Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Rygte: Ny HTC Incredible i vente

Rygte: Ny HTC Incredible i vente

HTC Incredible bliver måske snart præsenteret i en ny opdateret udgave. Se her Incredible 3:

HTC annoncerede HTC Incredible S , også kendt som Incredible 2, ved Mobile World Congress (MWC) i februar 2011.

De fleste HTC-mobiler ligner hinanden ret meget, men på daværende tidspunkt, og måske stadig, er Incredible S den HTC-smartphone i nyere tid, som har haft sine helt egne kendetegn, den udskårne og markerede bagside.

Ifølge et rygte på Phonearena.com vil HTC afsløre en ny variant af Incredible, i forbindelse med dette års MWC, der holdes i slutningen af februar.

Ice Cream Sandwich og Sense 4.0

Produktet, der omtales som HTC Incredible 3, vil have 1,2 GHz dual-core snapdragon processor, 1 GB RAM, lyd fra Beats Audio, AMOLED skærm og 8 megapixels kamera.

Styresystemet er Android 4.0.1 Ice Cream Sandwich med brugerfladen HTC Sense 4.0 lagt oven på. 

Måske har ”Incredible 3” også har 4G LTE, hvilket kan tyde på, at den kommer eksklusivt hos den amerikanske operatør Verizon.  Ifølge et tidligere rygte arbejder HTC på at komme først i Europa med en 4G LTE-smartphone – så måske Incredible 3 også kan være et bud i den retning?

Incredible S er ikke glemt

Da Incredible S nåede markedet var den på operativ-systemet bagud, da den blev født med Android 2.2 Froyo, mens HTC Desire S, der blev annonceret samtidigt, kom med Android 2.3.5 Gingerbread.

Men de gamle modeller lever endnu, og bliver snart opdateret til Android 4.0 Ice Cream Sandwich.

HTC startede Incredible-serien med Droid Incredible i april 2010 på det amerikanske marked. I 2011 fulgte så den europæiske variant Incredible S – og nu måske altså snart ”Incredible 3”.

 


HTC Incredible S - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

13-02-2012 12:53:32

Den ligner alle de andre mobiler HTC smider på gaden....Kom nu HTC, lav dog noget nyt...

0 0
Mazzen 14-02-2012 09:33:46

Mere ala´ Iphone, Uhh ja sikke nyskabelse, wow

LÆS SARKASME
http://da.wikipedia.org/wiki/Sarkasme

0 0
Christoffer 14-02-2012 13:14:49

seriøst drenge jeg snakker om designs ikke om nyskabelse, men fint vi strøger iPhone så hvis i får det bedre og hvis i nu kikker er der andre telefoner på listen der ikke har et æble logo.

og nej HTC har ikke lavet noget innovativt siden Hero fra 2009 hvad er innovativt i Desire og Legend foruden Legends design?

0 0
Michael 14-02-2012 14:32:43

HTC's design er da kanon godt og solidt, hvorfor så pille ved det? Apples iphone ligner da hinanden på en prik om du har den nyeste eller den ældste, så de synes vel også at deres design er kanon og derfor undlader de vel også at pille for meget ved det.

0 0
Christoffer 14-02-2012 20:57:16

Godt design yes, men der må gerne være forskel f.eks. ligner Wildfire, Desire og Sensation serierne hinanden rimelig meget, der foretrækker jeg mere anderledes designs som Evo 3D og incredible S :-)

0 0
14-02-2012 09:54:22

Hvem fanden har snakket om Iphone ? Hvorfor skal det crap altid blandes ind i tingene. Du er selv en af dem der piver over at den altid bliver nævnt....

Men sorry HTC, har intet nyt/innovativt lavet siden legend/desire...Og det er da lidt sjovt når man finder sin gamle HTC touch diamond frem, og der står innovative på siden..

0 0
Cebastian 14-02-2012 13:51:26

Synes folk skal lade være med at blande design med hardware/software. Det er jo ÅBENLYST at det er det folk snakker om.

0 0
Mazzen 14-02-2012 11:10:23

I Så fald så nævn hvad du mener med inovativt, hvis HTC laver noget i metal, bliver de hakket på for at ligne Apple, og laver de noget i plastic så er det for billigt.

Bestem jer dog,med hvad i ønsker, personligt kan jeg godt lide HTC Titan, fordi den er enkelt og fed i dens metal cover trods størrelsen på den.

Sensation(Originalen) er også en fed mobil.

