Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung: Galaxy Gear kan charme tøserne

Samsung: Galaxy Gear kan charme tøserne

Ny reklame fra tech-giganten tilskriver Galaxy Gear-ejerne som smarte, cool og dem der får pigen alle drømmer om.

Det sørme, det sandt, det December. Tiden for hygge, mad, juleaften og… Nå ja, et hav af reklamer fra producenter, som gerne vil have deres produkter til at ligge under træet på den store aften. 

For nyligt har vi set Nokia’s bud på at lokke Apple-kunder, og Apples egen, misforståede bud på en julereklame. Samsung har desuden også været ude og påpege deres Smartur som et mirakel, og nu er de tilbage. Det skriver 9To5Google.com.



Samsung har udgivet endnu en reklame, der hylder deres Galaxy Gear-ur, men denne gang som din trofaste kompagnon, når der skal jagtes damer. 

I reklamen følger vi de 2 drenge, der målrettet går efter samme kvinde på skiferien. Dog går det Galaxy Gear-ejeren bedst, der i den grad for charmet sig til sejren ved brug af funktionerne fra uret. 

Hvad siger de kvindelige Mobilsiden-læsere til reklamen? Kan Galaxy Gear score point hos jer? 

Kilde: 9To5Google.com

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Da Nizzel 25-12-2013 16:24:32

Hahahahahaha shiiiiiiiiiit noget junk =) Samsung vilder prisen for årets mest corny reklame og et af årets bedste grin =)

3 1
elmkvist 25-12-2013 15:56:28

sikke noget lort !

3 1
Rene 25-12-2013 03:59:35

Hehe det overbeviser mig om ikke at købe det om noget...

3 1
TF 25-12-2013 00:51:58

Vildt ubegavede må folk være vis de hopper på det der.

2 8
25-12-2013 23:11:52

Thomas F - 0
Vis man vil kan man altid finde noget negativt at fokusere på.
22-12-2013 18:22:36

3 2
TF 26-12-2013 01:24:34

Tja du er jo en af dem der hopper på samsungs reklamer og forsvare dem, hvad siger det om dig ;-)

Sjovt du kun kaster dig over min kommentar selv om der er 4 andre ens lydende kommentare :-)

0 3
Mirzad 26-12-2013 12:17:03

Nok fordi dine kommentarer er mere underholdende.. :)

3 1
TF 26-12-2013 16:25:51

Ja sandheden kan såmænd være meget underholdende, men intet slår nu N's vanvittige løgne og undskyldninger :-)

0 0
Mirzad 26-12-2013 23:28:14

Dine løgne og undskyldninger er ikke meget bedre Thomas ;)

0 0
TF 27-12-2013 16:04:28

Kunne du komme med et eksempel på hvor jeg lyver mirzad ?

0 0
26-12-2013 16:38:33

Jep jeg laver ikke andet end at lyve. Det er jo derfor jeg bruger samsungs produkter. De passer så godt til mig, de lyver nemlig også. Det er totalt loveaffair hvor vi går hånd i hånd og lyver hele vejen mod solnedgangen :-)

0 0
TF 26-12-2013 21:19:35

Dejligt at se du står ved det skidt du laver, men det ville være bedere vis du stoppede med det.

0 0
26-12-2013 23:03:30

Jeg tror også jeg må have hjælp. Kan slet ikke stoppe med at lyve om alt :-P

0 0
TF 26-12-2013 23:30:18

Nej men pyt det går kun udover dig selv når folk ikke tager dig seriøst.

0 0
27-12-2013 08:35:55

Og alligevel kommer du tilbage. Uanset hvor jeg prøver at trække den bliver du ved :-) Det viser meget godt hvad det er du laver her på siden. Du skal have det sidste ord, for så har du "vundet ". Det skal du da have lov til lille Thomas.

0 0
TF 27-12-2013 16:07:06

Jeg er nok ikke ligefrem det folk ville kalde lille :-) men vis det er den bedste sviner du kunne finde på så ok.

