Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung Galaxy Note III - specifikationer lækket

Samsung Galaxy Note III - specifikationer lækket

Den tredje generation af Galaxy Note forventes, at blive præsenteret 4. september – allerede nu er specifikationerne lækket.

Specifikationerne på den ventede Samsung Galaxy Note III er nu afsløret. Samsungs andet flagskib i år kommer i mindst to forskellige versioner, med numrene SM-N900 og SM-N9005. Det skriver GSMArena.com.

Samsung Galaxy Note III SM-N900 vil ifølge rygterne komme med en 1.8 GHz Octa-core Exynos 5420 SoC og ARM Mali-T628 MP6 GPU.

Der er ikke nogen informationer omkring hvilken CPU og GPU versionen SM-9005, dog har tidligere læks peget i retningen af en Qualcomm Snapdragon 800 SoC med quad-core Krait 400 CPU og Adreno 330 GPU.

Den kommer med en 5,68 tommer Super AMOLED skærm, 3GB RAM, 16/32/64GB intern hukommelse og med mulighed for, at udvide denne med microSD-kort.

Galaxy Note III SM-N900 er tippet til, at komme uden LTE, men SM-N9005 modellen kommer med 4G. Begge enheder har et batteri på 3.200 mAh og Android 4.3 Jelly Bean.

Tredje generation af Galaxy Note forventes, at blive præsenteret den 4. september i Berlin.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Dade Vinkler 13-08-2013 19:16:09

at amerikanerne får Octa-Core versionen og europa må nøjes med Quad_Core

0 0
13-08-2013 19:48:07

Ehmm nej. Amerikanerne har også qualcomm udgaven som os. Og det er vist ikke alle europæiske lande der har qualcomm, mener bestemt nogle fik exynos modellen.

0 0
Robert 13-08-2013 15:38:07

Det er vel den sædvanlige Sammy historie hvor 32/64 versionerne forbliver sagnomspundne og vi bliver spist af med 16gb. Suk, man er vel interesseret i at sælge hukommelses-kort. Jeg forventer RAM-kapaciteten overstiger den interne hukommelse om et par år :)

Dog synes jeg størrelsen på 5,68" er ganske fornuftig og er jo nærmest håndtérbar i forhold til det der 6,44" monster som Sony har præsenteret. De har vel reduceret dens becel (pro-aktiv) så den er "nede" i Note 2 størrelse.

0 0
Jesper 13-08-2013 14:43:59

...undskyld, men hvad dælen er "læks"?
"...dog har tidligere læks peget..."

Jeg formoder, at der skulle have stået:"...dog har tidligere lækager peget...", men ordet "læks" har jeg godt nok aldrig set før!

Nå, men sikkert en fin enhed! Har bl.a. selv en Note II, og den kører fantastisk! :-)

0 0
SaL^ 13-08-2013 12:30:26

Sådan. Nu er de da officielt blevet computere.

0 0
MLT 13-08-2013 13:10:57

Af mode snarere end behov. Den vil aldrig komme til at udnytte de specs fuldt ud. 8 kerner? Totalt overkill.

0 0
Erling 13-08-2013 14:54:07

Jeg savner da jævnligt noget mere arbejdshukommelse. Javel - jeg kører pt. SGSIII med 1 GB ram så 2 GB havde måske været nok men synes ligeså godt jeg kan "fylde ordentligt på med det samme"
Tror i øvrigt det er meget app afhængigt. Hvis man bruger mange ting der kører konstant i baggrunden så "løber det jo op"
MVH
ELO

0 0
13-08-2013 14:36:23

Den kører heller ikke med 8 kerner. Det er en BIG.Little, så enten er det med 4 store kerner eller 4 små. Så det er stadigt en quad-core.

0 0
Villiam 13-08-2013 14:34:20

det eneste som er overkill på mobiler idag, er skærm størrelsen. hardwaren kan aldrig blive for vild ;)

0 0
Villiam 13-08-2013 12:05:49

spænnende at se om vi i dk igen får en skod udgave med snapdragon istedet for den ægte.

0 0