Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Rygte: Ny iPhone til september

Rygte: Ny iPhone til september

Skal man tro Reuters sædvaneligvis velunderrettede kilder, så kan vi vente den næste iPhone til september.

Den kommende iPhone 5 vil se ud som iPhone 4
Den kommende iPhone 5 vil se ud som iPhone 4

Rygterne var gået forud, at vi nok ikke ville se en ny iPhone allerede til sommer. Reuters har nu talt med tre forskellige kilder, hver især med kendskab til Apples produktion, og de bekræfter at iPhone 5 kommer til efteråret.

To af Reuters kilder kunne fortælle, at firmaerne der leverer til Apples nye iPhone starter produktionen op til juli/august. Der er firmaer som Largan Precision Co Ltd (kamera modul), Wintek Corp (Touchscreen) og Foxconn Technology Co Ltd (kabinet).

Telefonerne samles herefter hos Hon Hai Precision Industry, flagskibet i Foxconn Technology Group.

Alle tre Reuters kilder var enige om, at med den tidsplan der ligger for produktionen, ventes de første iPhone 5 telefoner på markedet til september.

En af kilderne fortalte at den nye iPhone 5 vil have en hurtigere CPU, men ellers mere eller mindre få samme udseende som iPhone 4.

Ingen af Reuters kilder ønskede at stå frem offentligt, da Apples planer endnu ikke er offentliggjort.

Reuters har forsøgt at få en kommentar fra Apple, men uden held. Der var ingen talsmand ledig for en kommentar

Kilde: Reuters

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Jacob 22-04-2011 19:16:39

Jeg synes det lyder rigtig godt, jeg synes iphone 4 har et fedt og den stråller af stil :)

0 0
Jacob 22-04-2011 19:16:53

Stråler*

0 0
freddy nielsen 22-04-2011 14:03:22

Ejnar Jepsen, jeg kan se du har det med iphone som jeg har det med fodbold. Det er egentligt ganske simpelt, hver gang der er en artikel om fodbold springer jeg den over.

0 0
BSG 22-04-2011 11:51:42

Yep, apple ved hvordan de skal tjene masser af penge, de laver en ny, der kann det samme som den gamle, den bliver helt sikkert solgt alligevel.

Der var ikke so meget forskel på iPhone 3 og so iPhone 4, portset fra designet.

0 0
David 22-04-2011 15:48:44

Enig .. borset fra:

Helt nyt design

LANGT bedre skærm (Retina som stadig har den højeste opløsning på markedet)

Kamera på forsiden

Meget bedre kamera + HDR software

Langt hurtigere CPU

Mere RAM

Så har de ikke ændret noget..

Så stort alt er forbedret, forstår virkelig ikke hvad du mener, hvad mere skulle de have ændret før du er tilfreds?

0 0
BSG 22-04-2011 22:51:40

Meget mere, fordi jeg ville ikke smide 5000 kr. efter disse forholdsvis små ændringer..

0 0
Zeb 20-04-2011 13:32:22

Jeg synes det er overraskende hvis designet slet ikke ændrer sig. Et af de største kritikpunkter af iPhone4 når man læser på nettet er at folk vil have større skærm, men det kommer der så ikke. A5 processoren vidste alle vist godt ville ende i den nye iPhone. Det er jo helt oplagt.
Andre rygter jeg har hørt går på, at der ikke kommer NFC hvilket er lidt spøjst da det i stor stil bliver rullet ud på Android mobiler og vist også hos Nokia. Når man så tænker på hvor hurtigt Apple var ude med Thunderbolt porte på deres MBpro'er i Januar, før noget hardware understøtter det, så synes jeg det er underligt de springer over her.

0 0
Mevl 20-04-2011 17:30:58

De kan jo godt ligne hinanden designmæssigt og stadig have større skærm :-)

0 0
Ejnar Jepsen 20-04-2011 12:52:15

Skal vi nu til at høre på de intetsigende rygter omkring en ny Iphone helt indtil september.
Det er mig en gåde hvorfor at alle medier smider sig fladt på brystet, så snart der er rygter eller nyheder omkring Apple produkter.

For mig er Iphone en total intetsigende og ligegyldig telefon - men for pokker hvor er deres marketingsafdeling god til at brande deres skrammel.

0 0
David 20-04-2011 13:18:49

"For mig er Iphone en total intetsigende og ligegyldig telefon - men for pokker hvor er deres marketingsafdeling god til at brande deres skrammel."

Jeg kommer lige med en oplysning der sikkert vil komme som et chok for dig; denne side er IKKE kun lavet for dig. Jeg kan selvfølgelig godt forstå at det undrer dig at der er nyheder som ikke interesserer dig hvis du ikke er klar over det.

Jeg går og overvejer om jeg skal springe på en Arc eller vente på den næste iPhone, jeg kan lide begge systemer. Og et rimelig godt rygte om hvornår iPhone kommer er interessant for mig.

Jeg vil dog give dig ret i at alle rygter ikke skal blæses op til nyheder, det skal holdes på samme niveau for iPhone som alle andre top mobiler, men jeg har da også set en del rygter som HTC og Samsung mobiler herinde.

0 0
Ejnar Jepsen 20-04-2011 13:43:43

Det er ikke mobilsiden jeg kritiserer, og naturligvis skal nyheder om Iphone også offentliggøres.
Min anke går på at såfremt Iphone 5 kommer til september og rygterne begynder at svirre allerede nu, så bliver det en laaaaang sommer med massiv Apple-dækning på basis af rygter omkring den kommende Iphone.

0 0
Zeb 20-04-2011 13:29:10

Der var på et tidspunkt hvor jeg syntes det var slemt med Apple nyheder, men jeg synes faktisk at der bliver givet en meget lige fordeling nu. Det er i hvert fald ikke så slemt som hos visse andre medier. (eks. Politiken skriver intet om mobilmarkedet, hvis ikke det er med Apple som en central del af artiklen)

0 0
Mikael Jensen 20-04-2011 11:53:42

Havde håbet på et andet design, da iPhone 4 ikke er specielt køn ift. fx. iPhone 3GS. Og så ligger den elendigt i hånden

0 0
Morten 20-04-2011 12:17:29

jeg havde da godt nok også regnet med at den fik nyt design .

0 0