke reddet :-)

0 0
29-12-2013 19:01:20

Bravo du oser jo langt væk af originalitet :-) Skal du ikke ovar i din anden artikel og dele ud af din saglighed? Eller blev det for hedt om ørene?

0 0
TF 29-12-2013 19:29:37

Ja android politiet kan jo kun klare sig 2 mod 1 så jeg smuttede :-)

0 0
TF 29-12-2013 19:31:27

Men helt ærlig da du skrev osteklokke viste du da at jeg ikke kunne stå for at smide den retur det er jo det ord jeg plejer at bruge ;-)

0 0
29-12-2013 19:40:17

Nå Sorry, vidste ikke at jeg kopierede dig. Eller at du havde patent på at bruge det ord.

0 0
TF 29-12-2013 20:13:40

Nej da du kopiere bare det er vel helt naturligt for en samsung fan ;-)

0 0
01-01-2014 19:50:36

Ja og Apple, LG, HTC, Nokia, Sony. Men det er jo klart samsung der er de værste. For de lyver jo i deres reklamer ;-)

0 0
TF 01-01-2014 22:19:46

Godt at se du er enig :-)

0 0
Rene 29-12-2013 17:01:38

Glemte at det er ligemeget hvad man siger til folk der hader Apple intet kan komme igenmen, man glemmer hvor vildt det er... Min skyld, undskyld hvis jeg er skyld i benægtelsen skulle være ekstra stærk idag.
Jeg ligger mig fladt ned og alt hvad du siger er hermed godtaget.

1 0
TF 29-12-2013 14:10:23

Det er skovt at høre lige dig snakke om at være i en osteklokke :-)

1 2
Rene 29-12-2013 12:46:42

Jeg er ligeglad bruger ikke skidet, og hvis i får det bedre af at lade som om det ikke er Apple de kopier så fred være med det og så er det vi gør.

1 0
TF 29-12-2013 14:14:01

Tag dig ikke af dem sådan er de bare og de kommer nok ud af deres osteklokke en dag :-)

0 0
Morten Jensen 28-12-2013 18:07:57

Jeg er lidt spændt på, hvor den sensor bliver placeret, og hvor stor den er. Når man ser på f.eks. G2'eren, så er der ikke meget plads på fronten til en fingeraftrykslæser.

0 0