0 0
14-02-2012 14:36:50

Jeg har intet imod hverken metal eller plastic.. Og har som sådan heller ikke noget imod HTC's design. Det er bare den samme "røde" tråd de har kørt med siden desire/legend.

Selv apple ændrede design radikalt da de kom med 4'eren...

Der har været et par små glimt af nogle design prototyper fra HTC der var vildt fede, men hver gang er det den samme alu uniboby, grå ting de kommer med(ja der har været et par stykker med lidt farve på).

0 0
Cebastian 13-02-2012 13:50:31

Hvorfor dog det? Jeg synes bestemt HTC har blandt de flotteste telefoner, og er der noget de har kørt hjem i den lande vej er det designet. Der er jo på forhånd ikke meget at lege med, når alt hvad man skal designe er en kærm du skal have i lommen. Stilren, simpel og godt materiale. Så går man ikke galt i byen. Det ved HTC godt.

0 0
hellas7 13-02-2012 14:58:14

jeg er enig med n - jeg synes ikke, der har været noget nyt designmæssigt fra htc siden legend og desire. Generelt synes jeg også, at htc er blevet mindre og mindre tiltrækkende efter desire og legend, hvilket de nu også til dels har erkendt.

0 0
Cebastian 13-02-2012 15:42:19

At deres hardware og software ikke just har spillet siden Desire/Legend, har da intet med design at gøre. Igen jeg kan ikke helt se hvad HTC skal gøre? Hvordan vil i gerne se en touchscreen? Og hvis det virkelig kommer an på design-udtryk, så spring HTC over. Jeg synes ikke man kan kræve noget af en design afdeling, som allerede har gjort et flot arbejde i et markede hvor mulighederne er ret begrænset. Sig mig, hvilke andre telefoner er designet "rigtigt"?

0 0
Christoffer 14-02-2012 09:17:29

jo et design team kan godt tage sig sammen og gøre det igen, ren design mæssigt så har HTC gjort et godt stykke arbejde med Legend, Droid Incredible og Sensation, og de kan godt lave et godt og unikt design som de andre producenter har gjort.

og hvis du gerne vil vide hvilke andre telefoner der er designet rigtig så har jeg en liste her:

iPhone 4/4S, Nokia N9/Lumnia 800, LG Optimus 2X, Samsung Galaxy R, LG Prada, Sony Ericsson Xperia Arc/Ray/Mini/Mini Pro

skal jeg fortsætte? :)

0 0
Cebastian 14-02-2012 13:48:56

haha, Galaxy Serien er da ikke mere unik end hvad HTC disker op med. Sidder selv med en Note (og ja den er flot og stilren), men hånden på hjertet havde jeg foretrækket et HTC look, som virker mere business agtigt. LG's serie er da ret ens hvad angår telefon designet er på iPhone/Galaxy serien. De eneste som jeg synes er ok interessante er Sony's Xperia serie, men deres modeller ligner jo også fuldstændig hinanden - ligesom HTC holder deres design i samme bold-gade (;
Nokia er faktisk ret flot og anderledes, det vil eg godt give den. Men det er heller ikke meget den differentiere sig fra en iPod Nano.
Jeg siger det igen, der er ikke meget du akn gøre, når det du designer er en skærm.
Ja - du kan lave noget lidt nyt og spændende og juice nogle farver op. Men i sidste ende, så skal personen altså sidde med en mobil som er en skærm.

Og forresten, siden hvornår er HTC's design blevet "forkert" (går jeg udfra du mener med den udtalelse)?

Man kan se på en HTC det er en HTC. Ikke fordi den er grim. De har bare deres måde. Lige Galaxy Serien, dem kan jeg også spotte. Ligesom Xperia, ligeså nemme at spotte.

Ligesom det sidste; du vil jo heller ikke se iPhone pludselig lave design ændringer, så den ikke længere ligner en iPhone "bare fordi nogle synes designet er forældet og gammelt". Designet holder. Det er en iPhone. Designet holder. Det er en HTC.

Så har jeg vidst heller ikke mere at sige :)

0 0
13-02-2012 16:25:57

Nokia har da for nyligt vist at det er muligt at skrue en meget flot telefon sammen, så der er plads til nytænkning.

Jeg vil give hellas7 ret i at HTC toppede med Legend/Desire, faktisk ville en ny Legend være forfriskende.

Og hardwaren, tjaa de har da fået AMOLED skærm, men det er jo kun nyt(eller deja vue) for HTC.

0 0
Mazzen 13-02-2012 12:37:38

Ser frem til det, var en skide go telefon(hjalp endnu mere efter de fik fikset receiveren deri)

0 0