Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Så kom Android 4 Ice Cream Sandwich til Samsung Galaxy Note

Så kom Android 4 Ice Cream Sandwich til Samsung Galaxy Note

Endelig er den her. Android 4.0 Ice Cream Sandwich rulles nu ud til Samsung Galaxy Note i Danmark.

Samsung Galaxy Note. (Foto: Mobilsiden.dk).
Samsung Galaxy Note. (Foto: Mobilsiden.dk).
Foto: Mobilsiden.dk

For halvanden måned siden begyndte Samsung at rulle Ice Cream Sandwich ud til deres store smartphone Galaxy Note, blot ikke i Danmark. Enkelte danskere modtog dog alligevel opdateringen, hvilket var fordi, at deres enhed tilhørte et andet markedsområde.

Men nu kan alle være med, i hvert fald dem som har en Galaxy Note, der ikke er låst til en operatør.

Samsung i Danmark fortæller til Mobilsiden.dk, at vores område er kommet op på udrulningskortet, og at de første enheder nu har modtaget den længe ventede opdatering.

Udover selve Android-systemopdateringen byder softwaren også på nye features og apps i Galaxy Note. 


Læs også:
- Samsung Galaxy Note – mobiltest
- Web-TV: Se testen af Samsung Galaxy Note

Video: Galaxy Note som tegneredskab


Samsung Galaxy Note - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

rasmus 08-07-2012 17:49:47

Hej. På min Samsung Galaxy Note er alting nærmest blevet langsommere f.eks. når jeg trykker på home knappen går der ca. 5 sek. før min hjemmeskærm har loadet færdig.
Kommer der eventuelt snart en ny opdatering som udbreder fejlene?

0 0
benny 26-06-2012 13:47:02

hej jeg syntes at den løber hurtiger tør for strøm efter den er blevet opdateret og stadig noget sløv i det er der ander der har samme problem

0 0
arifo 22-06-2012 19:03:56

synes nu heller ikke wifi delen virker helt optimalt den falder ud ind i mellem efter jeg fik opdateret telefonen.
Og google browsern er der som sagt også en fejl på google siddens søge felt.
Er der ikke nogen som oplever det samme?

0 0
21-06-2012 20:50:25

Lidt udenfor denne tråd, men fik selv ICS på min S/E Xperia Mini og jeg er overrasket over alle de små fineser jeg faktisk er blevet glad for. F.eks. er indstillinger blevet bedre og ikonerne er blevet pudset af - alt i alt et mere færdigt UI. Er det godt på en lille Xperia Mini, er det nok ikke ringere på Note'en ;-)

0 0
arifo 21-06-2012 17:17:02

hej vil lige høre om der andre som har fejl i google søge feltet når man søger efter noget hvor den skriver de anbefalinger som den nu gøre,men når jeg klikker på en af de søgninger er det som den ikke tager fat i søgning.
håber der nogen som lige vil teste ders og skrive tilbage tak.

0 0
EagelEye 21-06-2012 15:10:08

Jeg fik min OTA igår morges:-) Og den køre bare meget bedre Endnu, dog syns jeg den bruger meget RAM. Alt er der, også den nye Premium Suite, Men fik ingen ANGRY BIRDS SPACE????

BUT ITS AWESOME!!!!!-)

0 0
kelddaug 21-06-2012 21:01:46

Den kan du da hente på Google play eller Samsung store, som også kræver at du logger ind.

0 0
Michael A 21-06-2012 09:44:14

Ved godt, at Samsung galaxy tap 10,2 ikke helt passer ind her. Men er der nogen der ved hvornår der kommer ICS til den??? Syntes Samsung er lidt sløve i det!!!

0 0
David 21-06-2012 09:34:01

Jeg hentede den i går igennem Kiss, da OTA ikke virker endnu. Desværre er Kiss ikke det mest stabile program, og først i tredje forsøg lykkes det. Utroligt de de ikke kan få lavet det program bedre!. Mobilen kører rigtig godt med ICS, det hele er blevet lidt mere lækkert at se på. Desværre er samsungs keybord stadig skidt, og i sms hopper tekst felt stadig op og ned, når ordforslag kommer og går.

0 0
kelddaug 21-06-2012 21:03:45

Det bliver ikke bedre før de køre 4.0.4, som Sgs3 har når man køber den.
Det er til gengæld virkelig godt, hvis Noten får den version eller det bliver Jellybean(5.0).

0 0