Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Rygte: Produktionsstop af Galaxy Nexus 32 GB

Rygte: Produktionsstop af Galaxy Nexus 32 GB

Ifølge rygterne har Samsung stoppet produktionen af Galaxy Nexus 32 GB.

Har du gået og ventet på Galaxy Nexus i en 32 GB version, så kan det være du skal overveje, om du kan nøjes med det halve, og købe Galaxy Nexus i den version med 16 GB hukommelse.

Rygtet går nemlig på, at Samsung vil stoppe produktionen af Galaxy Nexus i 32 GB-versionen.

Rygterne florerer på internettet blandt andet på det store debatforum XDA-developers, hvor en medarbejder fra Expansys USA skriver, at den ikke kommer på markedet.

Produktionen er formentlig stoppet grundet omkostningerne, og vurderingen har været, at efterspørgslen ikke har været stor nok.

Målgruppen for Galaxy Nexus er de der ønsker den ”rene Google-oplevelse”. Men det ser altså ud til du må klare dig med Galaxy Nexus 16 GB.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Henrik 17-02-2012 17:59:17

Begriber ikke prissætningen på denne mobil, ganske enkelt. Et kamera på 5 mp??? Må i sku ind i kampen! Ja far er sku skuffet, havde glædet mig sådan til den her model, også for at sikre man fik en hurtig Update.

0 0
Balano 17-02-2012 20:35:30

Alligevel tager det kamera skarpere billeder end det 8MP på min LG 2X og min vens SGS2. Megapixels er næsten ligegyldigt hvis sensoren er ringe.

0 0
Henrik 17-02-2012 21:36:00

Tror jeg ganske enkelt ikke på- muligvis hvis i sammenligner sgs2 og nexus mod hinanden/skærm mod skærm...men sætter du dem til et tv, vil resultatet være et ganske andet!

0 0
xxxjakobxxx 17-02-2012 22:53:39

1920x1080 = 2,073,600 pixels på et fuld HD tv. Så hvad skal du bruge 8.000.000 pixels til på dit tv? Kameraet tager ikke bedre billeder af de mange pixels, det er optiken der bestemmer det. Hvis du redigere en del kan jeg se ideen i de mange pixels, så kan man forstørre det op uden det ligner legoklodser og redigere det der nu skal redigeres. Men det ændrer ikke ved at dit tv ikke kan vise alle de pixels du gerne vil have dit mobilkamera skal have :-)

0 0
Henrik 18-02-2012 00:10:16

Men synes i selv prisen er billig i forhold til sgs2? Hvad meget mere får man? Som retfærdiggører den prisforskel?

0 0
18-02-2012 14:08:57

sg S2 kostede mere da den udkom, så kan ikke se hvad du klager over.

0 0
Henrik 18-02-2012 17:41:52

Må ærligt indrømme jeg ikke kan huske præcist hvad den kostede, men synes jo personligt hvis man kommer med noget nyt som koster en del mere end et ældre produkt, så har jeg svært ved at se fidusen:-). Men jeg kan ikke se hvad mere jeg får som er så meget bedre end sgs2? Kan i ikke fortælle mig det? Det muligt skærmen er mere dyb/detaljeret (Ppi). Men ellers? Dårligere kamera, samme ram, 16 gb (uden mulighed for udvidelse) ingen fm radio, samme GHz! Ingen gorilla glas. Jeg håbede at skulle skifte til denne nexus, men kan ikke se hvad det er der er så meget bedre? Jeg er ikke super nørd på feltet, så giv mig lige lidt detaljer om hvor nexus slår sgs2, for måske jeg har overset noget? Skærmen ved jeg står mere detaljeret, men ud over det:-) tak

0 0
18-02-2012 23:15:22

Du nævner selv skærmen, men hoved grunden er vanilla android, og dermed først til at modtage updates. Så er der shutter-lag free kamera, bøjet skærm, NFC, bedre design og bygge kvalitet.

Hvis man ikke er så tech-savy, og man fint kan klare sig med 480p display, vil sgs2 være et fint valg. Hvis man derimod vil have en mobil, som er fremtidssikret og har den bedste skærm, så er det en nexus man skal købe.

0 0
toysoldier 17-02-2012 21:39:22

Nej det vil det ikke.
Billeder taget i sollys er ca lige gode, men billeder taget i mørke er langt bedre på Nexus end på SGSII. Simpelthen pga den bedre sensor der er i Nexus. Og jeg har begge mobiler.

0 0
17-02-2012 18:40:33

Er du sarkastisk eller hvad? Hvis vi sammenligner med iphone 4s 16 gb er galaxy nexus 700 kr billigere. Selvom den er billigere har nexus det dobbelte ram, bedre skærm (bedste mobil skærm atm), kraftigere cpu end en 4s, så hvorfor er det du siger "Alt for dyr i forhold til specs.", når kun kameraet har 3 færre MP?

0 0
Henrik 17-02-2012 19:17:21

Nej er ikke sarkastisk, nu nævner du også selv iPhone 4s.. Den synes jeg også er alt for dyr i forhold til specs! Det er muligt andre er ligeglade med hvilken kvalitet deres mobil kamera "skyder"...men altså 5 mp i et produkt som skulle være highend, og i øvrigt det samme som sin forgænger, ER ganske enkelt for ringe!

0 0
17-02-2012 19:38:01

Hvad for nogen specs forventer du for en 4200 kr mobil?

Alle mobil kameraer tager elendige billeder, så hvorfor er det så vigtig at den lige har de ekstra 3MP?

0 0
Henrik 17-02-2012 20:14:45

Ahh...skal vi nu ikke lade være med at sige alle mobiler? Vi har vores ferie billeder som vi viser på vores tv, taget med sgs2 og de bliver virkelig flotte! Men selvfølgelig, hvis du er prof fotograf så er der sikkert ting du ville kunne sætte fingre på. Mht pris niveau, så er det jo også derfor Galaxy nexus ikke kommer til at sælge bare i nærheden af hvad sgs2 har gjort (og gør) og det med skærm kvalitet...altså jeg ved ikke hvornår, men vi når jo et punkt hvor vores øjne ikke kan opfange mere. Tror nexus er for dem der vil have det nye software først, kan simpelthen ikke se andre salgs argumenter (for mig)

0 0
17-02-2012 22:08:40

Jeg er godt klar over at en meget lille del af befolkningen kan se kompression i billeder og videoer, men for os der kan bliver billeder, som man tager med mobilen ubrugelig. Jeg tror dog at alle kan se en mobil ikke kan tage ret gode aften/nat billeder, da problemet ved mobiler ikke er pixel, men det at linsen ikke kan opfange nok lys.

"Tror nexus er for dem der vil have det nye software først, kan simpelthen ikke se andre salgs argumenter (for mig)"
Jeg købte nexus for skærmen, ellers havde jeg købt en S2, da det er pænt let at smide en ICS rom på den.

0 0