Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung Galaxy S II får nu Android 4.0 Ice Cream Sandwich

Samsung Galaxy S II får nu Android 4.0 Ice Cream Sandwich

Bekræftet: Android 4.0 Ice Cream Sandwich rulles nu ud til Galaxy S II i Europa. Har du modtaget din opdatering?

Samsung Galaxy S II. (Foto: Mobilsiden.dk).
Samsung Galaxy S II. (Foto: Mobilsiden.dk).
Foto: Mobilsiden.dk

Samsungs 2011-topmodel, Galaxy S II, bliver nu helt moderne. En nyere stor Android-version rulles i dette øjeblik ud, og laver en omfattende opdatering af programmer, menuer og systemet i mobilen.

Android 4.0 Ice Cream Sandwich (ICS) til S II har været udskudt nogle gange. Men nu bekræfter Samsung via Twitter, at ICS ruller ud i Europa, inklusive Polen, Ungarn, Sverige og Korea.

Når opdateringen rammer din mobil, må du meget gerne dele dine oplevelser med andre brugere, i kommentarfeltet herunder - eller i vores Android-forumMobildebat.dk.

HTC opdaterede i sidste uge modellen Sensation til Ice Cream Sandwich.

OpfølgningBrugerne utilfredse med Samsung opdatering



Læs også:
- Hvad får du ud af at opdatere Galaxy S II til Android 4?


Samsung Galaxy S II - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Patrick Rasmussen 05-04-2012 16:26:28

jeg har stadig ikke fået opdateringen.
Den er købt Uden abonnement
Jeg søger efter den hver dag på både KIES og OTA, men den kommer aldrig...

0 0
05-04-2012 17:40:04

Så må du gøre det selv :-) jeg har tidligere i tråden her skrevet hvordan man gør. Download dog den version der hedder WXLP4 (lux)(den er til luxenborg, men det er ligegyldigt fordi alle europa-versioner har alle europæiske sprog) istedet for XXLPQ, da det er den sidste nye firmware fra samsung til sgs2 GT I9100

0 0
Robert 28-03-2012 23:23:11

Jeg købte min uden abonnement.

Kører 2.3.5 og finder ikke opdateringen hverken OTA eller via KIES

Nogen som har forslag?

0 0
20-03-2012 09:43:58

Hej alle,

Hvad er jeres erfaringer efter i har opdateret Galaxy S II til ICS? Er den hurtigere, langsommere? Har i oplevet fejl osv? Nogen der har måttet gendanne til fabriksindstillinger?

0 0
Frederik Klinge 20-03-2012 10:54:56

Hej Dsl4life.

Jeg syntes opdatering er ok, med det vil jeg sige at det er super dejligt at telefonen nærmest kommer til live igen, men for mig virker det som om google/android bare har skyndt sig og smide opdatering ud. Har oplevet bugs her og der, men det ordnede et "factory set" dog, og nu kører det smooth. Men TW er den er næsten ikke ændret en pind og det trækker ned.
Efter denne opdatering har jeg valgt at roote min tlf, og kører custom roms med mere - Syntes det er bedre.

0 0
norlen 26-03-2012 19:42:28

hvordan opdater man den

0 0
norlen 26-03-2012 19:42:28

hvordan opdater man den

0 0
Frederik Klinge 20-03-2012 10:55:31

Factory reset*

0 0
Michele 19-03-2012 15:04:26

hehe jeg har sgu lige et problem mere, som jeg håber du kan hjælpe mig med at løse :)

Jeg har billeder på min kontakter, men når jeg fks får en sms fra kæresten er der ik noget billede i hans tråd.. Og når jeg går ind på ham, siger den at kontakten er fra simkortet.. men jeg har jo sat den til at vise kun kontakter fra telefonen.. håber du forstår hvad jeg mener.. og når jeg går ind og skal vælge en kontakt jeg vil skrive til kommer der både kontakter fra tlf og simkortet, og det vil jeg gerne have slået fra men ved ik hvordan jeg gør, og jeg vil gerne kunne se billede i smserne.. håber du kan hjælpe :)

0 0
19-03-2012 16:39:31

Har du logget ind på din gmail konto? gå evt. ind i "indstillinger" på telefonen og ind i "Konti og synkronisering" tryk på din gmail konto og se om den synkroniserer dine kontakter... sørg for at der flueben i alle rubrikkerne.
Jeg har personligt aldrig den slags problemer selv, da alle mine kontakter ligger på google og automatisk synkroniseres.

0 0
Michele 19-03-2012 17:41:15

nææ det har jeg ik prøvet.. prøver lige en gang så :)

0 0
Michele 19-03-2012 17:42:47

nææ det hjalp ik :(

0 0
19-03-2012 18:24:25

Prøv at gå ind i Kontakter, og tryk menuknappen til venstre for homeknappen. kan du der vælge Importer og eksporter? prøv at se om der er noget der som virker.
Ellers kan jeg kun sige at jeg syntes du skal oprette kontakterne på ny og sørge for at de synkroniseres med google, kontakter på telefonen/google kan have billeder og alt muligt andet. Simkort kontakter er kun et navn og telefonnr.

0 0
Michele 19-03-2012 19:01:07

det hjalp desværre heller ik :( Øv.. må bare leve med der ik er billede på :(

0 0
Michele 19-03-2012 21:04:10

det hjalp med at slette sim-kontakter

0 0
Niclas 20-03-2012 13:33:27

Ellers mener jeg man kan bruge app'en der hedder SyncMyPix. Den har hjulpet mig med nogle af billederne.

0 0
18-03-2012 22:27:56

Hej frederik.
Bare følg vejledningen som Michele fik. istedet for firmwaren flasher du bare cf-kernelen. http://download.chainfire.eu/151/CF-Root/SGS2/CF-Root-SGS2_XX_XEO_LPQ-v5.3-CWM5.zip?retrieve_file=1 .
Når kernel'en er flashe'et anbefaler jeg at man rebooter i recovery mode (hold power, home og volume OP indtil man kommer ind i CWM menuen, hvor man navigerer til wipe data/factory reset og næste wipe cache... næst andvance - wipe dalvik cache.

0 0
Frederik Klinge 18-03-2012 23:14:33

Skal jeg have et sd-kort for at gøre det? :-)

0 0
19-03-2012 00:35:40

Nej... heldigvis er der ikke noget med at lave "goldcard" ligesom når man rooter en HTC legend. det er MEGET nemmere at roote en sgs2
1. Download kernel
2. Flash med odin 1.83
3. Wipe div. cache efterfølgende
4. Og bingo, rod adgang.

efterfølgende er det super nemt at flashe zipaligned ROM'er via Clockworthmod recovery som er en del af den rootede kernel.

0 0
Frederik Klinge 07-04-2012 19:31:49

Hey Thomas, så er jeg her igen!

Har du mulighed for at hjælpe med at "unroote" mobilen igen?

0 0
07-04-2012 20:30:45

Bare flash firmware fra samfirmware.com. Det er "ikke-rooted" stock software.

0 0
Frederik Klinge 08-04-2012 16:23:54

kan du give mig link til den stock kernal jeg skal bruge?

