Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Så er der iPhones til discountpris

Så er der iPhones til discountpris

Du kan nu erhverve dig en sprit ny iPhone direkte på Apples hjemmeside for 2.699 danske kroner.

Har du altid godt kunne tænke dig en iPhone, men simpelthen ikke ville betale mere end 4.000 kroner for en mobiltelefon. Så er tiden måske inde til at overveje, om du skal have et eksemplar af den populære smartphone.

iPhones findes snart i mange prisklasser, hvilket Apple også selv fortalte om på pressemødet hvor den nyeste mode iPhone 4S blev lanceret.

Efter en ny produktlancering sænkes priserne på de eksisterende modeller. Og nu kan du faktisk “nøjes” med at betale 2.699 kroner for en iPhone. Det er ikke den nyeste model du får, men derimod en iPhone 3GS 8 GB.

Selvom iPhone 3GS er modellen fra 2009, så vil den rent softwaremæssigt ikke være forældet, da den stadigvæk kan opdateres til iOS 5 der er klar til download onsdag d. 12. oktober 2011.

Få det fulde overblik over Apple's iPhone 4S lancering her.

Læs også:
 - De første indtryk af iPhone 4S
 - iPhone 4 kommer i ny udgave
 - iPhone 4S som forventet men ikke skuffende
 - Web-TV: Sådan er iPhone 3GS
 - iPhone 3GS - kæmpetest
 - Hvilke rygter om iPhone 4S var rigtige

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Kim Harder 20-10-2011 14:07:13

En mobiltelfon må med den kvalitiet og anvendelses mulighed ikke koste over 2000 kr. Har ikke set mange mobiltelefoner, som har holdt længere en max 2 år.

0 0
Jesper Søgaard 12-10-2011 08:19:27

Det er da sørgeligt at vi i Danmark har så ondt i r**** over at virksomheder kan sælge deres produkter til højere priser end gennemsnittet.

Hvis det var dig der ejede virksomheden ville du så ikke tage så meget for dine produkter som du kunne få folk til at betale?

0 0
Per 09-10-2011 15:18:00

Hvad er det folk har imod at en telefon prissættes til en bestemt pris? hvis i ikke vil give 2700kr for en telefon, så lad dog forhelvede være med at købe den..

Apple har det højeste dækningsbidrag pr solgt enhed, og de kan stadig sælges.

Dette er stadig billigt for et apple produkt.

I ser jo heller ikke B&O fuldstændig dumpe deres priser på en enhed, bare fordi den har nogle år på bagen.


Nu må i fandme tage jer sammen! åndsvage hippier!

0 0
David K 06-10-2011 08:13:21

Den burde sku prisdumpes ned på 2k eller under, den er jo forældet.
Det kan godt være den kan opdateres til iOS 5, men det jeg kan vel også sige at en 10 år gammel pc kan opdateres til Windows 7. Det ikke sikkert den køre super godt, men den KAN opdateres til det.

0 0
Ghafuri 05-10-2011 20:00:15

BARE FORDI DER KOMMER EN NY MOBILTELEFON FRA APPLE BEHØVER I IKKE AF SNAKKE OM DET KONSTANT I 2 DAGE!!! KOM VIDERE MOBILSIDEN.DK!!!

0 0
Svend Ole Nielsen 06-10-2011 21:04:05

Jamen dog bet' ven. Hvis det er så surt at læse om så kunne du jo passende bruge din sidste sætning og skifte mobilsiden.dk ud med Ghafuri...

0 0
Adam Bondorf 05-10-2011 21:13:09

De udgiver kun én om året, så det er da meget logisk!

0 0
Julle.p 05-10-2011 18:10:56

En telefon der er 2 år gammel sælges til 2700 kr. Anyone?? Nåå ja, massere af tosser der vil smide det efter et æble-produkt.

0 0
Bo Westerby 05-10-2011 18:31:13

Enig. Apple er og bliver langt ude. Man kan købe en brugt SGS2, under 6mdr gammel, til mindre. Jeg ved hvad jeg ville vælge...

0 0
Morten Kofoed 05-10-2011 19:53:52

Men nu er det jo ikke Apple, der kalder det her for en discountpris, men det gør mobil(apple)siden. utrolig alle de nyehder de har lavet ud af et event, hvor Apple viser så lidt frem, som de har gjort.

0 0
brian jensen 05-10-2011 17:24:01

snak om at malke koén.

0 0