Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung Galaxy F - ny ultra topmodel

Samsung Galaxy F - ny ultra topmodel

Rygterne i telebranchen vil vide, at Samsung netop nu arbejder på en ultra topmodel, Galaxy F, der måske kommer i starten af 2014.

Et af de hotteste nye rygter i mobilbranchen kommer fra det koreanske nyhedssite ETNews, og fortæller, at Samsung er på vej med en ny ultra-premium Galaxy F-serie, der skal køre sideløbende med den kendte Galaxy S-serie.

Første enhed i den nye F-serie, forventes på markedet, måske allerede i starten af 2014, og bliver en top spækket smartphone med opdateret design og fuld metalindpakning.

Desuden skulle den nye telefon få 16 megapixel kamera med optisk billedstabilisering og en Octa-core Exynos processor, skriver GSMArena.

Hvilke specifikationer den ellers vil få lader rygterne ikke vide, men Galaxy F får sikkert et prisskilt, der minder meget om Galaxy Note.

Kilde: ETNews, GSMArena

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

David 02-10-2013 07:54:34

Jeg synes at Samsung fanboys er lige lovligt selvfede, og det ville være super fedt hvis de gad lade være. De fleste af dem klager samtidig over fanatiske Apple brugere. Samsung laver dog et godt produkt, det er der ingen tvivl om. De er helt klart dem der har fået mest ud af Android platformen. De har helt klart vundet hvor Nokia simpelthen bare er blevet lammetævet på deres egen hjemmebane. Jeg synes det er mange år siden det var fuldstændigt åbenlyst at Nokia skulle være kommet med en Android telefon. De havde jo ikke behøvet at droppe WP til de par procenter der gerne vil have det. Galaxy Note 3 er et helt unikt produkt, som virkelig sparker røv, den har dog en grimmeste bagside jeg nogensinde har set. Det forstår jeg simpelthen ikke de har gjort. Det er den første telefon nogensinde jeg ville fravælge alene på udseendet. Dog bliver min næste telefon en Note 3.

0 0
dippegalant 02-10-2013 12:10:34

Windows Phone bliver ikke "lammetævet", men er i fremgang. I de store europæiske markeder, såsom England, Italien, Frankrig og Tyskland begynder WP at komme over 10% i markedsandele. WP er næststørst i flere af vækstmarkederne, især i Sydamerika og i USA har det haft ca. 18% fremgang det seneste år. Du kan eventuelt tjekke pocketnow.com for dokumentation af dette.

Om Nokia skulle ha' satset på en Android model er der delte meninger om. Personligt er det ikke noget jeg savner og jeg kan godt se fordelene i at blive branded som et styresystems foretrukne samarbejdspartner. Havde Nokia haft lidt is i maven, så havde de ventet med at lade sig sælge og så ville værdien af Nokias mobilafdeling ha' været meget højere.

Hvis det er mig, du refererer til som værende Samsung fanboy og "lovlig selvfed", så skal du vide at jeg ikke er Samsung fanboy. Jeg ejer både en Samsung mobil (min første nogensinde) og en HTC mobil og at jeg kigger ret meget på Sonys produktserie, ligesom LGs også interesserer mig ret meget nu. Det behøver ikke at blive dem, for den nye F-serie fra Samsung ser da også interessant ud, såfremt den kommer i en Note-variant med stor skærm.

0 0
Jan Christensen 02-10-2013 08:06:54

Samsung dem der har fået mest ud af android?
Har selv haft en S2 den gik kold mindst 1 gang om ugen kunne ikke holde batteri.

Generelt en ringe telefon i forhold til hvad man ellers kan få

0 0
Jan Christensen 02-10-2013 08:08:35

Men enig i at samsung er bedst til at brande sig.

0 0
Michal 02-10-2013 07:28:26

kan kun give dig ret Nikolai.

0 0
Nikolai 01-10-2013 19:57:14

Det er fuldstændigt uforståeligt, at den samme latterlige "diskussion" bliver taget op i kommentarfeltet i hver eneste artikel herinde. Hvad enten det handler om det ene eller det andet eller noget helt tredje eller fjerde, så tager det altid en drejning og ender med Apple vs Samsung/Google.
Det er pænt trættende og gør, at jeg efterhånden ikke kan tage særligt mange af kommentarerne herinde seriøst. Det er ærgerligt, for tidligere vare der en del af jer, der kommenterede, der rent faktisk var saglige og objektive og det var lærerigt at læse kommentarerne. Now, not so much..

0 0
Fauert 01-10-2013 11:34:54

Intelligente indslag ....

