Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Rygterne om iPhone 5 fortsætter

Rygterne om iPhone 5 fortsætter

iPhone 5 blev det mest voksende søgeord på Googles søgemaskine i 2011, tiltrods for telefonen slet ikke findes. Rygterne fortsætter her i 2012.

Mange forventede, at Apple ville præsentere en iPhone 5 i sommeren/efteråret 2011, men i stedet for blev det til iPhone 4S.

Rygterne om iPhone 5, har dog fortsat lige siden, hvilket også gjorde ”iPhone 5” til det mest voksende søgeord på Google i Danmark i 2011.

Nu forlyder det fra en anonym kilde i det kinesiske firma Foxconn, som producerer noget af indmaden i Apples produkter, at der pt. testes forskellige prototyper af den kommende iPhone 5. Kilden udtaler sig til hjemmesiden 9to5mac.com.

Kilden fortæller også, at Apple-fans godt kan vente store forandringer på den kommende iPhone 5. Blandt andet skulle skærmen blive større end fire tommer.

Kilden er ifølge 9to5mac.com troværdig, da det er samme kilde der røbede at Apple sommeren 2011 ikke kom med en iPhone 5, men en opgraderet udgave af iPhone 4.

Hvad tror du? Kommer der en iPhone 5 i 2012 – eller kommer Apple med en iPhone 4S II eller andet? Skriv i kommentarfeltet herunder.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Per Kock 26-01-2012 18:58:26

IPhone er sgu ikke for mænd.
IPhone er for kvinder. :-)
Det er en tøse-telefon.

0 0
Footiefan 26-01-2012 22:30:29

Endnu en voksen deltager ;-)

0 0
Hans 26-01-2012 15:50:11

Hvis jeg skal købe en iPhone, så skal den min. have 4" skærm, elllers bliver det igen en anden mobil...

0 0
Dan Mørk Frandsen 26-01-2012 17:35:34

3.5" skærm er perfekt. Ønsker ikke større skærm så håber ikke de smider en meget større skærm i næste iphone. Den ligger kanon i hånden og man kan ramme hele skærmen med sin tommelfinger når man kun bruger den i en hånd

0 0
Jesper 26-01-2012 22:02:03

Meget kan du prøve at bilde mig ind, men at en iPhone4S skulle ligge godt i hånden, er ved Gud, den største overdrivelse siden Helle Thorning påstod, at de havde vundet valget!
Koldt metal, kombineret med skarpe kanter med glas! Den ligger bare ikke særligt godt i hånden! (skal lige huske at nævne, at jeg har en 4S!).
Nu har jeg, som skarp kontrast, modtaget en Nokia Lumia 800, som jo også har en skærm på 3.5". Dén ligger MARKANT bedre i hånden! Nå ja, og så har den jo Windows Phone...og så virker iPhone jo blot endnu mere kedelig!! ;o)

0 0
Dan Mørk Frandsen 27-01-2012 00:21:48

Nu har både haft en windows mobil og 2 android enheder og skal ALDRIG tilbage til nogen af de 2 systemmer igen ever. Iphone er den perfekte mobil FOR mig, måske ik for dig men for mig. Skarpe kanter? Hvor er de lige og kold??? Hmmm ligger du den i køleskabet eller noget når du ik bruger den?

0 0
KimDotDK 27-01-2012 10:11:07

@Dan Mørk Frandsen
Du ved godt at der er temmelig stor forskel på Windows Mobile og Windows Phone ikk?

0 0
Dan Mørk Frandsen 27-01-2012 20:18:44

Ja ja ok mente windows phone. Hehe men har nu også haft en windows mobile. Dengang orange var et teleselvskab og det havde de første spæde "smartphone" hehe tror den hed Qtek eller sådan noget.

0 0
Footiefan 26-01-2012 22:34:56

Du har da vist en lidt sart hånd ;-) Og en Lumia der er mindre end resten af markedet......måske er du blevet snydt ;-)

0 0
Mazzen 26-01-2012 13:27:54

nogen som har prøvet at holde en HTC Sensation XL i hånden, det er en klods(om end en fed klods med god lyd), men upraktisk, IPhone er helt fin i nuværende størrelse hvis man spørger mig, større er ikke bedre, bare mere upraktisk

0 0
BallonPedro 26-01-2012 15:28:11

Sensation XL er så også helt i den anden grøft.

Mener selv at omkring de 4,3" er passende for en mobil. Og så også gerne Apple skifte skærmen ud til en lidt større model. Det burde de næsten også kunne med nuværende formfaktor.

0 0
hellas7 27-01-2012 01:24:57

jeg har det også fint med de 3,5" p.t. og jeg har aldrig tænkt over at skriften var for lille, men det kan sikkert ændre sig. Omvendt er jeg glad for at kunne have andet i lommen end min telefon.

0 0
gielsgaard 26-01-2012 15:21:22

Der holder jeg med dig Mazzen ,ikke større skærm .

0 0
Zeb 26-01-2012 15:20:14

Nu er der også langt op til en Sensation XL i størrelse.

Steve Jobs har sagt at folket ikke vil have mobiler der er større end 3,5", men nu hvor han er kradset af er der jo så også frit spil for rent faktisk at følge forbrugerne som har kastet sig over smartphones i +4" segmentet.

0 0
27-01-2012 08:39:37

Større skærm ? Så bliver iOS jo fragmenteret ;D

0 0
ihk 26-01-2012 12:07:25

hvis det kommer i markedet til sommer.
jeg venter på det, da jeg ikke har opgraderet til iPhone 4s fra iPhone 4.

0 0
Dan Mørk Frandsen 26-01-2012 12:12:36

Jeg har lige opgraderet fra iphone 4 til 4S og godt nok får man ikke en "ny" mobil som sådan ud af det men hold da op en hastigheds opgradering. Ikke at 4eren er langsom men 4s er bare lynhurtig. Super lækker opgradering og fortryder ik.

0 0
hellas7 27-01-2012 01:21:20

bliver også overrasket når jeg sammenligner 4 og 4s. Og siri er bomben.

Omvendt forventer jeg også en del af den kommende iphone som (forhåbentlig) lanceres til sommer

0 0