Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Rygte: Nokia Windows Phone kommer nu

Rygte: Nokia Windows Phone kommer nu

Nokia "Sea Ray" - deres første Windows Phone-smartphone bliver måske annonceret i dag.

Vi har tidligere omtalt den rygtede model med kodenavnet "Sea Ray", og nu går rygterne så på, at dagen i dag (21. juli 2011) bliver dagen, hvor produktet Nokia W8 Sea Ray bliver officiel.

Der er tale om løse spekulationer baseret på et Twitter-indlæg, så det er derfor meget usikkert om det kan være rigtigt.

Rygterne siger videre, at Nokia W8 vil have 1 GHz Qualcomm processor samt styresystemet Windows Phone 7.

Kilde: GSMDome.com 

Læs også:
- Web-TV: Se Nokias første Windows Phone 

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Joddler 21-07-2011 10:06:05

Super med kildehenvisning - Keep it up ;)

0 0
Kim 21-07-2011 13:38:15

Og mere i forhold til kilden, så er det ikke just den mest troværdige af slagsen. Han har tidligere sagt at Nokia ville gå over til Andriod, at Microsoft var i gang med at opkøbe Nokia og at N9'eren var droppet. Så... :)

0 0
Katron 28-07-2011 01:26:05

Hehe, ja tror nu heller ikke at det kommer til at holde mig søvnløs i nat... :)

0 0
Kim 21-07-2011 11:58:34

Hmm... der er da en vis ironi i, at leak'et kommer fra en Android... Men det kan jo være en N9.

0 0
Villiam 21-07-2011 09:12:38

vil sige jeg kan gå ned og købe den i morgen ? eller er det igen en nyhed fra udlandet ? dvs, at mobilen rent faktisk først kommer ud om nogle måneder ? i må altså til at passe lidt på med jeres overskrifter! når jeg kigger på jeres link, så står der dk til sidst, så kom med danske nyheder!

0 0
zonetrooper90 21-07-2011 09:30:38

Hvis du havde fulgt med i Nokias Windows Phone lancering, så ville du vide at den kun kommer ud i enkelte lande som en start, og Danmark er selvfølgelig ikke på den liste.

Desuden så er der jo stor forskel på en "annoncering" og en "lancereing".

0 0
Villiam 21-07-2011 09:49:48

så skulle det jo hedde: Nokia Windows Phone presenteret idag ;) for så kommer den jo ikke idag, som overskriften siger! når noget kommer, så betyder det at man kan få fat i det. når noget bliver presenteret, så betyder det at man kan se hvad det er ;)

0 0
Noia 21-07-2011 09:26:39

Det betyder vel bare at de offentliggøre den i dag, så vi kan se den officielt med specs og billeder, og at de evt kommer med en release dato til senere på året.

0 0