Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung angriber Apple, Microsoft og Amazon i ny tablet reklame

Samsung angriber Apple, Microsoft og Amazon i ny tablet reklame

Samsung skyder løs på tablet-konkurrenter i en ny reklame for deres Galaxy Pro tablet serie.

I en ny reklame for Samsung Galaxy Pro tablet-serien på et minut lægger Samsung sig ud med både Apple, Microsoft og Amazon med kommentaren “It can do that”. Reklamen sætter fokus på en række features som Galaxy Pro tilbyder i løbet af en dag i modsætning til konkurrerende produkter som iPad, Surface og Kindle.

Apple får et par kommentarer omkring hvordan deres iPad ikke kan gøre mere end en ting af gangen og hvordan Galaxy Tab faktisk ser bedre ud selv om den har “den der Retina-ting”.

Samsung skyder efter Microsoft, ikke på grund af funktioner på deres Surface tablet, i stedet er designet i fokus og den betegnes som en bærbar computer i stedet for en tablet.

Til sidst er det Amazons Kindle der modtager en røffel fordi den “kun kan bøger” og ikke engang kan modtage YouTube applikationen.

Man kan mene hvad man vil om disse reklamer med det primære formål at fremhæve ens egne features på baggrund af andres mangler, jeg synes det er ganske hyggeligt så længe det sker i en nogenlunde sober tone.

Samsung kan dog også andet, under overskriften “Hvad er dit problem? Sport er ligeglad” lancerede de en reklame under de paralympiske vinterlege i Sochi omkring hvordan selv de stejleste udfordringer kan overvindes.

Begge videoer er indsat nedenfor, men for sammenligningens skyld, så skal det siges at videoen fra OL har indtil videre fået knap 48.000 visninger hvorimod den anden er set over 450.000 gange på blot få dage.

Kilde: Boy Genius Report


Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

TF 24-03-2014 01:01:46

Typisk samesung at lave en reklame der taler til den laveste fællesnævner.

0 3
Trentors 24-03-2014 15:53:30

Typisk Thomas F at lave et indlæg der sviner Samsung.

Syntes du det er laveste fællesnævner at gøre lidt humoristisk sjov med sine konkurrenter? Så skal du nok bare generelt undgå amerikanske reklamer. Nokia gør nar ad konkurrenterne og laver seriøse sammenligningsreklamer. Apple har lavet en HEL kampagne som kun havde til formål at svine konkurrenten på løgne og halve sandheder ("Get a Mac"-kampagnen). LG gør nar Samsung og Appple . Osv. osv. osv.

Men det TYPISK for Samsung ikk? Dit irrationelle Samsung had er virkelig lægger sig snart op ad en diagnose.

2 0
TF 24-03-2014 16:26:52

Ja det er det samme fra samsung vær gang og det er trist at det kun kan reklamere for deres ting ved at svine de andre til.

0 3
Trentors 24-03-2014 16:30:38

Øh du har set der er to reklamer her. Den ene har INTET med konkurrenterne at gøre.

Kan du ikke læse. Alle de andre gør det. Apple har endda lavet en HEL kampagne. Hvordan kan du sige det er typisk Samsung når det er typisk ALLE? Nå ja fordi du er Samsung-hater af hele dit hjertet. Hvordan bliver man det?

1 1
TF 24-03-2014 16:56:12

Lad nu vær med at tude og komme med barnlige øgenavne, du ved jo godt at samsung konstant sviner konkurrenterne og også deres brugere, så ja det er typisk samsung.

0 3
Trentors 24-03-2014 17:04:35

Skrid nu din troll. Du kommer aldrig med noget reelt, har aldrig nogen argumenter og har en hellig krig med at svine Samsung. Når man så kommer med eksempler på at ALLE andre er ligeså slemme og endda værre kommer du med en "du ved godt". Nej jeg ved ikke for det er løgn!

Du kan ikke debaterer - Kun troll'e. Det er forbandet sørgeligt at nogen bruger deres tid på dette.

2 0
TF 24-03-2014 17:11:38

Smut selv fjols og bare fordi jeg ikke tilbeder samsung som dig og de andre deciple så behøver man ikke være hater eller troll.

Jeg siger ikke det er ok vis andre gør det samme som samsung konstant gør tværtimod, med typisk samsung det er det om du kan acceptere det eller ej.

0 3
Trentors 25-03-2014 08:54:20

Når man nu prøver at kalde folk grimme ting så har det altså langt større "impact" at man kan stave til det ord man kalder dem ;-)

Selvfølgelig er du en troll. Du sviner Samsung for at gøre det noget alle gør. Hvis det ikke er selektivt had hvad kalder du det så?

Og det er en enkelt reklame og ikke en hel kampagne af reklamer som Apple stod for. I en periode på flere år handlede ALLE reklamer fra Apple om at svine Microsoft og det langt værre end en enkelt reklame. Samsung har lavet enkelte reklamer hvor de driller konkurrenterne ligesom alle andre gør men de kører et hav af reklamer hvor de ikke gør (f.eks. Mesi-reklamerne med "Royals"). De gør det ikke i hver eneste reklame som Nokia f.eks. gør. Så nej det er ikke typisk Samsung. Det er typisk Nokia som HELE tiden gør det.

Men det vil du nok ikke acceptere. Sandheder og fakta passer ikke ind i troll/fanboy-boblen vel?

0 0
TF 25-03-2014 18:14:40

Du må undskylde jeg ikke er lige så god til at svine folk til som dig.

Jeg kalder det kritik for det er hvad det er og ikke had som du siger, jeg ønsker intet ondt for samsung bare at de vil opføre sig ordenligt.

Jeg har aldrig sagt at andre ikke ikke også har gjort hvad samsung gang på gang gør, bare at det er typisk samsung og at de her reklamer er lavet til den laveste fællesnævner, det er min mening og det skal en fanboy/diktator som dig ikke stoppe mig i at sige, du kan svine mig til og skabe dig så vildt du vil, mig lukker du ikke munden på.

0 0
Søren 22-03-2014 18:07:51