Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Rygte: Samsung Galaxy S III får måske Jelly Bean i august

Rygte: Samsung Galaxy S III får måske Jelly Bean i august

Samsung vil måske udsende Android 4.1 Jelly Bean til Galaxy S III i august eller september, lyder rygtet.

Samsung Galaxy S III (Foto: Mobilsiden.dk)
Samsung Galaxy S III (Foto: Mobilsiden.dk)
Foto: Mobilsiden.dk

Rygterne omkring Android 4.1 Jelly Bean opdateringen til Samsung Galaxy S III, har indtil nu været uspecificeret, men det laver Sammobile.com om på.

- Lysstyrke-update til Galaxy S III er nået til Danmark

De skriver på deres website at Samsung planlægger den nye Android-version til topmodellen, allerede i august eller september.

Samtidig bliver Galaxy S II også nævnt som værende i testfasen med Android 4.1. Om den får versionen er ligesom med Galaxy S III, stadig uvist, så længe Samsung intet officielt har meldt ud.

- HTC: Jelly Bean kommer til One X og One S

Der er fortsat tale om rygter. Det eneste officielle der aktuelt foreligger er Samsung udmelding om, at de er i gang med at undersøge hvilke enheder der skal have Jelly Bean.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Jonas_a 24-07-2012 13:21:16

Har lige opdateret min GS2 til 4.0.4.
Bliver spændende om 4.1 kommer og hvornår den kommer til GS2.

0 0
GusseG 24-07-2012 11:31:35

... hvis man rooter sin GS3 og flasher CyanogenMod 10 (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=28926017#post28926017). Det er stadig en en preview-udgave, men det meste virker og den kører smooth:-)

0 0
Michael 23-07-2012 21:10:16

Hvis rygtet er sandt at galaxy s3 for opdatering i august, må man som Nexus ejer snart modtage opdateringen da vi jo skal have den først. Ikke osse Samsung:-)

0 0
Ole Christensen 24-07-2012 08:46:08

Helt enig.
Vil dog klart anbefale dig at flashe din GNex så du kommer til at køre yakju versionen.
På den måde vil du nemlig, ligesom mig!, modtage opdateringer direkte fra Google og ikke igennem Samsung. ;o)
Kan kun sige du har noget at glæde dig til!
Det er som at få en helt ny mobil. ALT kører hurtigt og super smooth!
Jeg har aldrig nogensinde været så glad for en mobil før som jeg er for min Nexus.
Hvis du allerede syntes din mobil kører godt og du er glad for den, så bare vent... ;oD

0 0
Michael 24-07-2012 10:06:22

Mangler versionen fra google noget i forhold til den fra Samsung? Jeg tænker her på en ordbog måske, eller andet som er version bestemt.Og kunne du eventuelt vise mig et link til en pålidelig guide til hvordan man gør. Og er det helt risiko frit? Jeg har ikke lyst til at ødelægge min mobil :-)

0 0
Michael 24-07-2012 10:13:47

Forsvinder alle ens ting fra google. Jeg tænker apps og indstillinger og telefon numre? Jeg ved godt telefonens hukommelse bliver slettet, men kan man bare hente det ned igen.?

0 0
GusseG 24-07-2012 11:34:49

Du kan tage en nandroid-backup af telefonen, så du nemt kan skifte tilbage, hvis du ikke er tilfreds med den nye ROM. Apps, SMS'er og opkaldshistorik kan du tage backup af med Titanium Backup. Mht. kontakter bliver de automatisk gendannet hvis du bruger Gmail. Husk det kræver at din mobil er rooted. Find meget mere info på http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1563.

0 0
twitboydk 23-07-2012 19:33:04

At man i den nye opdatering har lavet sådan en genvej til lysstyrken. Er det virkelig en funktion som er så vigtig. Man justerer den sgu da ikke dagligt.

0 0
GusseG 24-07-2012 11:36:58

Hvis man f.eks. er udenfor er det rart, hvis man hurtigt kan skrue helt op for lysstyrken, da det ikke er altid den automatiske føler selv gør det.

0 0
Cleo2000 25-07-2012 23:41:41

I er godt klar over at SGS2 har kunnet det siden den kom ud..? Ved ikke med sgs3, men på sgs2 er det altså ikke noget nyt. Man skal bare slå automatisk lys fra, og så kan man holde fingeren nede i toppen af skærmen og trækker til højre/venstre for at skruer op/ned for lyset..

0 0
Khlad 24-07-2012 10:02:57

For mig er det en god opdatering. Automatisk lysstyrke er al for dårlig, da jeg fx. nogle gange er derhjemme og skærmen på min mobil udenvidere skruer op på lysstyrken.
Jeg synes det er meget bedre at styre lysstyrken selv. Når jeg fx. er hjemme har jeg den på lav lysstyrken, og når jeg går ud og der er sol, kan jeg selv styre hvor meget jeg vil skrue iforhold til baggrunds lyset. Og nu hvor det er i notifikations baren gør det det hele meget lettere.

0 0
Per 23-07-2012 17:20:46

Forhåbentlig får både Galaxy S2 og ikke mindst den nye topmodel Galaxy S3 Jelly bean af Samsung modellerne og nævne lige pt. :-)
Men glæder mig til og se hvor mere flydende den bliver med den nye Android version

0 0