Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Sådan følger du håndbold VM på mobilen

Sådan følger du håndbold VM på mobilen

Næsten alle mobiler har adgang til nyheder og resultater fra VM-håndbold. Men livescores er bedst på iPhone og Android.

Med mobilen i hånden kan du følge håndboldpigerne på nærmeste hold, når der spilles VM i Kina.

TV 2 har gjort begivenheden tilgængelig på en særlig mobiltilpasset hjemmeside, der kan åbnes på stort set alle mobiltelefoner.

I internetbrowseren tastes blot http://mobilvm.tv2.dk

Følg med på iPhone og Android

Brugere af Apple iPhone kan hente applikationen "TV 2 Sporten" fra App Store. Fra denne kan de seneste sportsnyheder læses, desuden kan man i fanen "Live" følge håndboldkampene via livescore.

Til Android-platformen - telefoner som HTC Magic, Hero, Tattoo, Samsung Galaxy Spica m.f., findes en tilsvarende applikation. Fra Android Market søges også på "TV 2 Sporten".

Du kan også sende henholdsvis ordene ANDROID og IPHONE til 1234.

Læs også:
 - Sådan læser du Mobilsiden.dk på mobilen

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Jan Hoffmann 10-12-2009 11:08:35

Så har Apple lagt det korrekte ud og du kan opdatere din iPhone til en version, der også indeholder håndbold

Mvh Jan Hoffmann, TV 2

0 0
Danny Pedersen 10-12-2009 13:24:56

Kanon! Så er der håndboldresultater på iPhonen :)

0 0
Jan Hoffmann 10-12-2009 09:45:57

Så har Apple "opdateret", men de har så lagt den gamle version op igen, men da det er umuligt at uploade samme kode/version som ny version må det være et issue på deres side....

Jeg vender tilbage så snart vi har nyt fra dem. Man bliver så træt....

Mvh Jan Hoffmann, TV 2

0 0
Emil Refshøj 09-12-2009 17:42:53

Kan bekræfte at det virker som det skal på android!
Super lækkert program, nu når de vælger at spille i skoletiden :)

0 0
Jan Hoffmann 08-12-2009 08:24:06

Takker for kommentarer. Det er korrekt, at den nyeste iPhone-version ikke er kommet op på App Store i skrivende stund. App har ligget til godkendelse i 3 uger hos Apple nu. Android-brugere har dog håndboldresultater.

For iPhone-brugere kan adressen http://mobilvm.tv2.dk benyttes.

Jeg poster en kommentar, når Apple har godkendt.

0 0
Mobilsiden.dk 08-12-2009 09:17:05

Jeg indskyder lige, at Jan Hoffmann er "Mobile Manager" på TV 2 NET.

0 0
Mogens Christensen 05-12-2009 11:38:39

Jeg kan ikke se at der sendes livescore på "TV2 Sporten" til Iphone. Det er kun fodbold og der er ikke nye opdateringer.

0 0
Mobilsiden.dk 06-12-2009 10:43:12

Hej Mogens, hvis du allerede har applikationen installeret skal du hente en opdatering fra AppStore.

0 0
Mogens Christensen 07-12-2009 19:12:14

Hej John.
Som jeg skrev er der ingen opdateringer til TV2 sporten. Jeg har prøvet at afinstallere programmet og installeret den version der er på Itunes, som har releasedato den. 07. oktober 2009. Under "Indstillinger" og "Ligaer" kan der ikke tilvælges håndbold, hverken under "International" eller "Kina" som ikke er oprettet. Der er stadig ikke håndbold på TV2 Sporten.

0 0
Danny Pedersen 07-12-2009 22:53:41

Jeg har også forsøgt at finde håndboldresultaterne i TV2 sporten, men uden held :(
Så det kunne godt tyde på, at mobilsiden.dk har fået forkerte oplysninger, mht til TV2 sporten app'en?
Ellers ligge de resultater altså godt gemt!

0 0