0 0
27-12-2013 17:18:32

Nu har du i jeg ved ikke hvor mange kommentarer skrevet lille til folk, og nu skriver jeg det til dig og så er det pludselig en tilsvining. Lille Thomas, du forbliver en mærkelig størrelse. Og man kan være lille på mere end en måde lille ven ;-)

0 0
27-12-2013 17:18:32

Nu har du i jeg ved ikke hvor mange kommentarer skrevet lille til folk, og nu skriver jeg det til dig og så er det pludselig en tilsvining. Lille Thomas, du forbliver en mærkelig størrelse. Og man kan være lille på mere end en måde lille ven ;-)

0 0
Mirzad 26-12-2013 23:48:25

Hvad får dig til at tro at folk tager dig mere seriøst end andre Thomas?

0 0
TF 27-12-2013 02:13:06

Det er op til folk selv hvem de tager seriøst men når man som N bruger løgne og tilsvining for at få ret og sprede had så håber jeg ikke folk tager ham seriøst.

0 0
27-12-2013 14:58:38

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at se nogle eksempler på hvor jeg lyver og sviner folk til? Den måde du fremlægger det på så bestiller jeg jo ikke andet?

0 0
TF 27-12-2013 15:29:26

Løgn:

Nej, Samsung er nemlig ikke selvfede idioter der står og gnider sig selv i skridtet når de skal fremvise at iphone 5 nu er kommet i en ny farve og 64 bit....

En af dine talrige svinere:

Nårh lille ven. Blev du drillet? Skal du over og sige det til en voksen? Eller er det fordi samsung "lyver" at du bliver tøsefornærmet?:-D

0 0
Peter Frederiksen 27-12-2013 19:44:13

Hvad er det Samsung "lyver" med?

0 0
28-12-2013 00:01:57

Han mener de lyver fordi de i reklamen kalder Galaxy gear et mirakel :-) nå jeg holder her, ved ikke hvorfor det fjols altid bringer mit Pis i kog.

0 0
TF 28-12-2013 00:31:59

Det kan være fordi du ikke er vant til folk stiller spørgsmål til og udstiller dine løgne og mundlort.

0 0
27-12-2013 17:16:05

Hvor ser du lige løgnen? Er der noget af det jeg skrev du kan bevise er en løgn? Og hvis det er noget du kalder en tilsvining, så bestiller du ikke selv andet.

0 0
TF 27-12-2013 17:38:01

Gør apple folkene det du siger da, nej så det er en løgn længre er den ikke.

Jeg har nu kommet med de eksempler du bad om og så er der vel ikke mere at snakke om, slut herfra.

0 0
27-12-2013 20:31:13

OK hvis det er at lyve, så er der fandme mange der lyver. Deriblandt dig selv. Du beskylder relativt ofte mig for at hade apple, nu tager vil loige din definition på had:"En person, der føler had, ønsker kun absolut skade eller lidelse for den person, gruppe, organisation eller ideologi, som personen hader"

Det er så langt fra hvordan jeg er, ergo lyver du.

Og her var der lige en angående det med at svine til:

Thomas F · 18-03-2013 19:21:55
Nu kan man få br bras kvalitets telefonen i en ny farve og ovenikøbet beholde det samme design forladte udseende, jeg må ud og stå i kø med det samme sammen med de andre sammy sheep :-D

Det er da sjovt som du altid udtaler dig pænt om andre, hva? Nu vil jeg så svine dig lidt som en afslutning på dette virvar af beskyldninger. Thomas, du er og bliver et fjols, et fjols der ikke har en skid styr på hvad du selv siger og mener.

0 0
TF 27-12-2013 23:20:22

Jamen det skal du da lige have et svar på.

Du har sagt du ønskede apple konkurs og helt væk, er det ikke absolut skade ja så ved jeg ikke hvad er og med andre ord jeg lyver ikke, så lad være med at beskylde mig for noget jeg ikke har gjort og mand dig op og stå ved hvad du har.

