Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung får Android Ice Cream Sandwich i stor stil

Samsung får Android Ice Cream Sandwich i stor stil

Læs her hvilke produkter fra Samsung der får Android 4.0 Ice Cream Sandwich.

Der har været mange rygter på nettet om hvilke produkter fra Samsung, der bliver opdateret til Android 4.0 Ice Cream Sandwich, men nu er der informationer fra officielt hold.

Følgende modeller bliver opdateret: Samsung Galaxy S II, Galaxy S II LTE, Galaxy R, Galazy Z, Galaxy Note, Galaxy Tab 10.1, Galaxy Tab 8.9 og Galaxy Tab 7.7.

Opdateringerne bliver tilgængelige i løbet af første kvartal 2012, skriver Samsung på deres Facebook side.

- ”Det vi kan sige er, at med hensyn til Samsung Galaxy S II, så forventer vi, at Ice Cream Sandwich lander ikke alt for langt inde i det nye år,” siger Samsung Danmark yderligere til Mobilsiden.dk.

Googles Nexus S netop i gang med at udrullet en Android 4-opdatering.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Michael Mølbach 25-12-2011 23:35:31

Har desværre lige læst på fra Samsung, at "Ice Cream Sandwich" aka Android 4.0 IKKE kommer til SGS, grundet for lidt intern hukommelse.

Her er Linket:
http://www.neowin.net/news/no-android-40-update-for-galaxy-s-and-first-galaxy-tab

Sikke en KÆMPE skuffelse.

0 0
Rasmus Duerlund 20-12-2011 23:46:04

at hører! Får nemlig en SGT 10.1 til, eller efter jul... xD

0 0
Peter Frederiksen 21-12-2011 01:37:44

Det virker som om at Producenterne, vil få presset ICS ud så hurtigt som muligt.

f.eks. i Asien er der udgivet en $99 tablet med ICS som den første og certified by Google.
http://www.ainovo.com/

I følge Acer Poland bliver A500 den første som opdatere til ICS i Januar, jeg tror de fleste Tablets får ICS i Januar, pga. den måske kommende Ipad 3 i februar.

0 0
Patricia 26-12-2011 23:24:19

Ipad 3 kommer til April :)

0 0
Peter Frederiksen 20-12-2011 20:22:33

http://www.youmobile.org/blogs/entry/Samsung-Galaxy-S-II-to-get-the-ICS-4-0-1-Update-during-Jan-2012



Da Nexus S og Galaxy S er næsten hardwaremæssigt identisk tror jeg ikke det var lang tid før der er en ICS Custom Rom tilgængelig!

0 0
UKR 20-12-2011 13:17:40

opdatering til Android v.2.3.6? Er der nogle der har fået den til deres sgs 2? Har endnu ikke modtaget den til min sgs 2. callme

0 0
Casper Andersen 21-12-2011 12:05:29

Heller ikke noget her hos Telia

0 0
Bjarke Hansen 21-12-2011 15:07:22

Heller ikke nogen 2.3.6 her endnu og det er vist omkring 3uger siden at mobilsiden bragte nyheden at den nu var til at hente.. tak til mobilsiden for at bruge en masse tid på KIES. Det har også været officielt at 4.0 kommer, men synes ikke man skal bringe nyheder om at noget er tilgængeligt når det ikke er det

0 0
mefa 20-12-2011 18:12:45

Jeg har da opdateret min sgs2 til 2.3.6 direkte på telefonen for ca. 3 uger siden. Jeg har abb. hos Greentel som bruger Telias net.

0 0
Zeb 20-12-2011 19:59:54

Er den parallelimporteret? kan være den er fra et land hvor 2.3.6 er kommet. Der er i hvert fald ikke noget til mig hos Kies og heller ikke OTA...

Er på 2.3.5 atm.

0 0
Jonas_a 20-12-2011 13:18:58

heller ikke her..telia

0 0
Zeb 20-12-2011 13:20:20

2.3.6 er vist udkommet i Mexico og til et par carriers i USA indtil videre...

