Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Rygte: Ny Nexus smartphone inden for 30 dage

Rygte: Ny Nexus smartphone inden for 30 dage

Næste Google Nexus smartphone rygtes nu annonceret inden for 30 dage, er LG producenten?

Google Nexus rygterne er begyndt at bluse op igen, senest har det være med HTC som producent på den nye enhed, men nu er et nyt rygte opstået.

Ifølge Androidandme.com så er den næste Nexus enhed en smartphone der forventes annonceret inden for 30 dage, mere præcis ventes den omtalt eller fremvist af Andy Rubin under AllthingsD: Dive Into Mobile eventen.

Her har Andy Rubin tidligere annonceret Android produkter såsom Android 3.0 tilbage i 2010.

Skulle enheden blive omtalt eller fremvist under AllThingsD eventen, forventes den klar til de første markeder allerede i november måned.

Androidandme.com skriver yderligere, at chancen for at LG er producenten er stor, samt det forventes at LG Optimus G vil være reference produktet for Nexus enheden.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Molok 01-10-2012 17:12:34

Har selv haft rigtigt gode erfaringer med mobiler fra Samsung, herunder Galaxy S og Galaxy S2, men min Galaxy S3 har bestemt ikke imponeret mig i forhold til byggekvalitet. Softwaren er super osv. men tab den IKKE på gulvet, for så er resultatet ofte en revnet skærm... Been there done that :-(

0 0
Mads 01-10-2012 14:35:41

Hvad er problemet ved LG som producent? Jeg ser også rigtig gerne en Sony Nexus, men hvad er der i vejen med LG?

0 0
Morell 01-10-2012 14:51:34

Tror de tænker på de gamle telefoner hvor det var deres software som var problemet og ikke hardwaren :) Men LG må gerne lave en Nexus telefon, De laver da fin byggekvalitet :) men deres software stinker :)

0 0
Mads 01-10-2012 15:28:40

Men hvis hardwaren er iorden og den kører vanilla android, som er 100% styret af Google, så er det jo win win?

0 0
hellas7 01-10-2012 16:15:18

ikke hvis du får en fejl på telefonen så den skal til reparation eller lignende. Been there, done that, man skal ikke regne med at se sin telefon igen

0 0
Rena 01-10-2012 15:13:54

De tager halv års-9 måneder for få en nye opdatering ud

0 0
DX 01-10-2012 15:34:56

Nexus er jo lig med software opdatering fra Google

0 0
Rasmus Røge 01-10-2012 10:35:10

Der har været flere rygter, et af dem at der kommer 4-5 nexus'er. I hvert fald har både HTC, Samsung og LG været rygtet at komme med en nexus telefon!

0 0
Rena 01-10-2012 11:23:35

Håber lidt det bliver Sony, men alt andet end Samsung og LG er fint

0 0
hellas7 01-10-2012 12:31:02

@Rena: Det kunne ikke siges meget bedre. Jeg har altid syntes bedst om Sony fordi de (efter min mening) tænker anderledes end de andre Android-producenter. En HTC ville dog heller ikke gøre mig noget.

Bliver det en af de to vil jeg lade det være op til anmelderne om det skal være min næste telefon

0 0
Rena 01-10-2012 09:15:34

Nexus telefon er siden den først bleven lanceret i Oktober, så kan godt passe at, den udkommer i denne månedet.

Håber dog ikke at, LG bliver producten af den.

0 0
Zeb 01-10-2012 09:23:29

Enig. Havde egentlig sat næsen op efter den nye nexus som erstatning for min SGSII, men hvis det er en LG springer jeg over.

0 0
Hans Jákup Danielsen 01-10-2012 10:15:45

var sladderen ikke at HTC ville lave den næste?

0 0
Mike Grønbæk Madsen 01-10-2012 09:51:24

Enig! Min GS3 skulle også udskiftes med den næste Nexus, men springer over his LG er producent. Har allerede haft dårlige oplevelser...

0 0