Mange tak! :-)

0 0
08-04-2012 17:20:37

Jeg har selv lige flash'et denne her XWLP4 som er den absolut seneste version (det er en Luxenborg version, men Dansk kan vælges) :

http://www.hotfile.com/dl/151856376/af53831/I9100XWLP4_I9100LUXLP1_LUX.zip.html

0 0
Niclas 19-03-2012 16:47:46

Hej Thomas.
Har fulgt din guide ovenfor til at flashe 4.0 Nordic Version og det fungerede bare!
Men nu siger kies at denne ikke understøtter opdateringer til min enhed? Skal den det?
Samtidig vil jeg lige høre til din root-guide lige over, er det også PDA man skal trykke på til dette?
Håber du kan hjælpe.
På forhånd tak

0 0
19-03-2012 17:16:45

hmm. bruger aldrig kies selv til at opdatere, fordi opdateringerne er der aldrig til tiden, hvis de overhovedet kommer.

yep. PDA og kun PDA. :-) husk at når man rooter , forsvinder en evt. garanti på telefonen. Og det er selvfølgelig på eget ansvar :-)

hvorfor roote? der er mange gode grunde til at ville have rod adgang, mange apps kan bruge rod adgang til at udføre funtionalitet som de ellers ikke kan, såsom at fjerne reklamer, styre cpu (feks overclocking, hvis kernelen understøtter det), memory, osv. i det hele taget tweake en masse ting. For ikke at nævne det fedeste, nemlig at køre custom-rom'er.
man bestemmer selv hvilke apps der skal have root-adgang, med et program der følger med den rootede kernel, der hedder Superuser.

hvordan un-rooter man? man flasher bare unrooted stock-firmware igen.

grunde til ikke at roote? når man giver root-adgang til en app, har den pågældende app i princippet tilladelse til at gøre alt. og det er selvfølgelig en risiko, man skal være villig til at løbe.

0 0
19-03-2012 17:38:45

Den bedste rom jeg har prøvet, baseret på XXPLQ er FoxHound rom den har de 15 widgets, samt mange andre fede ting http://www.blogotechblog.com/2012/03/xxlpq-based-ics-rom-for-samsung-galaxy-s2-batista-foxhoundrom/
Den har jeg ikke oplevet nogen problemer med overhovedet og den har fede features.
andre rommer jeg har prøvet er:
Samsung Stock firmware , havde problemer med ikke at kunne sætte lockscreen baggrunds billede, galleriet chrashede.
AndyX ROM v7 , samme problem som stock firmwaren. Ellers ok, og har 15 valgfrie widgets i træk-ned-gardinet
Lite'ning ROM v.2.1 nice har 15 valgfrie widgets, men Hotspot-widget'et i træk-ned-gardinet forsvandt under mystiske omstændighder, og den er en af de aller vigtigste for mig.

0 0
18-03-2012 17:25:13

Download den version der hedder I9100 XXPLQ nordic countries.
Det er helt ok at spørge, jeg var også ved at skide grønne grise første gang jeg selv flashede software.
jeg flash'ede en rooted kernel første gang. og så begyndte min telefon at "bootloope" altså starte op og starte op og starte op :-) ...jeg var overbevidst om at jeg havde ødelagt den. Men nej, den har det fint :-) .
hvis du oplever problemer efter at du har flash'et , så kør en fabriks nulstilling (husk at backe dine ting op. der findes masser af programmer på markedet til at backe sms'er kontaker , og apps (apk'er) op med.
Man kan også køre ned såkaldt "Nandroid" backup... Den backer ALT op på telefonen.... Jeg kan dog ikke lige huske hvordan det ser ud på en ikke rootet telefon. men man kommer ind i menu'en på næsten samme måde som når man sætter telefonen i downloadmode, altså fra slukket tilstand holdes powerknappen, homeknappen og volumen OP inde i ca. 10 sek... så kommer en menu frem, med 4 punkter så vidt jeg husker, hvis en af dem hedder "backup" eller "backup to internal SD" så vælg den. Der navigeres i den omtalte menu med vol op/ned og homeknappen.. (det kan være lidt forskelligt)

0 0
Michele 18-03-2012 18:14:54

den skriver det her når trykker start i Odin: All threads completed. (succeed 0 / failed 0)

og jeg har fundet firmwaren og gjort præcis det du har skrevet.. og tlf'en er tilsluttet computeren..

0 0
18-03-2012 18:36:46

Kan du se status bar'en på telefonen bevæge sig i downloadmode ?
Er din telefon i downloadmode? Hvor du kan se en android mand på skærmen og hvor der neden under står "downloading"?

0 0
Michele 18-03-2012 18:51:01

nej det er den ik.. jeg tog den fra.. og da jeg gjorte det skrev den det der 0:[COM5]i Odin..

0 0
Michele 18-03-2012 18:52:06

der skete ingenting da jeg trykkede start

0 0
Michele 18-03-2012 19:05:41

nu skriver jeg lige hvad der præcis står på min tlf:

Android system recovery
Enter: OK key, Select : Vol UP/ Vol. Down
reboot system now
apply update from sdcard
wipe data/factory reset
wipe cache partition

Copying media files... Successfully copied media files.

#Manual Mode #

Updating application... Successfully updated application..

Appling Multi-CSC..
Installing Muti-CSC
Can't access to '/system/csc/XEF/system/'- Successfully applied muliti-CSC

0 0
Michele 18-03-2012 19:22:40

skal jeg bare reboot den eller??

0 0
18-03-2012 19:27:30

Stod der ikke i odin loggen : disconected til sidst...?
Det tager ca. 5 - 10 minutter at dpwnloade.

0 0
Michele 18-03-2012 19:30:01

nej der stod intet :/ den har siddet i længere end 10min

0 0
18-03-2012 19:50:55

Er den bar hvor der stod com5: blevet grøn? Eller prøv forfra
1. Sæt tlf i downloadmode (der skal være en android mand på skærmen og der skal stå " downloading" nedenunder den)
2. Sæt telefonen i usb indgang på pc. Odin skal nu visen en gul bar. Hvor der står com5:
3. Tryk på knappen PDA i odin. Find rar. Filen (som du har downloadet)
4. Tryk start. Du skulle kunne se både på telefonen og i odin at der bliver downloaded. Når der i "com5-baren" står "passed" er den færdig.
Derefter kan du gestarte din tlf. Og gå ind i indstillinger og ned i "om telefonen" hvor du kan se software versionen.

0 0
Michele 18-03-2012 19:58:24

den skriver det her i Odin:

Added!!
Odin v.3 engine (ID:7)..
File analysis..
Enter CS for MD5..
Check MD5.. Do not unplug the cable..
Please wait..
Checking MD5 finished Sucessfully..
Leave CS..
SetupConnection..

Der er godt nok en grøn mand, men der står ik downloading, og den der ting i Odin er gul og ik grøn, min hedder com7 og ik 5..

0 0
18-03-2012 20:00:32

Er det odin 1.83 ... Det skal det være.

0 0
18-03-2012 20:05:12

Hmm jeg tænker, ...prøv at start kies , kan du se din telefon er tilsluttet i kies? Og kies har fundet den? Det er vigtigt at de rigtige drivers er på pc'en.

0 0
Michele 18-03-2012 20:07:11

ja Kies åbner fint og finder tlf'en og det hele :)

0 0
18-03-2012 20:16:22

Når du sætter din tlf i downloadmode holder du power, home og vol ned knappen inde. når du ser et billede hvor står "Warning!! og en masse bla bla." tryk 1 gang på volume op, så er du i download mode og der skal stå:
Odin Mode
Pruduct name: GT-i9100
custom.... bla bla bla.

0 0
18-03-2012 20:23:08

Det er lidt spændende om du klare den :-)

0 0
Michele 18-03-2012 20:28:30

det sagde du jo ik jeg skulle :P ja det er lidt spændende, men kan du ik give mig et link til 1.83, for den du har lagt ind den siger at den ik findes inde i hotfile eller hvad det nu hedder..

