Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Rygter om Android 4.2 næste måned

Rygter om Android 4.2 næste måned

Rygterne florerer netop nu om, at Google gør klar til at udsende en opdatering til Android 4.1 næste måned.

Ifølge rygter skulle der komme en ny Android-version i næste måned og LG Optimus G Nexus skulle angiveligt blive den første enhed med den nye version installeret. Det skriver Androidandme.com.

Det forventes Google og LG vil holde en event hvor den nye enhed vil blive præsenteret.

Google vil også ændrer deres Nexus-familie og lade alle, som ønsker det, producerer Nexus-enheder ifølge rygterne. De skal blot overholde retningslinier fra Google af. Brugerdefinerede UI skins kan dog tilføjes, som en del af en ny ”customization center” Google indfører.

Android 4.2 er en mindre opdatering til Jelly Bean.

 - Gingerbread stadig i front på Android

Mobilsiden.dk afventer sagen og om der er hold i rygterne.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Peter Frederiksen 08-10-2012 11:39:25

Der kommer flere Nexus mobiler i år....

Galaxy Nexus II

http://www.sammobile.com/2012/10/08/confirmed-gt-i9260-galaxy-nexus-ii-will-have-a-8-megapixel-camera/

Samt har der været snak om at Sony Xperia S, fået tilbudt at blive en form for Nexus...

http://www.androidcentral.com/sony-applauds-experiment-build-aosp-xperia-s

0 0
Lecter 04-10-2012 17:36:14

Hvor er nyheden om LG Optimus G Nexus ? Det er første gang jeg hører om det produkt og i har ikke andre artikler om produktet.

0 0
Kim 04-10-2012 15:16:06

Da de forskellige producenter åbenbart er meeeeget langsomme med at komme med opdateringer, og vi er en del der har nogle efterhånden "gamle" mobiler, så siger jeg bare højt hurra for at vi har xda-developers. Min gamle Desire kører nu på android 4.1 jelly bean, helt uden problemer.

0 0
Søren 04-10-2012 15:29:18

Hvilken rom kører du med? Syns ikke jeg kan finde en jeg er tilfreds med :)

0 0
Kim 04-10-2012 19:24:47

Jeg bruger denne her:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1827934
Der er måske lige et lille issue, og det er sms notifikations lyden, den er meget lav, og det er vist et kendt jelly bean problem.
Men ellers er jeg rigtig godt tilfreds med denne rom.

0 0
Rasmus Røge 05-10-2012 11:40:57

Jeg har lige hentet og installeret den men min Desire vil ikke boote med den. Hvilken hboot og radio kører du med?

0 0
Rasmus Røge 04-10-2012 17:34:16

Det ville jeg også gerne vide, Kim :-) Kører stadig med den gamle Oxygen 2.3.2 eller sådan noget.

0 0
Gammelpot 04-10-2012 14:17:11

Det er lækkert at de optimerer og udsender nyere/bedre versioner.
Så mangler de bare at få styr på at opdateringer også kommer til de "gamle" modeller.....

0 0
Tommy 04-10-2012 15:04:08

ja, jeg vil sige at det er ved at være en af android største problemer!

Med JB er droid ved at være lige så flydende som WP og iOS, og designet er også blevet bedre. Når opdateringerne så ikke kommer, ja så er forbedringerne jo ligegyldige.

Jeg læste forleden at ICS kun er på 25%. Are you f-ing kidding me? ICS har været ude i næsten 1 år.
Jeg ved godt der nu vil komme droid-fans og sige det ikke er Googles skyld - det er jeg ligeglad med. Google er ansvarlige overfor sine produkter og hvis ikke deres samarbejdspartnere (Samsung, LG, etc) levere ordentlig service falder det også af på Google.
Derudover er det jo bare tragisk at Samsung etc ikke er hurtigere til at videregive deres opdateringer. Og jo, opdateringerne er interessante også for folk med 1½gamle enheder, for med droid 2,3 er android altså et stort hak! 4.0 er mere interessant og 4.1 er decideret interessant. Opdateringer er i den grad interessante!

0 0
Slaraffenland 04-10-2012 21:22:46

@tommy

Min SGS II kører stadig med 2.3.1, og den kører f-l-y-d-e-n-d-e
Og med Go Launchers løbende opdateringer, har jeg ikke rigtig behov for andet.

Desuden findes der riiiiiiigtig mange mobilbrugere derude, der er fløjtende ligeglade med opdateringer.

0 0
hellas7 04-10-2012 17:07:30

- det bliver sandsynligvis grunden til at min næste mobil (som jeg er pålagt skal være en Android) bliver den forhåbentligt kommende nexus-telefon

0 0