Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Rygte: Office-pakke klar til både iOS og Android i 2014

Rygte: Office-pakke klar til både iOS og Android i 2014

Rygterne om Office-pakken er tilbage. Denne gang mener et website at vide, at den kommer både som iOS- og Android-app næste år.

Måske kan du bruge Word på din iPad til næste år.
Måske kan du bruge Word på din iPad til næste år.

Først var det 2012. Så skulle det være 2013. Nu bliver det 2014.

Rygterne om en iOS-version af Microsofts populære Office-pakke har været mange. Nu bringer ZDNet et nyt af slagsen på banen og tilføjer samtidig et strejf af Android, skriver Politiken.dk.

Det skulle være indsigt i Microsofts planer for udrulning af diverse Office-relaterede produkter over det næste års tid, der danner grobund for rygtet.

I det hele taget kommer Microsoft til at fokusere mere på at optimere Office-programmerne til touchskærme, lyder det videre.

Microsoft er blevet forelagt oplysningerne af ZDNET, men softwaregiganten svarer blot, at de ingen kommentarer har "til det næste sæt af opdateringer af Office".

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Mathias 12-04-2013 09:21:17

Det ser meget frem til, det er virkelig et område iPaden kan blive bedre på, så med en office pakke ville det være fedt.

0 0
11-04-2013 16:15:04

Har intet at bruge det til... Har allerede et officeprogram der virker upåklageligt.... Så M$ kan tage sig al den tid de behøver :-)

0 0
Thomas Andersen 11-04-2013 17:50:56

Har du sammen funktioner som fx indholds fortegnelse, skabeloner, indsæt tom side. Osv?

0 0
Peter Frederiksen 16-04-2013 23:52:49

Der er MS Office 2010 til android i form af CloudOn app. Som er Sky baseret...

Men ellers er der et hav af Office Apps, nogle gratis og nogen som koster...

0 0
11-04-2013 19:06:30

Hvis det skal være så avanceret, så starter jeg sq min computer :-) og ved faktisk ikke om app'en kan....

0 0
Thomas Andersen 11-04-2013 19:10:32

Ville det ikke være nemmere, bare med en enhed frem for "20" forskellige?
Jeg aldrig min bærbar fremme mere, pga. Win 8 tablets, med office. Så du mangler funktioner, sådan er det med apple.




(fodre fodre troll)

0 0
11-04-2013 19:23:39

Hvorfor er jeg en troll? Er det at være troll fordi man siger sin mening? Hvis jeg skal i gang med "rigtigt" skrive arbejde, så skal sq ikke sidde med en tablet uanset mærke, hastighed, pixeltæthed, vægt, batterier Osv. Der er da en mega dårlig arbejdsstilling ved sådan en. Mega lille skærm der ikke giver et ordentligt overblik, for ikke at tale om skrivehastighed. Nu har jeg tilfældigvis en Pc stående til de størrer jobs, samt rigtig gaming, og jeg er ikke mere doven end jeg godt lige kan trille ind til den....

0 0
Thomas Andersen 11-04-2013 19:30:55

Jeg har læst dine sidste indlæg de sidste par dage, og dit første her var troll agtigt. Nu har en del keyboard til deres tablet, og hvis man nu sidder med tablet på 1920x1080 o.l. så har man det skærmområde det kræves. hvis man vil have lidt større billede, så kan de sættes til ekstern skærm (tv) evt.

0 0
11-04-2013 19:41:36

Du arbejder stadigt på 10-11 tommer. Og hvis du skal til at sætte det til et fjernsyn, så ryger din idé med kun en enhed..... Og okay, du er en af dem :-) jamen så kan du jo stille dig i køen når der skal uddeles bøllebank til troll'en, Apple hateren, android fanatikeren N kommentere herinde. I er sq snart ved at have jeres egen lille klub :-)

0 0
Tbm2 12-04-2013 00:23:23

Pudsigt at det næsten altid er en "thomas" der laver problemer i kommentarfelterne.
Er der flere thomas'er eller er det dig som "hygger" dig på mange forskellige sider og gør folk i godt humør (ironi kan være anvendt)
Kan du ikke stikke mig en forklaring på hvordan du gang på gang kan gøre voksne mennesker så skidesure?:)

0 0
Thomas Andersen 12-04-2013 08:13:21

Jeg ved ikke med de andre Thomas'er
Men jeg prøvet bare at fortælle N, at hvis der fandtes en ordentlig office pakke til android og Ios, så ville det være nemmere, frem for de halve der findes til de to platforme

0 0
Rasmus 14-04-2013 01:48:17

Jeg er en af dem der bruger ipad som primært arbejdsredskab. Jeg bruger faktisk aldrig min stationære computer mere og det er min ipad jeg tager med på farten frem for min ellers fremragende laptop. Jeg bruger mit Apple wireless keyboard til lange dokumenter med min ipad og som program bruger jeg Pages, og jeg har ikke stødt på nogle begrænsninger endnu, i min optik fungerer programmet perfekt og jeg har skabeloner, og mulighed for det samme so på min pc. Så jeg ser vitterligt ikke problematikken.