0 0
Michele 18-03-2012 20:38:23

tror jeg gør et eller andet forkert.. når jeg trykker det du siger jeg skal, kommer der en kasse og en grøn meget hurtigt, også går den derhend hvor der står reboot..

0 0
Michele 18-03-2012 20:39:27

nevermind fik den ENDELIG til det :D

0 0
Michele 18-03-2012 20:41:20

WUHU den downloader :D

0 0
Michele 18-03-2012 20:45:28

mange tak for hjælpen og tak fordi du var så tålmodig med mig :D

0 0
18-03-2012 21:05:56

super :)
Så kan det være du har mod på at roote telefonen. Det er på samme måde her er linket til den rigtige rootede CF-kernel:
http://download.chainfire.eu/151/CF-Root/SGS2/CF-Root-SGS2_XX_XEO_LPQ-v5.3-CWM5.zip?retrieve_file=1

0 0
18-03-2012 21:10:02

man flasher den på nøjagtig samme måde som firmwaren. Efterfølgende kan man på markedet hente en app som hedder "adfree" åbne appen og downloade hosts osv. og vupti, så er der ingen reklamer i de gratis apps man har :-)

0 0
Michele 18-03-2012 21:12:46

ej jeg tror jeg nøjes med det her indtil videre,, men synes det er fedt, det lidt ligesom at få en ny tlf :D

0 0
18-03-2012 21:17:46

Jah.. det er sjovt :-) ...men gør dig selv en tjeneste i det mindste at hente Nova launcher eller Apex Launcher på google marked.De er 10 gange bedre end samsungs brugergrænseflade TWlauncher

0 0
Michele 18-03-2012 21:18:42

hvad gør de?? :)

0 0
18-03-2012 21:24:09

De giver et et andet look og skærm-interface. og har nogle fede indstillings muligheder. feks kan du tage et app ikon long-press og flytte den over på et andet ikon, så laver den automatisk en mappe. og den mappe kan endda sættes i docken nederst. der er en masse andre fede indstillings mulighder som man kan lege med

0 0
Michele 18-03-2012 21:28:55

det kigger jeg lige på :) men endnu engang tak for hjælpen :D

0 0
18-03-2012 21:30:09

velbekommen :-)

0 0
Frederik Klinge 18-03-2012 22:10:14

Thomas, kan du give mig link til hvordan jeg rooter min gs2, så jeg kan få 4,0 og adfree.
Har allerede 4,0 - alm update.
Og har før rooted, men det var en HTC.

0 0
Michele 18-03-2012 20:03:25

ups.. det er en 1.30.. kan ik hente Odin via det link du sendte, den siger den ik findes..

0 0
Michele 18-03-2012 19:39:33

kan det være at jeg har den forkerte Odin måske???

0 0
Michele 18-03-2012 17:33:08

jeg har fundet den skal bare lige hente den.. jeg har heldigvis ik så vigtige ting på så jeg kan jo bare hente det igen :) man bliver jo nødt til at spørge, for at få svar ;) men jeg prøver at se hvad der sker..

0 0
Steffen Kristiansen 18-03-2012 11:21:06

Jeg føler lidt, at jeg er den eneste her i verden, der ikke kan få opdateret min telefon.

OTA - virker ikke
KIES - virker ikke

Kan det have noget at gøre med, at jeg har en 2.3.4-version af Android?

0 0
16-03-2012 19:04:24

min sgs2 er lige så hurtig som før og køre meget mere smooth, til trods for at jeg kørte 1,5 GHz overclocked 2.3.6 før. Men det hænger nok også sammen med at jeg har skiftet Go Launcher EX ud med Nova Launcher Prime.

0 0
Michele 16-03-2012 19:04:03

synes bare det er mærkeligt eftersom min tlf er købt uden abb, hmm det tør jeg sgu ik rigtig når jeg ik har forstand på det :/

0 0
16-03-2012 19:12:28

OK fair nok. Men så er der jo ikke meget andet at gøre end at vente. Men der går vel ikke så lang tid ,når Samfirmware.com har fået netop 3 versionen idag.
Men opdateringen vil næsten med 100% sikkerhed være tilgængelig for dig først via Kies og senere via OTA.

0 0
Michele 16-03-2012 14:39:28

kan det være rigtig at der skal gå så lang tid :-(

0 0
16-03-2012 18:20:37

3 skal jo først ligge alt deres Bullshit på, så der går nok noget tid. Men hvis man har mod på det kan det gøres nemt selv, ved at hente firmwaren på samfirmware.com (samfirmware har en 3 -version ser jeg lige) og flashe den med odin 1.83 (http://www.filecrop.com/odin-1.83.html)

samfirmware har også en "flash guide" hvor man kan læse hvordan man gør.

0 0
Michele 18-03-2012 11:38:32

nu er jeg ved at hente firmwaren, og har også hentet Odin.. Mit spørgsmål er bare om alt bliver engelsk eller kan man sætte det til dansk??

0 0
18-03-2012 17:00:23

du skal hente den version som hedder 4.0.3 xxplq "nordic countries" og når du har din telefon i download mode (powerknap, homeknap og volumen ned, holdes i ca. 10 sek.) og odin er åben, sætter du din telefon i usbstikket og så skal odin komme med en gul bjælke og sige com:0 (eller et andet tal) så trykker du på PDA knappen og kun på PDA og finder den firmware som du har hentet hos samfirmware (hvis ikke du kan finde den i det bibliotek som du er 100% sikker på den ligger i, skal du udpakke rar filen en enkelt gang) når der i PDA feltet står xxlpq bla bla bla , trykker du på start. OG! nu er det SUPER vigtigt at telefonen ikke mister forbindelsen til computeren. vær sikker på at installationen er færdig før du disconnecter din telefon. odin vil sige "disconnected" og download status baren skal være 100% og bjælken som hed com:0 skal være grøn.
iøvrigt har alle versioner til europa de samme sprog, der iblandt Dansk.

0 0
Michele 18-03-2012 17:14:56

det må jeg så prøve, men er godt nok bange for at jeg kommer til at, undskyld mit sprog, fucke det op..

0 0
18-03-2012 17:43:01

Forståetlig nok.. jeg var selv skide bange første gang. Men jeg har flash'et alt muligt (custom ROM'er) på min telefon efterhånden, så jeg vil faktisk vove at påstå at det er svært at "bricke" sin telefon, hvis man gør som div. guider siger osv.

Jeg køre allerede en custom 4.0.3 xxplq basseret ROM som hedder FoxHound ROM 0.5 og den er bare nice :-) ...den flasher man direkte på telefonen uden at bruge Odin, når man altså i forvejen har rooted sin telefon.
At roote sin telefon gøres nøjagtigt som at flashe den firmware, filen man flasher skal bare være en "rootet kernel"... men det skal man kun gøre hvis man ikke kan lide reklamer og gerne vil have en masse ekstra funktioner på sin telefon :-) . GARANTIEN forsvinder fra telefonen, hvis man gør det....bla bla bla hvor jeg skriver.

0 0
18-03-2012 17:06:39

ps i odin skal du ikke (som der står i guiden) vælge noget i PIT, BOOTLOADER, PHONE og CSC. det er kun hvis man flasher "delte filer"

Indsæt derfor kun rar/md5 filen i PDA og gør intet andet, hvis du er i tvivl om du har rørt en eller anden knap i odin, så tryk "reset" og start forfra med at finde filen til PDA.