0 0
Marcus 30-09-2013 23:46:10

Er der noget om skærmstørrelsen på den??

0 0
hellas7 30-09-2013 23:59:23

et sted mellem 0,1 og 12 tommer

0 0
TF 30-09-2013 22:46:03

For samsung fans elsker jo plastik så den vil de vel ikke have ;-)

0 0
Jeppe Jensen 01-10-2013 17:48:37

Det er sku i orden lidt gas må de da kunne tage :-)

0 0
Arthur 01-10-2013 02:51:21

Jeg er bare nysgerrig. Hvad synes du selv er formålet med din kommentar?

0 0
01-10-2013 06:33:31

haters gotta hate.....

0 0
TF 01-10-2013 14:34:22

Ja N det må du jo vide alt om ;-)

0 0
TF 01-10-2013 03:06:57

Åhh jeg vil såmænd bare gerne se hvordan samsung fansne der har lovprist plastik så meget snakker sig uden om det her lille dilema.

0 0
Arthur 01-10-2013 13:05:07

Hmm. Det er lidt pudsigt :)

For jeg har aldrig set en diskussion startet af en som er foretaler for plastik og som sviner aluminium til... Derimod har jeg mange Apple fanboys som starter en diskussion i mod plastik.

Så spørgsmålet er igen. Hvorfor overhovedet starte en mudderkast hvis du ikke ser dig selv som en troll?

0 0
dippegalant 01-10-2013 12:59:57

Der er jo ikke noget dilemma, Thomas, andet end oppe i dit hovede.

Vi har ikke kritiseret andre materialer, men vi HAR kritiseret både Apple og HTC for HVORDAN de har brugt materialerne. Apple fordi deres telefoner utroligt let bliver ridsede og bukker i rammen, HTC fordi det har givet dårligt signal.

Ingen af os er modstander af andre materialer end plastic eller polycarbonat.

Hvis Samsung formår at lave en telefon af andre materialer, der samtidigt IKKE lider af de samme svagheder som iPhone og HTC One, så er det da fint og på ingen måde et dilemma i forhold til de udmeldinger jeg har set fra andre Samsungbrugere.

Nej, du har ingen anden agenda end at trolle.

Som sædvanligt!

0 0
Jan Christensen 02-10-2013 08:04:06

Dårligt signal? Jeg har en htc One den lider ikke af dårligt signal.
Har du en kilde til den skille have dårligere signal end andre?

0 0
dippegalant 02-10-2013 12:18:26

@ Jan Christensen

Ja, det har jeg. Du kan også bare prøve at google "signal problems htc one". Selv Beeps David Guldager, der var vild med HTC One nævnte det i hans "anmeldelse" af produktet.

Derudover så kan der jo godt være problemer med en model, bare fordi du ikke oplever dem - ligesom der godt kan være en model med meget få fejl, på trods af at du oplever fejl (som i din fortælling nedenfor mht. SGS2).

0 0
TF 01-10-2013 14:39:47

Så må vi jo håbe at samsungs model her er ridsefri og meget tyk i metallet :-)

Og typisk samsung fanboys at hidse sig sådan op over lidt sjov, men det er selvfølgelig ikke sjovt når jokken er på en selv :-)

0 0
dippegalant 01-10-2013 14:43:06

Åh Gud, Thomas, gider du ikke lige lytte til dig selv? Du laver jo ikke sjov, du troller bare!

Samsung har tidligere lavet adskillige telefoner i andet end plastic, så det kan de nok finde ud af igen. Desværre har Apple stadig ikke lært at lave holdbare aluminiumstelefoner og ingen ved om der her er tale om aluminium eller andre materialer.

Du ved intet, men alligevel udtaler du dig som om du ved noget.

Du er til grin og det er det eneste morsomme ved dig og dine indlæg!

0 0
TF 01-10-2013 17:52:12

Jeg kan se du er i samme spor som sidst hvor det bare handler om at svine mig til og som jeg jeg sagde sidst det barnlige pjat gider jeg ikke bruge tid på.

Bare husk alle i små samsung fanboys, man skal ikke gi vis man ikke selv kan ta det ;-)

0 1
dippegalant 01-10-2013 18:04:40

Thomas for Fanden, det er sgudda dig selv der lægger ud med at svine alle Samsungfans til! Hvis du ikke kan tåle at blive tiltalt på samme måde, så lad da være med at lægge ud!

Derudover skriver du jo ingen indlæg med nogen form for faktuelt indhold, du gætter bare løs og finder på løgnehistorier og det er trolling. Nu hvor du konfronteres med dit trolleri, så trækker du dig.

Det er fandme ynkeligt!

1 0