Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Rygter: HTC Prime, Pyramid og Ignite

Rygter: HTC Prime, Pyramid og Ignite

Det ser ud til at HTC er på vej med tre nye smartphones - blandt andet Pyramid med 1,2GHz processor og 4,3-tommer skærm.

Tre nye HTC-smartphones er dukket op på rygtebørsen. De kommende mobiler skulle have kodenavnene Pyramid, Prime og Ignite.

Pyramid vil tilbyde en dual-core 1,2GHz Snapdragon-processor fra Qualcomm, 4,3-tommer HD-skærm i 16:9-format og med 960x540 pixels, samt Android som styresystem.

Ignite er derimod en Windows Phone 7-baseret smartphone med 800MHz-processor, 3,7-tommer skærm, 512mb RAM og fem-megapixels kamera. Den skulle komme på markedet i midten af 2011.

HTC Prime skulle også være baseret på Windows Phone 7, og skulle desuden få fuldt QWERTY-tastatur og ellers samme specifikationer som Ignite.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Frank Hansen 16-03-2011 21:35:47

Hvis Pyramid kommer til efteråret, så bliver det nok afløseren til min DesireHD

0 0
Giovanni78 17-03-2011 08:46:44

Rygterne siger at Pyramid allerede kommer i maj.

0 0
16-03-2011 17:10:09

Hvis skærmstørrelsen havde været 3,7" så havde HTC pyramid været en værdi afløse for HTC Desire, frem for den næsten nuværende Desire S.

Og desuden tak til HTC for at de omsider hæver skærmen opløsning, lidt mere og så får de faktisk en HD skærm.

0 0
Klintø 16-03-2011 13:18:11

Tak for hjælpen Lene og stor ros til Jeres side :-)

0 0
Klintø 16-03-2011 13:17:02

Come to daddy.... dette bliver klart min næste mobil :-)

0 0
Ole 15-03-2011 22:03:37

Det er kun Pyramid der kommer til Danmark..

det er mit gæt

0 0
gert 15-03-2011 21:31:22

så er afløseren for min desire fundet=pyramid :)

0 0
pb 15-03-2011 20:59:19

At WP7 telefoner som minimum skulle have 1ghz processor

0 0
Martin 15-03-2011 20:47:05

Hmm, og så var jeg 2 minutter fra at bestille en Desire Z, da jeg ikke havde hørt noget om en ny version af denne... Hvor sikker kan man være på, at den kommer med Windows Phone? Det ville være ærgeligt at købe en mobil nu, der er "forældet" om 3 måneder.

0 0
Cebastian 15-03-2011 20:34:42

Det er dejligt at høre, håber det holder, jeg er nemlig rigtig glad for HTC og Sense, og blev lidt skuffet over HTC's line-up til WMC :)

0 0
jessie 15-03-2011 20:34:17

endelig kommer Htc med nogle kobiler der paa papiret kan maale sig med konkurenternes

0 0
Shawn S. Ø 15-03-2011 19:12:16

Jeg ved godt at der ikke er mange som er enige men for mig lyder det ikke særligt overraskende.

HTC står for den bedste udnyttelse af smartphonen i dag sammen med Apple. Dog gør de det helt på hver sin egen unike måde.

0 0