0 0
Michele 18-03-2012 11:50:16

hmm.. hvilken firmware skal jeg bruge? min CSC hedder I9100XEFKJ1 og min tlf hedder I9100XXKi4, og de firmware der er derinde hedder ik nogen af delene.. ja undskyld at jeg spørger så meget, men har virkelig ik forstand på det og jeg vil ik risikere at jeg "ødelægger" den :/

0 0
BSG 18-03-2012 15:52:46

Jeg fik fjernet alt som har noget med 3 at gøre fra min SG2 :)

>Menu/settings/applications

0 0
Michele 18-03-2012 16:16:24

jamen jeg har ik 3 :/

0 0
Peter Frederiksen 16-03-2012 14:08:49

kan findes på samfirmware.com

0 0
Michele 18-03-2012 16:41:06

skal firmwaren ik hedde det samme som tlf'en??

0 0
Engell 16-03-2012 12:59:54

Der har aldrig været et eneste forkert pip fra min SGS2, men mindre end 24 timer efter opdatering til ICS, lukkede den ned af sig selv. Og den ville ikke rigtigt starte igen, før efter en pause på knap 1 time.

Er der andre der har oplevet det?

0 0
Peter Frederiksen 16-03-2012 17:53:05

Ja, har oplevet det 2 gange i denne uge, men det har været når den er ved at løbe tør for strøm (ca. 8%) begge gange, og kan ikke tænde den igen, før jeg har taget batteriet ud og i igen!

0 0
Engell 16-03-2012 18:07:00

Jeg havde mere end 60% batteri da den lukkede ned... så i mit tilfælde tror jeg ikke det havde noget med det at gøre.

Der har ikke været noget i dag, men skal nok skrive, hvis/når det sker igen...
/Claus

0 0
BSG 18-03-2012 17:40:36

Mærkeligt, inden jeg opdaterede, kunne den finde på at genstarte, men nu kører den som en drøm :)

Har du lavet en faktory reset efter opdateringen?

0 0
Engell 18-03-2012 18:28:19

Nej, jeg har ikke lavet en reset, men det skulle da heller ikke været nødvendigt... (?)

Men der har, 7-9-13, ikke været noget siden :)

0 0
jk66 15-03-2012 10:25:38

Mikkel kan jeg se har samme problem som mig dvs. ingen opdatering, heller ikke via "Kies" min SII er købt uden abn. men kan fortælle at jeg har Telenor som selskab, er der nogen med Telenor der har fået opdatering ?? eller er der nogen der kender em måde til at "kickstarte" opdateringen ?

0 0
Esben 15-03-2012 00:44:57

Jeg kunne godt tænke mig at vide fra dem der har opdateret, hvor megen plads til apps der tilbage efter opdateringen? Altså hvor meget mere fylder ICS i forhold til den tidligere version?

Desuden: Er Galaxy SII lige så hurtig efter opdatering som før ?

0 0
Jonas_a 15-03-2012 07:04:59

Så vidt jeg kan se, er det 1,7 GB tilbage efter opdatering og nulstilling.
Telefonen virkede sløv efter opdatering, men efter nulstilling blev alt godt igen.
Telefonen er måske blevet en anelse hurtigere, lidt svært at sige.

0 0
Mikkel 14-03-2012 23:55:28

Hvorfor har jeg ikke fået en besked om at jeg kan opdatere eller noget? Har m1 som udbyder og kies siger heller ikke noget som helst.

0 0
Jonas_a 14-03-2012 22:32:31

Tror I at vi får også Jelly bean (eller hvad det er der bliver den næste) på GS2? :D
Eller kommer vi at måtte nøjes med en Value Pack?

0 0
Peter Frederiksen 15-03-2012 10:30:47

NEJ, så vidt jeg har forstået er Jelly Bean til tablets, som vil give mulighed for Dual OS, dvs. win8 og Jellybean på samme tablet.

Jeg gætter på den næste opdatering bliver 4.0.5. engang i efteråret.

0 0
15-03-2012 09:29:09

Jelly bean er vist kun til tablets...

0 0
Frederik Klinge 15-03-2012 08:05:11

Hvis vi er heldige, men der kommer jo nok en SIII
Den skal nok få jelly bean. Men er ikke sikker med SII :-)

Det kunne da være fedt!

0 0
Zabina Matzen 14-03-2012 22:06:25

Min ordbog er meget ofte slået fra når jeg skal til at skrive en besked.
Andre som har oplevet det?

0 0
Annemette 14-03-2012 20:05:17

I går havde jeg store problemer med opdatering af nyt styresystem til S G S2. Jeg prøvede 2 gange via Kies men ak, den ville bare ikke.

I dag,however,skinner solen igen over landet....jeg gjorde nøjagtig som i går og vupti, så startede den med at downloade som den skulle.

Så nu er jeg den lykkelige ejer af ver. 4.0 :)

0 0
Steffen Kristiansen 14-03-2012 21:36:12

Nu spørger jeg lige lidt dumt:

Begynder den selv at downloade i KIES, eller skal man gøre noget for det?

0 0
15-03-2012 07:45:18

Det allervigtigste er at have den sidste nye version af KIES,det kan være derfor nogle har svært ved at finde deres opdatering.
Hent den sidste nye KIES via Samsungs hjemmeside eller gå ind i din eksisterende KIES du har installeret på computeren op opdater den.

Gå ind i Hjælp ---> Søg efter Opdateringer.

0 0
Ole Mortensen 15-03-2012 06:35:34

Hej Steffen.
Gå ind på Kies hjemmeside,forbind din Samsung galaxy s2 til din pc via dit dartakabel,oppe i venstre hjørne kan du se,forbind enhed,den trykker du på,så skulle opdateringen komme og tryk derpå,følg anvisningen,og det går automatisk,god fornøjelse Steffen.

0 0
Jonas_a 14-03-2012 22:15:44

Når du tilslutter din tlf til computeren, starter Kies (hvis ikke, skal du selv starte den) og finder din tlf. Derefter burde Kies komme med en besked om opdateringen, altså hvis den er tilgængeligt.
Men Kies kan også drille, det gjorde den da jeg skulle opdatere min tlf. jeg blev utålmodigt og opdaterede via OTA, og det fik ganske smertefrit.

0 0
Per 14-03-2012 19:04:06

Hej har brugt denne her rom og den virker fint.. :-)

http://www.theandroidsoul.com/xxlpq/

0 0
16-03-2012 18:23:39

Ja det ser udtil at være en god vejledning.
når man er færdig med sin opdatering kan Nova-launcher fra markedet iøvrigt varmt anbefales.

0 0
Trig 14-03-2012 18:52:44

jeg har snakket med 3 og opdatering kommer først i morgen eller fredag
Da de har for mange problemer med den

0 0
BSG 14-03-2012 18:06:05

Jeg er af al lykke kommet væk fra tre, men nu mangler jeg så at komme af med 3Mobil-TV, 3Music og alt som har noget med tre at gøre?

0 0
BSG 16-03-2012 18:33:36

Nu har jeg fået opdateringen gennem Kies, og det fungerer meget fint.

Dog skulle et factory reset til inden det gik.

Men, programmerne hos 3 er der endnu :( er der nogen der ved hvordan man kan komme af med dem uden at roote mobilen?

Jeg vil meget gerne have en fuld skilsmisse med 3, og så længe jeg ser deres app på min mobil, så ligner det mere en seperation.

