Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung Galaxy S Android 2.3-update trækkes tilbage

Samsung Galaxy S Android 2.3-update trækkes tilbage

Den netop frigivne opdateringen af Samsung Galaxy S til Android 2.3 Gingerbread, er netop blevet stoppet af Google.

Opdateringen til Samsung Galaxy S, der ændrer styresystemet til Google Android 2.3 Gingerbread, blev frigivet for få dage siden, men er netop blevet bremset af Google.

Det bekræfter Samsung Danmark over for Mobilsiden.dk

Årsagen til, at opdateringen ikke længere kan hentes ned, er hvad der beskrives som “en mindre funktionalitetsfejl i kameraet”. De øvrige ting på mobilen skulle fungere optimalt.

Samsung og Google forventer, at en ny version ligger klar i løbet af næste uge (uge 17).

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Gert Winther 21-05-2011 19:37:57

Er den snart kommet ud til alle Galaxy S modeller ?

Kies fortæller mig at der er en opdatering tilgængelig, men at den den ikke kan opdatere da den ikke har administrator-rettigheder til telefonen.

Hvis jeg går via menuen på telefonen, så fortæller den mig der ikke findes nogen opdatering.
Og telefonen kører stadig 2.2.1

0 0
Mads 17-05-2011 21:41:57

Jeg har lovet at hjælpe en ven (teknikanalfabet) med at opdatere sin. Men den dag i dag kommer der stadig ikke noget frem når jeg forbinder den med Kies??? Er det fordi den er købt på Filipinerne? Nogle der kan hjælpe mig med hvordan man så skal gøre?
Nu lyder jeg som lidt af et teknikfjols, men jeg er bare i sat så godt i Samsung :P

0 0
Hagen5 03-05-2011 20:48:47

Er der nogen forklaring på hvorfor opdatering ikke kom ud i uge 17 ?? Og ved man evt hvornår den kommer ??

0 0
Karin 01-05-2011 11:40:54

- eller hov, den er vist krypteret??

0 0
marlon 25-04-2011 16:19:21

vil det være muligt at opdatere til 2.3.3 på sin tdc-brandede sgs telefon med regedit-tricket som jeg har læst om?

0 0
Anzelz 22-04-2011 21:58:17

Hvilken fremgangsmåde skal man bruge for at installere hvis man har Darky 9.5 på?

0 0
HrLaursen 24-04-2011 09:22:18

Du skal bruge odin.
God tror jeg kamera fejlbeskrivelsen er en and, da jeg både på Stock rom og Goat har problemer med, at folk ikke kan høre hvad jeg siger under opkald. Det forsvandt da jeg vendte tilbage til Darky v9.5.

0 0
Lassef 20-04-2011 23:15:21

jeg synes heller ikke jeg lige kan se nogle problemer med kamera delen... i det hele taget kører telefonen bare derud af...

Dog synes jeg at når man scroller i galleriet fra billede til billede hakker den rimelig meget mere end den gjorde før. Og så er video "previews"-ne (når man scroller fra et billede til en video, en man klikker afspil) også blevet af ret dårlig kvalitet...

0 0
Peter 20-04-2011 18:26:06

Har heller ikke oplevet nogen problemer med kameraet, som jeg har brugt flittigt siden opdateringen. Og endnu bedre: nu kører alt bare helt glat, uden hakkeri, og super-super hurtigt..!:-)

0 0
magnus larsen 20-04-2011 17:09:38

Nogle der ved hvornår gingerbread opdateringen til HTC Desire HD begynder?

0 0
Morten 20-04-2011 08:38:48

Opdateringen virker også super godt her. og god batteri tid . folk omtaler problemer med statusbjælke, aldrig haft den fejl, hardresetter altid iden opdatering. den omtalte fejl med kamera kender jeg ikke til. men håber da snart opdateringen kommer på banen igen . hvis jeg husker rigtig så skete det samme da vi skulle opdatere til 2.2.1

0 0
Ejnar Jepsen 20-04-2011 07:41:05

Skriv din kommentar til artiklen her..

0 0
Ejnar Jepsen 20-04-2011 07:40:44

Jeg var en af de lykkelige som nåede at få opdateret til 2.3.3
Siden opdateringen lørdag morgen har min SGS fungeret så godt som aldrig før. Overvejer nu ikke en gang at købe SGS 2, det fungerer min gamle phone for godt til.
Efter opdateringen er min batterilevetid blevet markant forbedret, det har ikke lykkedes mig at dræne batteriet i løbet af et døgn, selvom om jeg har forsøgt via stresstest.
Det påståede problem med kameraet kan jeg ikke genkende, efter denne nyhed har jeg prøvet alle kamerafunktioner og alt spiller max.

Så til jeg der nu venter på opdateringen, glæd jer fordi i får en telefon der ikke fryser eller lagger - og hvor alt fungerer optimalt.

Og inden nogen nævner noget rooting, Odin osv. - jeg har prøvet det hele, men den orginale firmware 2.3.3 er absolut det bedste til dato.

God påske til alle

0 0
Mathias 19-04-2011 18:36:14

Nu havde jeg ellers lige glædet mig sådan:( men så har man jo noget at glæde sig til i næste uge:)

0 0
Michael Knudsen 19-04-2011 17:09:47

Ja jeg synes nu også det hele fungere som det skal...

0 0
JKay 19-04-2011 16:20:05

Hvor for I jeres oplysninger fra? Jeg synes kameraet virket fint på min SGS (XWJVB).

0 0
JKay 19-04-2011 16:22:08

Hvor får I jeres oplysninger fra? Jeg synes kameraet virker fint på min SGS (XWJVB).

Jeg er lidt træt i dag :-)

0 0
Mobilsiden.dk 20-04-2011 07:28:52

Oplysningerne er, som det fremgår af teksten, bekræftet af Samsung i Danmark.

0 0
Henrik 19-04-2011 16:12:04

Så ligger man syg, og har ikke sit ladekabel ved sig, men havde lige glædet mig til at smide 2.3 på når jeg fik kablet.. Men det kommer så ikke til at ske. Men kan da godt vente, for jeg køber nok alligevel SII :D

0 0
BosseFreak 19-04-2011 15:25:21

jamen så venter vi da bare lidt mere :o)

0 0