Med hensyn til hvordan jeg er kan du jo se i mit svar til mirzad at jeg intet problem har med at indrømme jeg kan være lidt grov og mere grov altefter hvordan folk opføre sig overfor mig, trist du ikke er mand nok til at indrømme sandheden om dig og din opførsel men det siger jo en del om dig.

Jeg kunne sagtens kalde dig fjols, nar osv som du gør, men så ville jeg være helt nede på dit niveau og det har jeg ikke lyst til.

Det var alt fra mig, så kan du få det sidste ord.

0 0
28-12-2013 15:45:13

Arh mon ikke jeg kan få et par ord mere ud af dig ;-) Du plejer gerne at ville have det sidste ord. Angående den evigt tilbagevendende sætning om at jeg ønsker Apple lukket og slukket. Den tager du gang på gang ud af kontext. Jeg skrev det i sin tid som provokerende svar til et fjols der beskyldte mig for at hade Apple og alle der havde deres produkter. Alligevel trækker du denne sætning op af hatten hver gang for at bevise at jeg ikke bestiller andet end at lyve. Det viser så lidt om hvor lidt rotation der er på 1. Salen hos dig. Du kan ikke se når folk skriver ting sarkastisk eller i sjov, det er også svært når man lever i en sort og hvid verden. Hvor producenter lyver, når de siger at deres produkt er et mirakel........ Eller når man i overført betydning hentyder til at Apple's folk på scenen til keynotes er så selvglade at de "gnider sig i skridtet" så lyver man. FOR DET ER JO ALDRIG SKET. No Shit sherlock! Det var der vist ingen tvivl om fra start af, men lev du bare i din lille verden og tro at jeg forsøgte at lede folk til at tro at der rent faktisk har stået en fyr på scenen og pillet lidt i bollerne.............

0 0
Mirzad 27-12-2013 13:54:31

Jamen kigger man tilbage på dine egne indlæg, er du ikke meget bedre!

0 0
TF 27-12-2013 15:21:56

Jeg lyver ikke men jeg indrømmer jeg godt kan lukke en sømand ud eller 2

0 0
26-12-2013 07:50:01

Fordi du er den eneste der skriver sådan som jeg har linket. Men du er måske bare kritisk? :-) Og jeg køber sq ikke deres produkter pga deres reklamer, jeg køber aldrig ting pga reklamer. (Jeg ved godt de laver ting der nok ikke altid lige er helt realitetsvenlige ;-)) Jeg køber deres produkter fordi de fuldt ud fylder mine behov, hvilket ingen andre ville kunne gøre.

3 2
TF 26-12-2013 11:06:01

Det skal du jo sige :-)

0 4
26-12-2013 16:25:15

Wauw... Når man tror du har nået bunden, så viser du lige at man lige komme endnu et trin ned :-)

0 0
Mirzad 26-12-2013 12:15:05

Thomas F..
Karma is a bitch..plejer man at sige. ;)

5 1
TF 26-12-2013 16:22:48

Jamen så må du jo glæde dig til din kommentar kommer tilbage og rammer dig i nakken ;-)

0 0
Mirzad 26-12-2013 23:21:55

Hvilken kommentar Thomas? :)

0 0
TF 26-12-2013 23:31:11

Den du selv lige kom med hvad ellers ?

0 0
Mirzad 26-12-2013 23:46:34

Hvad med den? :D

0 0
TF 27-12-2013 02:14:43

Jeg tror jeg spilder min tid på dig.

0 0
Mirzad 27-12-2013 13:53:35

ja..hold op med det. ;)

0 0
Morten Jensen 27-12-2013 09:05:20

Jeg tror generelt du spilder din tid Thomas

1 0
TF 27-12-2013 15:30:32

Tak kun når jeg diskutere med folk som jer :-)

0 0
Jeppe Andersen 24-12-2013 16:44:29

Overdrivelse fremmer forståelse

2 2