0 0
16-03-2012 19:36:37

Så flash firmaware fra Samfirmware.com . du behøver ikke roote din telefon for at flashe en anden firmware, som ikke er 3-versionen, men bare en almindelig non-branded "Nordic countries".Det er den version jeg har flash'et, her er linket. http://www.sammobile.com/firmware/?page=3&t=1&o=1&m=GT-I9100&r=1#
flash med odin 1.83 .... http://www.filecrop.com/68806818/index.html
sørg for at kies kan se din telefon, derefter åben odin og sæt din telefon i download-mode ved at,fra slukket tilstand hold powerknap, homeknap og volumen-ned knap nede indtil du ser en android og der står downloading på skærmen, derefter connect din telefon, se at den bliver tildelt en com: adresse tryk på PDA i odin og find den firmware hentet fra samfirmware (den skal være udpakket ellers kan odin ikke se filen) når den er er valgt i PDA feltet. tryk start...(rør ikke noget andet) så vil firmwaren blive installeret på din telefon. Allerbedst er det med en fabriks reset efterfølgende. Og bingo du har ikke-rooted-ikke-branded-samsung-galaxy-s-2-ICS4.0.3 base xxlpq på din telefon. :-)

0 0
16-03-2012 19:56:02

Hvis man har lyst kan man roote sin telefon efterfølgende , CF-root har allerede en Kernel klar http://download.chainfire.eu/152/CF-Root/SGS2/CF-Root-SGS2_XX_XEO_LPQ-PROPER-v5.4-CWM5.zip
Og det gøre på præcis samme måde som man flasher firmwaren. man overskriver sådan set bare stock kernel'en med den rooted kernel. og bingo, nu kan programmer til at fjerne reklamer fra apps osv. bruges :-)
Man bestemmer selv hvilke apps man vil give root adgang, med Superuser.

0 0
16-03-2012 19:46:37

derefter bør man skodde TWlauncher som er samsungs brugergrænseflade og istedet hente Nova Launcher... den er way- nicer... alene mappe systemet er 100 gange bedre. man tager bare ikonerne og sætter oven på hinanden og vupti så er de grupperet i en mappe, rækkefølgen i mappen kan efterfølgende nemt ændres. en anden super detalje er at du kan have op til 7 ikoner eller mapper i docken... overfedt efter min mening. det gør at man har hele skærmen bare til nyttige widgets.

0 0
Sune Jørgensen 14-03-2012 20:43:35

Også mig! Men hvordan kommer man lige det på en nem måde? Er ikke så meget for at roote

0 0
Sune Jørgensen 14-03-2012 17:49:13

Jeg har endnu ikke modtaget nogen opdatering, på trods af, at det er en telefon med tdc-abonnement (der er købt hos elgiganten), så fulgte der et par 3-programmer med som systemsoftware (3 musik, 3 tv osv.).. Kan DET have noget at gøre med opdateringen endnu ikke er kommet? Har hørt at 3 skulle være længere tid om at udsende opdateringer end andre..

0 0
BSG 14-03-2012 15:42:20

Hej, hvor længe skal man vente på denne flødeis?
Jeg har prøvet at fabriksnulstille min SG2, men stadigvæk intet, hverken med OTA, Settings/About Phone/Software opdate eller med Kies!!

0 0
max skou 14-03-2012 14:01:37

Ja tak..endelig! det er så svedigt et layout!! og mobilen kører endnu bedre end før! Galaxy SII er absolut førende mobil pt.:-)

0 0
Zabina Matzen 14-03-2012 12:25:40

Synes ikke rigtig det fungerer. Der er langt færre billeder som før! Andre som oplever det?

0 0
14-03-2012 19:45:26

Prøv at afinstallere facebook app'en.....

0 0
Zabina Matzen 14-03-2012 22:04:40

Virker stadig ikke. Kun meget få billeder som kommer frem.
Status opdateringer bliver vist men ikke billedet.
Mystisk Mystisk! :o(

0 0
Ole Mortensen 14-03-2012 11:49:10

Svar til SUNE JØRGENSEN.
Prøv at stille din mobil til FABRIKSINDSTILLING og derefter prøv at opdatere,men vær opmærksom på det du mister derved.
hilsen Ole Mortensen.

0 0
Sune Jørgensen 14-03-2012 11:27:45

Hvordan kan det være, der er forskel på hvornår folk får opdateringen? Har tjekket og tjekket (via Kies og WIFI), men ingen opdatering er kommet :/
Har forresten TDC og folk med TDC skriver at de HAR fået opdatering - HVORFOR?

Hilsen
Ice cream sandwich-hungrende fyr

0 0
Peter Frederiksen 14-03-2012 10:31:13

Jeg har benchmarket denne Firmware og det er den bedste version i Benchmark af alle og tidligere leaked versioner.
Android 2.3.x scores er i parentes!

Sunspider testen: 1795 (3727)

http://dl.dropbox.com/u/18614375/2012-03-14%2009.02.04.png

Browsermark: 110602 (55144)

http://dl.dropbox.com/u/18614375/2012-03-14%2009.02.50.png

Grafisk ydelse

GLbenchmark:
Egypt off screen: 53 fps. (42,5 Fps)
Pro off screen: 84 fps. (67,1 Fps)

http://dl.dropbox.com/u/18614375/Screenshot_2012-03-14-09-17-00.png

android 2.3 data hentet fra
http://www.mobilsiden.dk/nyheder/ny-benchmarktest-af-galaxy-nexus,lid.18116/

0 0
Michael 14-03-2012 08:02:23

Efter opdatering er farver forsvundet fra min calender pad, derudover kan jeg ikke oprette opgaver eller andet, App'en dør simpelthen.
Er der andre der har oplevet tilsvarende.

0 0
14-03-2012 10:25:18

Der er en del app's der ikke er optimeret til ICS endnu. En del vil dog virke hvis du afinstallere og så installere på ny.

0 0
Steffen Kristiansen 14-03-2012 07:50:58

Jeg tror, jeg har en ubranded telefon - den er i hvert fald købt uden abonnement. Men i al fald. Er der nogen, der ved noget om, at Bibobs kunder heller ikke har fået opdateringen endnu? Desuden har jeg heller aldrig modtaget 2.3.5-versionen - kan det have noget betydning?
Telefonen kan ikke finde nogen opdatering.
Kies kan heller ikke - og det er 2.0-versionen.

0 0
Zabina Matzen 14-03-2012 11:50:02

Jeg har BiBob og min er blevet opdateret!
Gjorde det over KIES. Har du opdateret KIES?

0 0
Steffen Kristiansen 14-03-2012 12:43:18

Ja - det er i hvert fald 2.0 og jeg hentede det lige i går.
Er det meningen, at den selv skal gøre det over KIES, eller skal man gøre et eller andet, jeg ikke ved?

0 0
Zabina Matzen 14-03-2012 14:31:30

Du kan både over KIES men også OTA.

0 0
Ole Mortensen 14-03-2012 07:19:35

Min opdatering til Samsung Galaxy S2 virker 100% via KIES.

0 0
Jonas_a 13-03-2012 23:06:36

Navigon app meldte fejl efter opdateringen, men geninstallering løste problemet.

0 0
René 13-03-2012 22:47:43

Hvordan får jeg 2.3.6 ud? :(

0 0
Peter Frederiksen 16-03-2012 09:45:18

Jeg har beskrevet tidligere i tråden, hvor du kan hente ICS og Odin.

Men ellers må du vente på at det pågældende land din S2 er fra udgiver ICS!

0 0
Jonas_a 13-03-2012 22:50:56

2.3.6? hvordan har du fået det på din? kom den overhovedet til dk?

