Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Rygte: Ny Google Nexus-mobil i oktober

Rygte: Ny Google Nexus-mobil i oktober

I følge rygtet kommer Google Nexus Prime i butikkerne i oktober måned, med Android 4.0.

Efterfølgeren til de to Google Nexus-telefoner kommer til at hedde Nexus Prime, og kommer på gaden i oktober måned. Det skriver koreanske Electronic Times.

Der har ellers tidligere været snak om lancering i september måned

Google Nexus Prime bliver den første mobil med Android 4.0 Ice Cream Sandwich, ligesom også de to forgængere var de første med den nyeste version af Google-styresystemet.

Det koranske medie mener også at have styr på enkelte specifikationer på Nexus Prime, og fortæller, at den får en 720p Super AMOLED HD-skærm på hele 4.5 tommer, og en 1.5 GHz processor. Det passer med tidligere oplysninger fra sitet BGR.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

SJN80 22-08-2011 22:48:05

Hvor det da trist at skærm teknologien skal gå den vej. 4.3" er rigelig stor, ja selv 4" er ganske fint. Ender jo satme med man render rundt med en 23" widescreen amoled skærm, presset op til øret med to hænder.

0 0
MGApcPro 22-08-2011 22:42:35

Jeg tror personligt ikke de laver en 720p skærm, formentlig fordi jeg heller ikke tror på at den er 4,5 tommer. Jeg regner med 4,3" 540x960 super amoled plus. Jeg ved det selvfølgelig ikke, men jeg havde ret i at SGSII ikke ville få 720p skærm som man sagde. med hensyn til 1.5 GHz processor, meget muligt, måske 1.2 i stedet. Jeg ville sige det er 50/50.

0 0
22-08-2011 17:55:50

de kommer nok med noget der ligner iPhone 4 på en prik.

0 0
CerB 22-08-2011 18:02:00

må vi da ike håbe, for den er godt nok ikke ret køn

0 0
Martin Jensen 22-08-2011 18:00:11

Ja, enten det eller også bliver den ligesom din mor: HAMMER FED !

0 0
Martin Jensen 22-08-2011 18:01:18

"NB så'n skriver jeg normalt ikke til folk, men ja, han er bare en troll"

0 0
Anders 22-08-2011 17:59:56

Du er jo bare en troll?
Bare ignorer ham, han vil jo bare gerne have opmærksomhed.

0 0
24-08-2011 14:01:17

"din mor..." velkommen i børnehave igen nørd. Skal diåu ikke roote din htx stikke denopmi din mor fi**e? :)
og det er sgu da rigtigt at alle er begyndt at efterligne Apple når det kommer til design.

0 0
Brumbass 22-08-2011 17:05:23

den lyder fed, men hvorfor skal skærmen være så stor?
skærmene på touch-mobiler bliver bare større og større.
Det ender med at telefonerne bliver til små tablet computere. gad vide hvor stor selve mobilen bliver når nu skærmen er 4.5 tommer.

0 0
Andreas Hein 22-08-2011 12:41:02

Kæmpe skærm - for stor til min brug. Jeg kunne godt nøjes med 4 tommer.. Men da jeg nok venter til årsskiftet med at investere, er der forhåbentlig andre producenter, som laver noget i min størrelse :)

0 0
Tommy 22-08-2011 15:22:36

enig, 4 tommer passer perfekt. Problemet er jo lidt at telefonerne samtidig skal være tynde og det gør bare at den ligger elendigt i hånden. Min kærestes iphone er elendig, min kammerats Samsung g2 er om end endnu ringere at holde på. Når der bliver gået så meget op i design (men ikke funktionelt) så er det et problem da det burde være noget af det første der bliver tænkt ind

0 0
Andreas Hein 23-08-2011 11:10:09

Ja, jeg er på Hero, som vist kun er 3,7 tommer i alt - den ligger lækkert i hånden, men 4 tommer går også rigtig godt. Nu må vi se, hvad det bliver til.

0 0
christian 23-08-2011 19:32:56

jeg har en sgs 2 og troede også den ville være stor og u handy men tog fejl er så glad for jeg valgte den fanatiske mobil

0 0
Anders 22-08-2011 15:46:47

Husk på, at der er gode chancer for at der overhovedet ikke kommer knapper på telefonen. Så hvis det er rent glas over hele forsiden, er den ikke meget større end min htc desire.

0 0
Tommy 22-08-2011 16:23:11

ja, hvis det er rent glas, så ja, men der er jo altid en kant og med skærmteknologien vi bruger i dag, så tror jeg der går noget tid før vi ser en telefon hvor det kun er skærm og ingen ramme...

Det ændre dog ikke ved at den er elendig at holde på.
Den bedste jeg har prøvet var en Nokia N9 prototype, men jeg ved ikke helt om jeg hopper på N9-vognen da den mangler lidt app udvalg, men det ser dog ud til at blive bedre løbende.

0 0
BallonPedro 22-08-2011 19:44:24

Prøv at holde på en SE Xperia Arc, dens bagside buer lidt. Den ligger perfekt i hånden trods dens over 4" store skærm, og så vejer den mindre end det fleste hvilket kun gavner i den størrelse :)

0 0
Tommy 24-08-2011 18:12:47

den har jeg godt set på, dens cpu er bare out-dated når man tænker på at den kører android 2.3 - der skal ikke mange updates til før den bliver bragt i knæ...
Men dens design synes jeg bestemt SE skal have kredit for!

0 0
Casper Bang 22-08-2011 12:06:47

Interesant, det vil matche iPhone's 326ppi, men med en væsentlig større skærm og med den overlegne AMOLED teknoligi. Jeg tror jeg udskyder mit køb af Galaxy SII!

0 0
Kevin 22-08-2011 11:47:45

Så skal man have ny mobil igen igen :

0 0
Henrik 22-08-2011 10:30:03

I glemmer samtidig at med de rygter bringer de også frem at skærmen skulle være lavet af Samsung, og det medføre de yderlige rygter om at det Samsung der kommer til at stå for mobilen.

KILDE: (som i ikke har tilføjet).

http://androidandme.com/2011/08/news/video-samsung-to-announce-a-new-phone-during-mobile-unpacked-at-ifa-but-what-is-it/

http://androidandme.com/2011/08/devices/rumor-samsung-nexus-prime-to-have-october-release/

http://androidandme.com/2011/08/news/samsung-roadmap-leaked-will-the-nexus-prime-arrive-in-december/

0 0