Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung Ativ Tab 3 - verdens tyndeste Windows 8 tablet

Samsung Ativ Tab 3 - verdens tyndeste Windows 8 tablet

Verdens tyndeste Windows 8-tablet er Ativ Tab3 fra Samsung.

Samsung har introduceret en spændende tablet-computer med Windows 8 i den fylde version, og ikke blot den skrabede RT-udgave.

Ativ Tab 3 har 10,1” skærm (1366 x 768 pixels) og er kun 8,2 mm på det tyndeste sted. Vægten er 550 gram, og der skulle være tale om verdens (hidtil) tyndeste Windows 8-tablet.

Derudover har Samsung inkluderet Microsoft Office 2013 på Ativ Tab 3, uden beregning. Desuden medfølger der en S Pen, så der kan tegnes og skrives på skærmen, og Samsung lover 8,5 timers driftstid på en opladning.

I Ativ Tab 3 sidder 64 GB SSD-harddisk. Den har én micro-USB 2.0 port, micro-HDMI udgang til skærm og plads til microSD-kort.

Samsung Ativ Tab 3 kommer i butikkerne i tredje kvartal 2013 til en vejledende udsalgspris på 5.300 kroner.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Henrik 21-06-2013 21:44:16

http://danmarks-frihed.123hjemmeside.dk/

0 0
Morten Bowman 21-06-2013 12:55:50

Det er da fløjtende om de leverer godt show eller ej?? Det er produkterne det handler om. På papirtet lyder denne enhed glimrende, men nu er Samsung jo kendt for deres hang til plastik ;)

0 0
Alfix 20-06-2013 23:41:06

Har slet ikke lyst til at nogensinde at eje et Samsung produkt med den stil de lagde for dagen. Deres shows er simpelthen saa gysseraedderlige, dummer og helt igennem sindsygt latterlige. Slynger om sig med infantile metaforer og al verdens skod "marketing" key words....

Jeg er simpelthen saa paf over hvor langt ude ringe deres events er. Det slaar alt daarligt tv mere flere laengder og det er decideret pinligt at sidde og se.

0 0
hellas7 20-06-2013 23:58:22

altså du kan jo også vælge bare at lade være med at se det

0 0
Alfix 21-06-2013 09:54:47

Sjovt nok er jeg jo tech interesseret og bare fordi Samsung taler ned til folk er det ikke ensbetydende med at de ikke har noget at byde paa.

I mener serioest ikke at deres show er total til grin. Alle jokes falder til jorden, alle metaforer er hule, alle monologer er helt til grin.... Det er mig virkeligt ubegribeligt at det kan vaere saa fjollet og cheesy.


Er der ingen der ser det? Jeg spoerger bare.

0 0
TF 21-06-2013 10:50:23

Du får aldrig disse samsung fans til at indrømme at samsung kan gøre nået dårligt, det sker bare ikke :-)

0 0
Søren 21-06-2013 14:16:20

Hvem siger det? Du er godt nok underlig

0 0
TF 21-06-2013 14:50:40

Tja denne tråd siger det da, alfix og straks beder du ham om at smutte, men det er selvfølgelig muligt du ikke mente det så slemt som de andre sammy fans plejer, vis det er sagen så beklager jeg at jeg var så hurtigt ude.

0 0
Søren 21-06-2013 10:37:23

Nej, og smut nu ud i solen med dig!

0 0
21-06-2013 08:42:08

Nej da, så kan han jo ikke komme herind med sit evige brok....

0 0
TF 21-06-2013 10:51:36

Du mener som dig i apple artiklerne ? Host host dobbelt moral ;-)

0 0
21-06-2013 12:41:55

Hmm jeg skriver faktisk også i andet end Apple artikler, men det kan børnehave Thomas selvfølgelig ikke se. Ifølge ham er siden jo fyldt med apple haters, der kun lever for at skrive sure indlæg om Apple. Men heldigvis for apple, så har de Thomas til bravt at forsvarer dem uanset hvilket niveau man end skal synke til....

0 0
TF 21-06-2013 14:46:17

Fyldt med er så meget sagt, men ja der er jo dig og allan :-)

Jeg tror ærligtalt apple vil skide på om jeg og andre forsvare dem eller for den sags skyld om du sviner dem til.

Og det var alt fra mig inden du bliver for personlig og barnlig.

0 0
21-06-2013 23:32:54

Ja, god ide. Ellers ender det også bare med at du begynder at lyve ;-)

0 0