0 0
René 13-03-2012 22:52:44

min er parallel importeret :-/ Så den fik jeg. Den virker bare ikke godt :(

0 0
Jonas_a 13-03-2012 23:01:32

Hmm..pas.. :(

0 0
Zabina Matzen 13-03-2012 22:33:05

Er det bare mig som oplever at animationerne er meget langsomme? Ved oplåsning, tastatur, div ting som skal fade ind og ud er meget langsomme så man skal sidde og vente. Ofte taster man også forkert pga. den fader langsomt! (staves)

0 0
Jonas_a 13-03-2012 22:37:06

oplevede det også på min, nulstilling løste problemet.

0 0
Zabina Matzen 13-03-2012 22:54:09

Altså fabriksindstillinger?
Skal man tage sikkerhedskopi over KIES?

0 0
Jonas_a 13-03-2012 23:00:51

Ja, det sletter alt man har på telefonen.
Jeg tog nogle screenshots,så kan jeg se hvad jeg havde før nulstillingen.

0 0
Zabina Matzen 13-03-2012 23:31:43

Troede bare man nemt lige kunne tage en backup ligesom på en simpel SE x10 mini.

0 0
Jonas_a 14-03-2012 12:53:57

Du kan sagtens tage backup på din hukommelseskort, men en nulstilling sletter det man har på tlf, ikke på kortet.
Så vidt jeg ved, gælder det alle telefoner, uanset mærke.

0 0
Sertac 13-03-2012 21:31:01

kan ikke opdaterer min SGS 2, den er købt uden abonnement, men jeg bruger oister . Har både prøvet at opdaterer igennem kies og OTA ..

0 0
Michele 13-03-2012 21:33:04

undskyld jeg lige skriver noget der ik kan hjælpe dig, men hvad er OTA?!

0 0
Sertac 13-03-2012 21:41:28

det står for over the air :D

0 0
Michele 13-03-2012 22:04:08

er det noget man kan hente og hvor? :)

0 0
Jonas_a 13-03-2012 22:20:03

Det betyder at du kan få opdateringen trådløst, enten gennem wifi eller telefonens egen internet forbindelse.

Tænd for din internet fobindelse og så gå ind i: Indstillinger> Om telefonen> Softwareopdatering> Opdater

0 0
Michele 14-03-2012 08:50:16

Det virker ik Jonas, den siger der ik er nogen opdatering

0 0
Mike 14-03-2012 11:51:22

Min GSS2 er også på Oister og købt uden abb. Har opdateret via OTA uden problemer.

0 0
Michele 14-03-2012 12:08:32

hvor kan man hente OTA???!!!

0 0
Jonas_a 14-03-2012 12:50:41

Som nævnt før står OTA for "Over The Air", altså når man får en opdatering direkte på tlf, og ikke ved at tilslutte den til computer.
Fremgangsmåden er som det jeg skrev tidligere.

0 0
Jonas_a 14-03-2012 12:45:32

Michele> hvis både Kies og OTA siger at der ikke er nogen opdatering til din tlf, er der ikke andet at gøre end at vente.
Du skal nok få det, tror ikke at der vil gå lang tid.

0 0
Michele 13-03-2012 21:28:53

Jeg har overhovedet ik fået en opdatering, jeg har Oister men har købt min SGS2 uden abb, så der burde ik være nogen problemer.. Men når jeg søger på tlf'en er der intet og der er heller ik noget i Kies :(

0 0
UKR 13-03-2012 23:46:26

Er kies på din pc opdateret til version 2.0?

0 0
Michele 14-03-2012 10:12:59

ja den er opdateret til 2.0

0 0
Rune Larsen 14-03-2012 00:12:50

Oister bruger 3's netværk og er (hvis jeg husker rigigt) ejet af 3. 3 har tradition for at skulle godkende de nye opdatering hvis telefonen er branded (ikke det samme som bundet til et abonnement). HVIS Oister har arvet denne egenskab har du to muligheder: 1. vent 2. Flash en generisk nordisk rom via odin. (Der er detaljer om dette andetsteds i denne chat...)

0 0
Michele 14-03-2012 10:15:09

og hvad betyder flash?! det burde bare ik have nogen betydning da den er købt uden abb, men jeg fatter ik en hat af det :/

0 0
Annemette 13-03-2012 21:27:51

Er rimelig ny bruger af en Samsung Galaxy S 2 og ville opdatere til den nye 4.0 i dag. Noget gik dog galt og nu er mob ikke til at komme i kontakt med. Please select recovery mode in Kies and try again, står der på skærmen.
Har andre oplevet dette problem???

0 0
UKR 13-03-2012 23:52:05

Prøv at slå firewall og evt antivirus programmer fra på din pc og lav så den recovery mod med kies. Have det samme problem da jeg i tidernes morgen skulle opgrader min sgs2 til 2.3.4 der kikse den også i det. have da godt nok ikke slået det fra den her gang. men det var det råd jeg fik fra samsung support dengang.

0 0
Tommy 13-03-2012 21:22:55

hvem har du som udbyder

0 0
Mikkel 14-03-2012 14:16:06

Har M1 som udbyder :)

0 0
Mikkel 13-03-2012 20:59:52

Hvordan opdatere jeg min s2 når kies ikke siger noget og min s2 heller ikke gør? skal jeg bare vente eller hvad?

0 0
Rasmus 13-03-2012 20:35:54

Har en unbranded SGS2 og tidligere opdateret uden problemer. Efter ICS opdateringen via KIES virker wifi forbindelsen pludselig ikke..... BT og mobil netværk/3G fungerer.

Er langt fra nogen ekspert og tør ikke rigtig begive mig ud i custom rom osv., da jeg nok skal få fjumret i det.

Er det eneste at øre, at nulstille telefonen og så håbe på bedre held næste gang?? Nogle der kan hjælpe?

0 0
Tommy 13-03-2012 21:23:52

hvem har du som udbyder

0 0
Rasmus 13-03-2012 21:30:40

Jeg er lige skiftet til Bibob fra Oister i mandags, men det burde vel ikke have noget at sige, eftersom den er købt uden abb.???

0 0
Rasmus 13-03-2012 22:07:58

Nu har jeg prøvet at nulstille, desværre uden held. Wifi virker stadig ikke..

Er der nogle, der har en ide om, hvad der kan være galt??

0 0
Tommy 14-03-2012 09:07:47

Står der ike nået på deres hjemme side..
enten hvordan du gør det manualt eller får tilsendt en sms hvor den selv indstiller mobilen
inde i indstillinger er der et punkt der hedder mere gå der ind find mobile netværk og så gå ind i adgangspunktnavne og der kan du se de apn'er der findes .. kan være oister er slået til der inde.. med ellers kan man selv oprette en hvis altså din udbyder har oplysningerne på deres hjemme side ..håber det hjælper

0 0
Rasmus 14-03-2012 10:57:00

Hej Tommy

Tænker du ikke på det mobile netværk/3G??? Det fungerer, men det er selve WIFI/trådløs netværk, der ikke virker...

