Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Rygte: Ti millioner forubestilte Galaxy S III

Rygte: Ti millioner forubestilte Galaxy S III

Samsungs afløser for den meget roste Galaxy SII, er allerede forudbestilt i over ti millioner eksemplarer.

Samsungs Galaxy S III bliver uden tvivl en af de bedste Android telefoner, der kommer på markedet i 2012.

Anmeldelserne af den nærmeste konkurrent: HTC’s One X er allerede kommet frem flere steder, og anmelderne er ikke ubetinget begejstrede.

Læs også Mobilsiden.dks anmeldelse af HTC One X.

Men hvorfor er vi så begejstrede for Galaxy S III? Måske fordi forgængeren Galaxy S II er blevet udråbt til den bedste smartphone på markedet. Måske fordi Samsung laver deres egne komponenter, og det forventes at de kommer det absolut bedste i telefonen som deres fabrikker kan producere.

Og Galaxy S III er virkelig populær. Så Populær, at den er forudbestilt i mere end ti millioner eksemplarer. Det hævder chefen for Mobile Review Eldar Murtazin ifølge IntoMobile.

Ti millioner eksemplarer er rigtig mange smartphones. Det tog Samsung fem måneder at udsende lige så mange eksemplarer af Galaxy S II.

Det forventes at Galaxy S III præsenteres i slutningen af april eller i løbet af maj.

Kommentar

x

Opret bruger
Thomas 10-04-2012 09:42:39

Hvorfor er det I stadig laver artikler baseret på Eldar Murtazin?

Han er formentlig den mest upålidelige person i mobilverdenen.

0 0
voigt1 09-04-2012 11:49:12

Glem dog alt om den ny 3´er - jeg går efter den nye 4´er, som jeg fra unavngiven næsten pålidelig kilde har hørt kan lave kaffe og selv styre min bil via Google Nav. se det er da en mobil, der kan bruges til noget.
Hvad gør vi uden alle de dejlige rygter ? Jeg personlig venter og ser, hvad der dukker op.

0 0
jgard 09-04-2012 10:54:17

I DK er det praktisk talt ikke muligt. Men det betyder jo ikke at webshops i udlandet ikke tilbyder den slags.

Expansys har tidligere gjort det (og gør det måske stadig) de har ikke optionen på SGSiii muligvis fordi den kun er på rygte basis!

Men en forudbestilling er typisk med sælgers forbehold for specs og pris. Samt købers mulighed for at springe fra, hvis den bliver for dyr eller for ringe i forhold til ens egne forventninger!

Så bare fordi man ikke kan forudbestille et produkt med ukendt pris og spec i DK, er det altså ikke ens betydende med at man ikke kan gøre det andre steder. DK vil jo end ikke kunne aftage 1% af 10mill SGSiii alligevel!

jgaard

0 0
Kim 09-04-2012 11:58:16

Nej, det er lige så usandsynligt at der er websites, med forudbestilling af et produkt uden pris eller specs, der har fået 10 mill bestillinger ind. I så fald ville SGSIII sælge 2-3 gange så meget som iPhone 4S gjorde den første uge, og halvdelen af hvad det tog SGSII over et år at sælge.

Men jo, hvis man samler alle mulige tilfældige webpolls med "ville du købe den nye Samsung III hvis du skal bruge en ny telefon" med, så kan man sikkert godt komme op på 10 mill "forudbestillinger".

0 0
Zeb 10-04-2012 23:46:42

"halvdelen af hvad det tog SGSII over et år at sælge"

Nu har SGSII ikke været i handlen et år endnu (snart et år på enkelte markeder, men ikke endnu)

0 0
Kim 11-04-2012 08:43:15

Den blev præsenteret i februar '11 og rundede de 20 mill i feb '12 - SGSIII er endnu ikke præsenteret, men er forudbestilt i 10 mill eksemplarer? Hvilket udsagn lyder mest fejlagtigt? ;)

0 0
Kurt L Andersen 08-04-2012 18:40:05

Lad os starte et nyt rygte der nok er ligeså rigtig som om SGS3 .
Jeg har hørt at der allerede er bestilt 157 mill Iphone 5.

0 0
Kim 08-04-2012 19:15:39

iPhone 4S solgte 20 mill i første kvartal - 10 mill er uambitiøst.

0 0
Kim Harder 08-04-2012 13:06:29

Hvor har mobilsiden fundet denne raptus forsinket aprilsnar?

Der er ikke en eneste sted her i Danmark, hvor Galaxy S III, kan forud bestilles, eller man kan overvåge den, som nogle web butikker bruger. Det er nok Samsung, som forventer, at skulle lave 10 mill måske?

0 0
05-04-2012 12:32:41

Hvis dette ikke er fake:

http://phandroid.com/2012/04/04/new-samsung-galaxy-s-iii-image-pops-up-in-a-press-invite-to-be-unveiled-may-22nd/

Så vil jeg gerne bestille nu :-) og der er vist ikke noget at komme efter Apple!

0 0
bent c 04-04-2012 23:46:59

Jamen så lad gå da: Jeg vil gerne bestille en ubeset SGIII. Håber den er god til prisen ;-)

0 0
Ole Christensen 05-04-2012 11:43:22

Også mig tak! Ét stk. my way plz.
Meen hvor har alle de 10 mill. bestilt den henne, det kunne da være sjovt at vide..

0 0
Kim 04-04-2012 14:31:20

Hvem er det så der har forudbestilt alle disse telefoner? Det er jo af gode grunde ikke forventningsfulde forbrugere. Desuden er det ikke normalt at tage ordre ind på en vare før den er præsenteret.

For øvrigt - hvornår var det sidst at Eldar havde ret i et af hans rygter? Ring til mig hvis i vil have rygter, jeg kan sagtens koge nogle der er mindst lige så gode som Eldars op - har i f.eks. hørt, at Apple sender en ny iPhone på gaden i Q3? Måske skyder de den til Q4...

0 0
04-04-2012 18:05:53

Helt enig. Hold Kæft hvor er det nemt at få et højt besøgstal med en anonym kilde der har haft den næste iPhone i hånden.

0 0
x