Jeg har også haft Asus infinity med tilhørende keyboard Dock og der må jeg medgive at tekst programmerne var noget bras. Faktisk var jeg dybt skuffet over tabletten i almindelighed men pages til iOS fungerer 110%

0 0
Tbm2 12-04-2013 17:26:57

"Fodre fodre Troll" er ikke en ordentlig måde at vise at man er seriøs:)

0 0
12-04-2013 07:53:11

He he tjah.... Jeg må vel rører nogle ømme punkter. Taler dårligt om deres højt elskede gadget. Jeg er da godt klar over tonen kan være lidt provokerende, men mener nu ikke selv jeg troller.. Som starten på denne tråd, jeg har vitterlig ikke brug for office fra ms. Da jeg mener at have en udmærket erstatning. Og det er vel sådanne ting disse kommentarfelter er til :-) og nej jeg er ikke ude og "fiske" andre steder....

0 0
Thomas Andersen 12-04-2013 08:15:27

Jaman N.
Den office du har, mangler jo de vigtige funktioner som er nødvendig for kun oprette dokumenter, frem fo man skal starte på en pc eller mac, og derefter sync med sin android eller Ios.

0 0
12-04-2013 08:25:47

Nej det mener jeg ikke. Og det bliver vi nok heller ikke enige om :-) jeg starter altid med råtekst, billeder, figurer Osv...selve opsætning, indholdsfortegnelse Osv kommer til sidst. Og det er disse lønninger udmærket til.

0 0
hellas7 12-04-2013 16:14:32

N:
Nu er jeg selv "Apple fanatiker" (med Nexus 4 som tlf.), men i min tid med iphone blev jeg ret glad for at mine Pages-dokumenter automatisk lå på min telefon og hjemmets tablet, så jeg kunne ændre en ting eller to i et dokument. Det samme tror jeg du vil blive glad for når office lanceres (såfremt du bruger Office på din computer)

Thomas:
Det er utopi at tro, at en tablet erstatter computeren. Hvis man tager Surface RT så blev den anmeldt ret godt i So ein Ding - som tablet har den INGEN apps, og som bærbar kan den ikke køre nogen af ens windows apps.

Og det er jo sjovt at du nævner at man kan sætte den til tv'et, at man kan tilslutte et tastatur, for så har man jo gjort sin tablet til en dårlig stationær computer. Microsofts type-cover (eller Asus' tastatur til transformer) kan jo ikke bruges til at skrive et længere dokument, der skal jo en "rigtig" computer til.

0 0
12-04-2013 19:23:18

Jamen jeg har jo både fat i docs på drive, skydrive og Dropbox i det nuværende office :-) så kan sagtens arbejde på ting i skyen.

0 0
Thomas Andersen 13-04-2013 06:01:36

Skal ikke gøre mig klog på Google docs, da jeg ikke bruger det. Men med skydrive/office web-apps, der igen. Mangler der de funktioner som et rigtigt tekstbehandling skal have

0 0
13-04-2013 16:15:49

Jeg mener ikke webapp, men at det office jeg bruger har fat i skyen. Så har også dokumenterne liggende overalt uden at skulle "sync'e". Men nej det kan ikke det du vil have det til, så derfor vil det ikke være godt nok til dig. Men jeg klare mig med det, så det er fint nok til mig ;-)

0 0
Thomas Andersen 12-04-2013 18:31:48

Hellas7 nu taler jeg om win 8 tablets i starten ikke win rt.
Med en tablets med i3 processor, så er det en alm. desktop, hvis man slutter skærm til, og tastatur. Og da de fleste jeg ser igennem mit erhverv, så har ipads bruger tastatur til deres ipads. Jeg har selv tastatur til min acer w700. det er ikke en Workstation, Men der er lige så hurtig som en alm desktop. Så det noget sludder di siger den ikke kan erstatte en computer

0 0