Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung driller igen Apple med batteritid

Samsung driller igen Apple med batteritid

Om man er på den ene eller den anden side, så kan det være underholdende at følge Samsung og Apples fejde

Der er nyt fra vestfronten, hvis man kan kalde Samsung og Apples reklamekrig det. I hvert fald har Samsung fået sat reklamer op i nogle lufthavne, og de er placeret omkring lufthavnenes stikkontakter, så de ikke er til at overse, hvis man skal lade sin telefon op.

Læs også: Samsung Galaxy Alpha - Kundernes stemme

Den placering er ikke helt tilfældig, da reklamekampagnen kører videre på det spor, der blev lagt med reklamefilmen 'Wallhuggers', der skulle vise Samsung Galaxy S5s overlegne batteritid sammenlignet med iPhone



Denne gang siger reklameteksten omkring stikkontakterne ”Samsung Galaxy S5 med Ultra Power Saving Mode - Så du har strøm nok til at være alle andre steder end her.”

Læs også: Ny USB standard vedtaget

Er man ikke for fanatisk tilhænger af hverken den ene eller den anden part, så er der meget morskab at finde i de to giganters prikken til hinanden.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Peter Frederiksen 14-08-2014 22:57:42

Genial markedsføring....
http://goo.gl/fWX4RC
http://goo.gl/R5OJZs
http://goo.gl/29A4gr

17 6
TF 14-08-2014 14:37:42

Mere reklame til den laveste fællesnævner flot samsung, ikke mærkeligt at det går ned af bakke for dem.

7 25
Onkel_Per 15-08-2014 16:36:02

Tja, Thomas F. Dit elskede Apple var jo selv med til at starte den trend!

9 5
TF 15-08-2014 17:05:06

De er vist blevet klogere og det bliver samsung nok også ;-)

2 7
Onkel_Per 15-08-2014 17:43:49

Så du mener at det allerede er gået så meget ned af bakke for Apple, at det har været nødvendig for dem ikke længere at lave den slags reklamer, i et forsøg på at opnå større markedsandel.
Det er da vist ikke gået helt efter den plan endnu, er detl?

10 3
TF 16-08-2014 00:20:18

Jeg kan ikke huske hvormeget det påvirkede apples salg da de lavede det stunt det er alt for lang tid siden, men det lader da til at folk er ved at få nok af samsungs pjat.

2 6
16-08-2014 09:52:34

Det påvirkede i hvert fald ikke negativt, så den holder ikke. Her er et overblik over apples aktie fra 2002 til 2007. Kampagnen startede I 2006 og jeg ser ikke noget dyk i værdien efter 2006......

http://finance.yahoo.com/q/hp?s=AAPL&a=11&b=12&c=2002&d=07&e=16&f=2007&g=m

2 1
16-08-2014 09:57:00

Vi kan også lige få det rene mac salg med.

http://www.statista.com/statistics/263444/sales-of-apple-mac-computers-since-first-quarter-2006/

De led så absolut ikke af den kampagne......

2 2
TF 16-08-2014 14:22:22

Det kunne have noget at gøre med at MS var mere end glade for at hoppe med på legen hvorimod samsung i dette tilfælde er alene om at være svinske overfor apple.

1 4
17-08-2014 11:15:38

Okay så fordi M$ svarer igen på svinene igennem flere år fra apples side, så bliver det pludseligt legalt ? Mærkelig logik, er det så også ok at overfalde folk, bare de slår igen ?

1 1
TF 17-08-2014 20:16:06

Jeg skrev at fordi at MS legede kunne det forklare at de ikke kom mere i modvind salgsmæssigt, det med hvad der er "legalt" er vist noget der foregår i din S-hjerne ;-)

0 2
18-08-2014 06:01:59

Jamen det stemmer heller ikke overens. MS kampagne kom først 2.5 år efter den første fra Apple, og Apple så ikke noget fald i de år. Både aktier og salg steg uafbrudt.

1 0
Onkel_Per 16-08-2014 08:50:44

Du behøver ikke huske så langt tilbage. Apple taber stadig markedsandele på mobilområdet.

4 2
TF 16-08-2014 14:19:59

Og du mener det har noget at gøre med en reklame de lavede for et årti siden :-) vis du bare vil svine apple til så find en anden at skrive med.

1 4
Onkel_Per 17-08-2014 18:11:49

Nu var det ikke mig der startede med med sammenholde reklamer med markedsandele.
Nej, jeg har ikke skrevet her for at svine Apple til.

1 1

Om brug af cookies