0 0
Tommy 14-03-2012 11:11:27

j det var det jeg tænkte på..så må jeg melde pas

0 0
Tommy 14-03-2012 09:07:42

Står der ike nået på deres hjemme side..
enten hvordan du gør det manualt eller får tilsendt en sms hvor den selv indstiller mobilen
inde i indstillinger er der et punkt der hedder mere gå der ind find mobile netværk og så gå ind i adgangspunktnavne og der kan du se de apn'er der findes .. kan være oister er slået til der inde.. med ellers kan man selv oprette en hvis altså din udbyder har oplysningerne på deres hjemme side ..håber det hjælper

0 0
Thim Olsen 13-03-2012 20:46:18

Jeg havde det problem at jeg ikke kunne vælge ny baggrund uden at den crashede...Men jeg gendannede den til fabriksindstillinger og så virkede det pludselig....Prøv det.. bare husk at tage backup af dine ting...

0 0
Rasmus 13-03-2012 20:52:17

Hej Thim

Jeg prøver at nulstille....

0 0
UKR 13-03-2012 20:25:18

Nogle der har fået det til at virke? Først skriver den at ens grimme fjæs ( efter den lige køre en runde om ens fjæs. Hvor den så slutter af med at sige. Ansigtet er blev registreret. så trykker man forsæt. Hvor den så skriver. Dit ansigt genkendes ikke, hvilken oplåsning metode vil du bruge? Hvad pokker gør man lige gal her?

0 0
Thim Olsen 13-03-2012 20:44:26

Hey det er fordi du skal vælge en anden oplåsnings metode i tilfælde af den ikke lige kan genkende dig.....bøvlede også med det...Men mere er der ikke i det....Jeg valgte at tegne et mønster når genkendelsen ikke lige virker....

Men det virker super på min telefon....

0 0
temp1 13-03-2012 21:04:11

Tak :-D ja det virker perfekt

0 0
BE 19-03-2012 11:36:41

- Ja, men kan den genkende flere ansigter og låse op, for det kunne der måske være brug for hvis man selv ikke var i stand til det.

0 0
temp1 13-03-2012 20:34:40

Den gør præcis det samme for mig.

0 0
Mikkel 13-03-2012 18:34:01

Hey, mangler stadig ICS til min S2, og læst længere oppe noget med branding fis, men har købt min uden noget men har dog m1 som abonnement ;)?
Og Kies siger heller ikke der er nogle opdate?

0 0
Frederik Klinge 13-03-2012 18:01:58

Dårligt man ikke kan sotere sine apps/programmer alfabetisk i gittervisningnen..!

Kan dog godt lide face locken :-)

0 0
Mads Dahl 13-03-2012 17:16:15

Min kører kanon, men hva satan sker der for de grønne smileyer? Er det bare min?

0 0
13-03-2012 17:21:47

Min har også grønne smiley's efter opdatering til ICS.Det er ikke kun dig :-)

0 0
Mads Dahl 13-03-2012 17:35:58

Hehe, okay. Det ser da helt gak ud. Nå, jeg overlever. Tak for svaret Dennis

0 0
Jacob 13-03-2012 17:03:21

Hej.

Min telefon er købt hos 3, og jeg har lige sat min telefon til via Kies, og den siger at der ikke er en opdatering.
Jeg har Android version 2.3.5

0 0
13-03-2012 17:24:20

Du har nok en brandet mobil.
du kan få den de-brandet for ca 200 kr. i diverse repair-shops,eller vente til 3 frigiver den.

0 0
Jacob 13-03-2012 18:07:17

Kan jeg gøre det online?

0 0
Thim Olsen 13-03-2012 21:27:14

Jeg er 3 kunde men har hente softwaren som der er linket til længere oppe og så smidt det over på telefonen via Odin software som der også er link til herinde...Det virker som det skal...

0 0
13-03-2012 16:37:35

Jeg så at opdateringen til ICS var klar så jeg søgte efter opdateringer og fandt ud af at jeg ikke havde opdateret min sgs 2 til adroid 2.3.5 Den dowloadede jeg så og søgte bagefter efter en ny opdatering, men lige meget hvor mange gange jeg får den til at søge finder den intet. Er der nogen som har et svar på denne slemme opførelse fra min sgs 2 :D

0 0
13-03-2012 16:31:58

Jeg har lige opgraderet til ICS vis KIES.
Har en unbrandet SGS-2....og kører over 3's netværk hos Oister.Kunne godt hente via OTA,men valgte KIES.

0 0
Lasse O 13-03-2012 15:43:06

Prøv at gå ind i indstillinger > om telefon > klik 5 gange hurtigt på "Android-version". Så kommer der en sjov Android-figur frem ... og hvis I så holder fingeren nede på den, kommer der en animation i stil med Nyan Cat, hehe.

0 0
UKR 13-03-2012 16:01:07

Hehe yep en sjov detalje, vil lige rette dig med hvordan man kommer derinde. det hedder ikke om telefon men "Om enheden" også klikke de 5 gange på android version ;-)Men tak for tippet ;-)

0 0
Lasse O 13-03-2012 17:13:52

Ja, det er det nok på SII, men har dog en Nexus. :D

0 0
UKR 13-03-2012 18:22:13

Okay men det skrev du jo ikke, at det var en Nexus ;-) Gid jo ud fra at det var med henvisning til sgs2 nu da artiklen handlet om sgs2 :D ;-)

0 0
Lasse O 13-03-2012 20:39:57

Jeg troede egentlig, der stod det samme - derfor nævnte jeg det ikke :D

0 0
Jakob 13-03-2012 14:37:28

Hmm... kan du uddybe??

Jeg har flashet den officielle via Odin og alt virker. Den brokker sig bare over at den ikke kan registrere enheden når man skal sætte softwareopdatering op.

Jeg kom dog fra en beta romm, og har tidligere haft custom roms på.

0 0
Jakob 13-03-2012 13:52:12

Jeg har stadig problemer med at den ikke vil registrere telefonen mht softwareopdatering. Andre der har de problemer?

0 0
13-03-2012 14:28:24

Hvis det er i KIES, så kan det bla. være på grund af at du ikke har den CSC i forhold til dit IMEI nr... Eller også er din binary counter ikke længere 0 ;D

Der er utroligt mange guides inde på xda, hvis man har fiflet lidt med unbranding/custom roms osv..

0 0
Jakob 13-03-2012 14:37:48

Hmm... kan du uddybe??

Jeg har flashet den officielle via Odin og alt virker. Den brokker sig bare over at den ikke kan registrere enheden når man skal sætte softwareopdatering op.

Jeg kom dog fra en beta romm, og har tidligere haft custom roms på.

Læs mere: http://www.mobilsiden.dk/nyheder/samsung-galaxy-s-ii-far-nu-android-40-ice-cream-sandwich,lid.20084/#cmt_50047#ixzz1p0IjFQiV

0 0
13-03-2012 15:28:21

Du kan starte med at gøre som peter frederiksen beskriver længere oppe...Med at sætte din CSC til nordic/NEE.

Ellers er der denne tråd inde på xda:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278

0 0
Rune 13-03-2012 13:07:15

Jeg har hentet en app, for at fjerne lukkerlyden når man tager et billede...det var dejligt :)

0 0
William 13-03-2012 12:59:19

Det er da super træls at nogle selskaber stadig vælger at branded deres telefoner. Specielt 3! som selv hævder at de ikke har branded deres SGSII telefonen, hvilket dog stadig er tilfældet. Men som der også er beskrevet i en guide ovenfor, er det utrolig nemt at installere en NEE (generisk nordisk version) af sin telefon via prorammet Odin. Da disse versionerne man kan hente inde fra samfirmwire.com er officielle versioner tæller telefonen ikke opdateringen som en rootet udgave (som det heller ikke er). Og derfor bør dette ikke ødelægge jeres garenti, hvis I skal have den til service, og I er bange for at 3 ville opdage at CSC'e er blevet ændret, kan i jo bare flashe tilbage til den originale 3 udgave. OG NEJ I BEHØVER IKKE ROOTE JERES TELEFONE FOR AT FLASHE EN OFFICIEL VERSION VIA ODIN!!!!

