Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung: Den næste Galaxy S har Dual-Core

Samsung: Den næste Galaxy S har Dual-Core

Samsung har smidt en luns detaljer ud om den næste Galaxy S mobil.

Galaxy S blev i 2010 Samsungs comeback på smartphone-scenen, og over det seneste stykke tid, er det blevet alment kendt, at en 2011-version på vej.

Ifølge Samsunghub.com har Samsung i et officielt statement sagt, at de i løbet af første halvdel af 2011, vil introducere en efterfølger til Galaxy S.

Der skrives ligeledes, at mobilen har Dual-Core processor samt Super AMOLED plus skærm.

Samsung har også netop frigivet en teaser forud for deres snarlige pressemøde om produktet.

Læs også:
- Nu kommer Galaxy S 2 og Galaxy Tab 2

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Lars 03-02-2011 09:03:46

andre sider der har testet den har ikke haft problemer med batteriet :)

0 0
caspersn 02-02-2011 20:52:37

Ved godt det er for tidligt at spørge - men... Ud fra erfaringen, hvornår ca. kan vi forvente at SGS2 kommer til DK? Tror det er min kommende mobil...

0 0
Jim Flower 02-02-2011 15:57:38

De fejl SGS havde på den såkaldte beta, var også til stede på den "endelige" version (hvis denne da findes). Tror ikke at batteriet bliver just imponerende på den lille djævel.

0 0
Søren Resbo 02-02-2011 10:03:07

Fokusér nu lidt på batteriet, i stedet for hele tiden at ville have den hurtigste processor. I dont give a flying rats ass, når telefonen kun kan være tændt i 4 timer!

0 0
Mr. M 02-02-2011 10:37:02

Grunden til at man bygger dualcore er i princippet for at udnytte strømmen bedre, og dermed opnå bedre hastighedere, mindre varmeudvikling samt forbedret batteritid.
Så firkantet kan det selvfølgeligt ikke skæres ud, men det er ihvertfald ideerne bag dualcore processore.
At så LG efter min mening fucker det op er en anden side af sagen :)
Men tror personligt mere på Samsung.

0 0
Henrik 02-02-2011 15:13:32

Ja det er sgu skuffene... :-(

Havde faktisk tænkt mig at anskaffe LG 2x men batteri tiden er altså vigtigt ;-)

Men tænkte på om det kunne have noget at gøre med at den testet LG 2x køre med Froya 2.2 og ikke 2.3 Gingerbread ?? Da sidst nævnte er lavet til dualproseser ??? Kan det mon give længer batteri tid med 2.3 Gingerbread....

0 0
Lars 02-02-2011 11:11:32

hvordan har LG fucket det op ? :)

0 0
patrick lønquist 02-02-2011 14:48:51

den ser ud til at tabe batteri efter 12 timers tid... ikke just "besparende".

0 0
Lars 02-02-2011 15:37:55

det er på beta software testet her på mobilsiden.dk :)

lad os nu se når der kommer en endelig version

0 0
patrick lønquist 02-02-2011 16:04:48

det er korrekt.. også derfor jeg skrev "ser ud til" og ikke direkte at den havde 12 timers levetid :)

0 0
Lars 02-02-2011 10:09:48

hvis du går op i stort batteri så tag et kig på motorola atrix med 1930 mah

0 0