0 0
Jonas_a 20-12-2011 13:14:40

men hvad blev af 2.3.6 til GSII?
nogen der har opdateret?

0 0
Jonas_a 20-12-2011 13:18:09

og stadig ingen 2.3.4 eller 2.3.5 til SGS?

0 0
Johnny 20-12-2011 12:44:19

Og ja... Der er et par tastefejl.... :)

0 0
Johnny 20-12-2011 12:43:16

ATT. Adam.,,

Mon ikke at landt de fleste i dette lille skønne land, ville kunne forstå hvad der menes ?

Man kan da godt sige, at en skribent på en hjemmeside, burde kunne det danske sporg 100%.. Men igen... Mon ikke langt de fleste af os er på et niveau hvor man godt kan læse hvad der skriver.. ?

SÅ LA' DA VÆR------ !!!

0 0
Christian Dam 20-12-2011 12:19:05

Det er da også bare helt i orden at glemme dem med den første Galaxy S -.-

0 0
Patricia 26-12-2011 23:20:28

Ja, jeg tror det var i august der frigav samsung en opatering til sgs så den køre ligsom sgs2. Der tror jeg at samsung forventer at man opdatere styresytemet og derefter kan man vel få den nye opdatering?

Jeg citere Casper Andersen ; "Man må jo også realisere, at mobilen før eller siden bliver forældet."
Jeg nu nok påstå at sgs ikke er forældet! Den er under et år gammel! Det kan godt være at den rent mobil set er "forældet", men jeg mener dog også at opdateringen brude komme til sgs

0 0
Casper Andersen 21-12-2011 12:04:48

Man må jo også realisere, at mobilen før eller siden bliver forældet. Det koster en del for Samsung at køre sådan en opdatering ud og de vurderer nok at det ikke kan svare sig, da mange allerede har opgraderet deres telefon.

0 0
Benjamin 20-12-2011 15:10:35

Du kunne lade være med at være en fedtsyl.

Hvis du vil være med på moden er du nødt til at ofre lidt penge.

0 0
Christian Dam 20-12-2011 22:43:13

Hvad nu hvis jeg ikke vil skifte telefon efter et år? Og hvis jeg er glad for min mobil?

0 0
Michael.S 21-12-2011 10:21:29

Christian: Jeg kunne godt være fristet til at spørge hvorfor du vil have den opgraderet?

Mener hvis du er glad for din mobil som du skriver, må vi antage at den virker perfekt?

0 0
hellas7 20-12-2011 23:41:24

synes også, at samsung (og androidproducenter generelt) er ret jødiske her. Apple dækker som udgangspunkt en iPhone med nyeste software i næsten tre år, så at Galaxy S kun bliver supportet i halvandet år er rimelig skrabet.

0 0
21-12-2011 08:38:27

Hvis du læste nogle af de artikler der bliver skrevet her på siden, så er det altså ikke lige til "bare" at opdatere mobilerne. Det er nu engang det valg man tager når man køber android. ( og vil da lige i parentes sige at det vist nok ikke alle 3GS der har det lige sjovt med iOS5 )

0 0
Adam 20-12-2011 11:49:58

Hold nu op med at bruge "i forhold til", når det, der i virkeligheden menes er "med hensyn til". Og ISÆR når ikke engang det kan substitueres ind! Come on, det kræver ikke ret mange folkeskoletimer at omformulere til fx "Google er netop i gang med at udrulle en Android 4-opdatering til Nexus S." eller (og jeg er godt klar over der citeres, men så kan rette vedkommende videresende til Samsung): "Det vi kan sige er, at vi forventer, at Ice Cream Sandwich lander til Galaxy S II ikke alt for langt inde i det nye år".

STOP SÅ med "i forhold til" når I ikke fatter hvordan det bruges!


Pyh, det var rart.

0 0
Dilbert 20-12-2011 18:20:22

@Adam: Nu vi er i gang, så er der ikke noget, der hedder "lander til". Det hedder "lander i" eller "lander på" :-)

0 0
John 20-12-2011 12:07:56

Som jeg umiddelbart kan læser det, er det et citat. Det står i hvert fald i citationstegn.

0 0