Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Så er det i dag Apple løfter sløret

Så er det i dag Apple løfter sløret

I eftermiddag er der Apple-event på Guggenheim museet i New York, hvor det forventes der præsenteres nye produkter til iPad.

Apple har booket Guggenheim museet i New York for formentlig, at præsentere deres planer om at indføre klassiske skole- og lærebøger på deres iPad.

Dermed håber Apple også, at alverdens børn og unge (i hvert fald i USA) skal have iPads med i skole, fremfor en skoletaske med en bunke bøger.

Apple har vanen tro ikke selv bekræftet deres planer, men Steve Jobs havde, ifølge Walter Isaacson, manden bag bogen om Apple-grundlæggeren, planer om at ændre på hele lærebogsmarkedet via sine opfindelser.

Herhjemme er flere skoler også begyndt, at bruge iPads i undervisningen.

Apples event finder sted klokken 16 i dag, dansk tid.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Mette Østerbæk 20-01-2012 14:08:33

.. Synes bare det er UHYGGELIGT at der findes så mange apple fanboys, eller apple haters, at man bliver nød til at UNDERSTREGE i sit indlæg at man IKKE er det det.. :) Jeiks :)

0 0
ihk 25-01-2012 02:23:47

jeg tror du har forvekslet mobilsiden.dk med et køkken :-D

arh dårlig joke, men kunne ikke lade være..

0 0
Rene 19-01-2012 22:25:41

Væk med bøgerne, vil lige sige at jeg er ligeglad det bliver på.. IPad virker bedst lige nu hvis andre kan gøre det bedre så køb det.
Ps diskutere ikke med Apple Haterboys men gerne med andre.

0 0
Kokomo 19-01-2012 17:28:16

Hvis alle elever skulle have en iPad, ville de jo også sælge over det dobbelte af hvad de gør nu. Smart tænkt Apple.
Ligesom at give Obama en gratis iPad.
At præsidenten bruger iPad er da også et kæmpe salgstrick.
"Marketing beyond the grave"...

0 0
Mazzen 20-01-2012 07:24:08

Tvivler på alle elever kommer til at bruge Ipad, de har får stryg af det danske skolevæsen, fordi du ikke fungere ordentligt med de nødvendige programmer, derudover koster de for meget at få lavet hvis de går i stykker, så der er faktisk snak om at de når de udskifter deres Ipads så vil de se på andre muligheder en Apple, og hvis f.eks Androids ICS virker som den skal og optimere tablet oplevelsen så meget som de siger den vil, så bliver det jo nok sådan en(medmindre der er kommet en funktionel WP7 tablet(mener ikke at der pt er kommet nogen)

Og nej dette er ikke ment som en I_HATE_APPLE indslag, eller som at sige det OS er bedre en det andet, så venligst lad være med at synke i og begynd en hanekamp om hvis OS der er bedst, og kom kun med seriøse indlæg.

På forhånd tak

0 0
Kokomo 20-01-2012 18:20:09

Jeg hader Apple firmaet, men jeg må indrømme, at iPad klart er den bedste tablet. Tror bare W8 (eller 7?) vil blive en meget stor konkurrent. Android er håbløst efter min mening til tablets

0 0
20-01-2012 15:50:54

Tror helt sikkert at de skulle satse på WIN 8 tablets. De er ikke langt væk, og vil formentligt kunne glide meget bedre ind i deres nuværende IT-struktur end både Android og iOS. Og som David skriver, så noget med et rimeligt robust design.

0 0
David 20-01-2012 09:22:25

Man burde nok kigge på en tablet der er ekstra slidstærk, evt med noget gummi beskyttelse. Om det er iOS eller Android, burde være underordnet, begge OS er i stand til at afvikle ebøger, skolefora og interaktiv læring.

0 0
Michael 19-01-2012 15:32:55

Tog alle på røven????

0 0
Bo 20-01-2012 10:32:16

Haha, ja det studsede jeg også over. Men det ville da i hvert fald være overraskende, hvis de gjord det! Klamt, men overraskende. :-D

0 0