Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung Galaxy Gear: ikke et ur, et mirakel

Samsung Galaxy Gear: ikke et ur, et mirakel

Ikke alle er lige begejstrede for Samsungs Smartwatch, men hos julemanden vil glæden ingen ende tage, se reklamen her.

Julemanden fremviser Samsung Galaxy Gear.
Julemanden fremviser Samsung Galaxy Gear.

Samsungs første generation af smartwatch har fået en noget kølig modtagelse, men verdens førende mobilproducent giver bestemt ikke op så let. De har derfor rekrutteret selveste julemanden til at være fortaler for det smarte ur.

I denne et minut lange reklamer ses julemanden på en scene foran alle sine nisser alt imens han viser hvordan Samsung Galaxy Gear kan bruges til at modtage opkald (fra hans kone naturligvis) og andre ting som normale ure ikke kan. Afslutningsvis erklærer julemanden at Samsung Galaxy Gear ikke er et ur, men et mirakel.

Også sidste år fik Samsung hjælp af julemanden og hans kone til at promovere deres “Next Big Thing”.

Kilde: Boy Genius Report

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Fribse 22-12-2013 14:51:25

Uanset rettelser på uret, så er det altså bare ikke pænt, det er en frygtelig klods uden stil. Jeg blev så skuffet da man endelig kunne se det i real life. Jeg ser frem til Sonys SmartWatch 2, det ser da ud til at have lidt stil (og det virker med alle mulige telefoner).

0 0
TF 19-12-2013 15:13:36

Hvor latterligt, det må da være nogle seriøst dumme mennesker der hoppe på de rekvalmer :-)

2 2
19-12-2013 18:09:45

Ja ligesom dem der hopper på salgsargumentet, fordi vi har flest :-)

0 2
TF 19-12-2013 18:24:26

Jeg ved ikke lige hvad du mener kan du uddybe lidt.

0 2
TF 19-12-2013 20:58:23

Jeg kan ikke se ligheden på nogen måde mellem samsungs og apples reklame, jeg er bange for du fisker efter noget der ikke er der, eller måske man skal være samsung fan for at se ligheden :-)

1 1
19-12-2013 21:19:48

Jeg har ikke snakket om at de ligner hinanden. Du snakker om folk er dummet nok til at hoppe på den reklame. Så snakker jeg om andre der er dumme nok til at hoppe på en anden.

0 2
TF 19-12-2013 21:25:54

Forskellen er jo at apple siger sandheden og samsung lyver, der er jo intet mirakel over gear det ligner mere og mere en fiasko der blive foæret væk med en telefon for at man overhovedet kan komme af med det pjat.

1 1
19-12-2013 23:41:40

Du er så sjov :-) Sandheden og lyver...Jesus det er reklamer, ikke biblen eller loven de citere ....

1 2
TF 19-12-2013 23:59:00

Mon du havde sagt det samme vis det var apple der løj ;-)

0 2
20-12-2013 20:12:06

Du forstår mig ikke og kommer åbenbart heller ikke til det. Samsung er jo ikke den første der smører ekstra godt på i en reklame. Det gør de sq alle sammen. Lige fra kinder mælkesnitte til et par Goodyear dæk. Men at sige de lyver....ha ha det får mig igen til at tænke på børns oplevelse af verden, hvor alting er sort og hvidt...

0 0
TF 20-12-2013 22:00:08

Det er muligt det er normalt at smøre tykt på men problemet i dine kommentare er jo at det gjorde apple ikke, de fremlagde bare faktum, hvorimod samsung løj og smurte fedt på, indse det samsung har igen igen lavet noget skidt.

0 0
21-12-2013 20:06:24

Ha ha du skulle tage at se den video du linkede til for nylig :-) Hvor præcis er det lige at de lyver ? Men igen, jeg siger bare at du syntes nogle er dumme nok til at hoppe på den ene, jeg syntes nogle er dumme til at hoppe på den anden :-)

0 0
TF 22-12-2013 00:13:25

N problemet med det du siger er jo at der netop er nogen der hopper på samsungs reklame idet den jo er løgn og latin hvor imod apples reklame bare er fakta ergo hopper man ikke på noget.


Jeg håber du fik set den video jeg linkede til så kan du måske forstå det vi er en del der har prøvet at forklare dig om dit syn på apple eller skulle jeg sige dit vendeta mod dem, der jo er helt uden grund.

Vi kommer ikke længre i denne diskution men jeg håber du kan forstå forskellen mellem de to reklamer, det er ikke så svært.

0 0
22-12-2013 14:03:57

Du svarede ikke på mit spørgsmål. Hvor er det at Samsung lyver? (hold da kræft jeg elsker at du bruger den børnehave retorik :-)) Så du selv filmen ? Du står jo selv over på den anden side, men det nægter du jo at indse.

0 2
TF 22-12-2013 18:36:38

Tja hvor lyver de vi kan jo starte med deres påstand om at deres ur er et mirakel, arrr der er vist mere tale om en efterligning af en andens ide ;-)

Inden du kalder andres retorik for børnehave retorik skulle du nok lige se på dine egne indlæg ;-)

0 0
22-12-2013 19:07:21

Hvorfra ved du at nogle ikke ser det som et mirakel? i så fald er det vel et eller skal du også til at bestemme hvad de mener?

0 3
TF 23-12-2013 20:30:50

Nu er du for langt ude :-)

0 0
24-12-2013 10:06:32

Det er jeg da ikke. Apple kalder i en reklame iPhone 5 for genius, det er efter min mening også at lyve ifølge din retorik, da den langt fra er genial. Men i nogles øjne og helt sikkert apples er den.....

0 0
TF 25-12-2013 22:05:40

Som sagt nu er du for langt ude og jeg smutter jeg gider ikke lege børnehave med dig.

0 0
26-12-2013 16:33:53

Nårh lille ven. Blev du drillet? Skal du over og sige det til en voksen? Eller er det fordi samsung "lyver" at du bliver tøsefornærmet?:-D

0 1
JonasNB 19-12-2013 13:17:44

Kunne være sjovt hvis anmeldere tog et kig på uret igen. Stort set alle de problemer der var med uret er fikset. Jeg har et da jeg kunne få det billigt, synes det er helt vildt godt. Tror ikke jeg kommer til at gå væk fra smarthwathes igen.

Nogle af de ting der er ændret:
Batteri: Holder minimum 2-3 dage.
Notifikationer: Alle notifikationerkan nu fåes på Gear, det er først lige kommet. LinkedIn, Facebook mm.
E-mails: I starten kunne man ikke få dem på uret. Nu kommer både alm. email synk. og fra andre email som gmail.

Dumt at Samsung ikke fik ordnet disse ting, før de sendte det på gaden. Så var det blevet meget bedre modtaget.

5 0