Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Sådan ser HTC Flyer ud med Honeycomb

Sådan ser HTC Flyer ud med Honeycomb

HTCs tabletcomputer er blevet opdateret til Android 3.2.1. Her kan du se, hvordan den nu ser ud.

I denne uge annoncerede HTC at en større opdatering til HTC Flyer, deres Android baserede tabletcomputer, er på vej.

Opdateringen bringer styresystemet op på Android version 3.2.1, kendt som Honeycomb. Dertil kommer en opdatering af brugerinterfacet, HTC Sense, som HTC har lagt oven på Android.

På nedenstående screenshots kan du se, hvordan HTC Flyer ser ud, efter den seneste opdatering.

HTC Flyer har en skærm på syv tommer, 1,5 GHz processor samt en vægt på 420 gram.


HTC Flyer - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

hamzah10 10-12-2011 11:05:53

den tablet der nakker alle sammen er en galaxy tab 7,7 den har den bedste processer og den nyeste opdatering af android

0 0
ihk 10-12-2011 15:27:31

bare fordi den har de nyeste processer er det ikke ens betydende med at den er bedre...
diverse andriod mobiler har de sygeste specs men kan ikke konkurrere med iPhone. hvad kan vi lære af det?
at specs. ikke er afgørende for den almindelige forbrugere men derimod bruger venlighed, design, smidighed... :-)

0 0
Zeb 11-12-2011 21:49:46

hold nu mund den her artikel hander ikke om iPhone så smut et andet set hen med den diskussion.

7.7 smadrer alle konkurrenterne blandt android tablets når det kommer til benchmark tests - derudover har den en Super AMOLED Plus skærm hvilket alene ville være nok til at sælge masser af den. Kombineret med at den får en 1.4Ghz Exynos processor istedet for de Tegra2 der sidder i de fleste andre Android Tablets, Og den ER overlegen. Fuldstændig ligesom Exynos 1.2Ghz i Galaxy SII er de fleste andre dual core processorer overlegen.

0 0
12-12-2011 09:08:40

Du glemmer vist transformer prime med tegra3 ;D

0 0
cpaaske 09-12-2011 20:28:49

Den koster da "kun" 2.499 kr.
I elgiganten?

0 0
Frederik 09-12-2011 21:57:55

Og det er stadig alt for dyrt. Men ja, det beviser at jeg har ret. Den startede på omkring 5000.

En Kindle Fire koster ca. 200 USD eller omkring 1000 kr samtidig med at du får adgang til et væld af tjenester (minus et par stykker her i DK). Klart at HTC Flyer ikke har en chance.

0 0
Kristian 10-12-2011 08:00:05

Kindle Fire bliver aldrig en konkurrent til hverken Flyer eller iPad.

Dels fordi det er noget værre skrammel (har læst anmeldelser)
og dels fordi den ikke er i samme prisklasse og dermed ikke kan sammenlignes med "the big dogs"

0 0
Frederik 10-12-2011 18:04:32

Det er der du tager fejl. iPad er og bliver et stykke legetøj selvom Apple godt vil have at den måske også skal kunne anvendes til arbejdsbrug. Så længe der ikke er en fuldt funktionel officepakke og en filemanager, er iPad ikke meget bedre end en Kindle Fire. Kindle Fire sælger som varmt brød og stjæler helt sikkert kunder fra Apple. Dette er på grund af alle Amazons tjenester der er så godt integreret og med en Amazon Prime konto er du godt kørende.

Jeg ejer selv en Kindle. Den fungerer ganske udmærket så de anmeldelser du referer til må du godt linke til. Ellers er det ikke andet end tomme beskyldninger.

0 0
Jesper Søgaard 09-12-2011 11:44:56

Jeg spekulerer på hver gang jeg ser HTC Flyer om der er/har været kunder til produktet? Den er dyr og selv da den kom frem var den ikke særlig imponerende.

0 0
Jesper 09-12-2011 14:43:10

Det er nok fordi, at du aldrig har prøvet den for alvor.
Den vinder helt klart i længden. Dels fordi den har kræfter nok, og dels fordi størrelsen på de 7" er markant bedre end 9.7 og 10.1.

Derud over kører OS'et kanon godt på den enhed.

0 0
David 11-12-2011 14:05:08

hvordan kan 7" være "bedre" end 9.7 og 10.1? kommet det ikke lidt an på behov?

0 0
Jesper 13-12-2011 11:05:42

Omvendt kunne man spørge:"hvordan kan 9.7" og 10.1" være bedre end 7"? Kommer det ikke an på behov?"
Jo, lige præcist! Jeg har hørt fra flere sider, at brugere af store tablets, føler at 9.7 og 10.1 er for store at gå rundt med i løbet af en arbejdsdag. Derfor er de begyndt at efterspørge mindre tablets a la Flyer.

Hvis du blot skal sidde i sofaen med den, er det jo ligegyldigt...men så foretrækker jeg en bærbar til hver en tid!

0 0
Frederik 09-12-2011 18:40:20

Dem der køber en Flyer bliver tørret godt og grundigt i røven.. den er jo alt for dyr i forhold til hvad du får for pengene. Det bliver aldrig en succes og vi vil se HTC sænker priserne i takt med at ingen køber dem.

Det der til gengæld bliver en enorm succes og måske oven i købet en ipad killer, er Amazon Kindle Fire. Og det er udelukkende på grund af prisen. Det eneste du har ret i, er at Flyers størrelse gør den mere handy end en iPad. Hvis bare OS'et også ville følge med. For Android med Sense er den værste gang bræk der findes på mobilmarkedet.

0 0
Robert 09-12-2011 15:10:48

Du har jo en så det skal du jo sige. Tror nu nok jeg vil finde mig mindst en dual-core i 10"

0 0
Jesper 13-12-2011 11:02:04

Jeg "skal" ikke sige noget som helst! Hvis den var problematisk (ud over prisen, som generelt er for høj på tablets!), så ville jge sige det.
Jeg tester disse enheder, og har pt. 5-6 tablets til rådighed, og Flyer er absolut ikke den værste tablet fra de store producenter!
Når jeg ikke selv betaler for enhederne, har jeg nemmere ved at vurdere dem objektivt, og det er ud fra det grundlag, jeg udtaler mig.

Dvs. at jeg rent faktisk har erfaringsgrundlag for at udtale mig. Modsat så mange andre! ;o)

0 0