0 0
Morten 13-03-2012 12:50:29

Nemt og smertefrit, men hvorfor den store "hype" omkring denne opdatering. Kan godt nok ikke se det fantastiske i opdateringen. Jo ok der er lidt nyt her og der. Men det er ikke så man føler man har fået noget nyt, bare mindre ændringer. skuffet.

0 0
blackknightdk 13-03-2012 12:59:44

mega skuffet, især fordi den tydeligvis lagger nu, tror sgu snart jeg hopper på windows phone igen

0 0
13-03-2012 12:52:24

Det viser jo bare at samsung har lavet noget rigtigt godt, siden så mange ikke kan se meget nyt i ICS ;D

0 0
Frederik Klinge 13-03-2012 12:46:36

Der mangler bla. at man kan sotere sine programmer og apps alfabetisk i gitter visningen.

Ellers virker det, har lige installeret det, og er super glad for face unlockeren. Fed app/lock.

0 0
13-03-2012 12:45:34

Dem som har en oplevelse af en langsom mobil, har i prøvet at lave en factory reset ? Det hjælper i en del tilfælde. Det har det i hvert fald også gjort for mange der har TF101 tabletten.

0 0
Martin 13-03-2012 12:28:52

Fandt det... Vol.-down+Power it is

0 0
Rune 13-03-2012 12:42:40

Man kan tage screenshots på begge måder nu.

Til gengæld kan jeg ikke få kameralyden væk, når jeg tager et billede...meget irriterende

Hvorfor er tastaturet ikke blevet ændret, så vi kan få en fast kommaknap...ihh altså

0 0
Zeb 13-03-2012 14:39:52

Jeg kan ikke få nogen af kombinationerne til at virke. Eller dvs. pludselig tog den et screenshot, men ved ikke hvordan for jeg kan ikke få den til det igen :S

0 0
Zeb 13-03-2012 14:41:25

nvm fik det til at virke... man skal bare holde begge inde længere tid end i det gamle setup - tilgengæld virker begge metoder (vol ned + home og power + home)

0 0
Martin 13-03-2012 12:22:07

mener det er home+vol.-down

0 0
Morten 13-03-2012 12:24:14

Helt korrekt, fandt det lige som dun skrev, men takker

0 0
Morten 13-03-2012 12:20:39

Jeg kan ikke længere bruge home+sluk knap for at tage screenshot, nogen som har fundet komboen?

0 0
Peter Frederiksen 13-03-2012 12:25:15

virker fint på min! home+sluk!

0 0
Morten 13-03-2012 12:23:54

nvm

volume ned + power button (samtidig)

0 0
Martin 13-03-2012 12:15:27

Til dem det overvejer og flashe tilbage til tidligere versioner...
http://www.sammobile.com/firmware/

0 0
Martin 13-03-2012 12:13:02

og undermenuerne er også blevet langsommere. Tror jeg lige skal vene mig til det. Hvis jeg ikke kan tror jeg, flasher tilbage til 2.3.5

0 0
blackknightdk 13-03-2012 12:19:52

alt er langsommere , godt nok en OMMER Samsung.

0 0
UKR 13-03-2012 12:12:32

Andre der oplever at når man sms at dem man sms til. for den samme sms 2 gange? Jeg bruger Go sms samt Go Launcher EX og Go locker. For bekræfte fra venner at de for mine sms 2 gange og det er sket efter jeg har opgraderet til ice.

0 0
blackknightdk 13-03-2012 12:19:06

lige nøjagtig samme problem for mig, har du stadig kontakt billeder i go sms?? mine er forsvundet

0 0
UKR 13-03-2012 12:47:16

Mine er også forsvundet. Mega mystisk. Og kan ikke rigtig finde noget i sms indstillinger der fortæller at dem man sender til for den 2 gange. Det kan måske være at Go sms ikke sammenarbejder så godt med ice cream?

0 0
blackknightdk 13-03-2012 13:01:50

sikker på det er go sms der skaber problemerne mon ikke der kommer en opdatering snart, gider ikke bruge det standart sms program total skod det er og ingen rigtige smiley's

0 0
UKR 13-03-2012 13:25:03

Har lige smidt en kommentar på Go sms pro på googleplay for at hør om andre med ice cream har samme oplevelse. ellers vil jeg da også lige smide en mail til dem der har udviklet go sms. Ja jeg gider eller bruge den alm sms del. total skod. der er der sgu flere muligheder med go sms pro og mange fed smiley´s

0 0
blackknightdk 13-03-2012 13:35:43

kanon, mon ikke så de laver en opdatering ret hurtigt, er din tele stadig langsom??

0 0
UKR 13-03-2012 13:49:13

Har lige sendt dem en mail. så skal jeg nok vende tilbage vis de mailer tilbage med et svar. om andet de smider en opdatering ret hurtig ud. det må man håbe.
Ja jeg oplever engang imellem at min mobil er langsom. den konflikter engang imellem med især min go locker hvor den engang imellem bruger den nye fra ice. samt at når man lige scroller mellem apps eller andet så kan den også være langsom. har lige set at alle min spil er kommet tilbage til min spille mappe. de var ellers væk efter jeg have opgraderet den. men nu lægger de i den mappe igen. Men tror det bedste man kan gør er at lave en reset og geninstallere. det gjorde jeg også med de andre android opdateringer. det er jo ligesom med ens styresystem på pc. man lægger ikke nyt på gammel. så tror det er det der gør den konflikter samt er langsom engang imellem.

0 0
blackknightdk 13-03-2012 15:01:46

skriver du lige hvis det hjælper at lave en factory reset

0 0
UKR 13-03-2012 15:06:03

Yep det vil jeg gør

0 0
dida 13-03-2012 20:00:20

Det er samme problem med Handcent. Har også forsøgt at afsende fra telefonens eget smsprogram med samme resultat - modtager får den to gange..

0 0
UKR 13-03-2012 20:27:01

Vis jeg bruger den alm sms funktion så modtager venner osv kun den ene man sender. Har kun problemet når jeg bruger go sms pro

0 0
Martin 13-03-2012 12:10:04

Kameraet er også blevet langsommere

0 0
blackknightdk 13-03-2012 12:11:48

alt er sløvet ned :-(

0 0
Martin 13-03-2012 12:04:40

Face unlock virker super hurtigt. Men selve touch bladning i apps og på startskæmen virker ret sløv i det. Virker somom det lagger.

0 0
blackknightdk 13-03-2012 12:11:20

helt enig synes også min er blevet langsommere også under sms skrivning lagger helt tydeligt Øv

0 0
blackknightdk 13-03-2012 11:56:54

bruger go sms. efter opdateringen gider den ikke sync med facebokk så jeg har billeder på mine kontakter der.-(
viker fint med den originale sms og i telefonbogen er der også billeder..

0 0
Jesper 13-03-2012 10:38:44

Jeg hentede opdateringen OTA imorges... og nu lægger jeg mærke til at mit elskede swype åbenbart er gået tabt i opdateringen... Eller er det bare mig der ikke kan finde det igen?

0 0
JD 13-03-2012 10:44:50

Nej, det er der heldigvis endnu. Gå ind i beskeder og tryk og hold på "tandhjulet". Du kan nu vælge Swype :)

0 0
Rune Larsen 13-03-2012 11:07:40

Derudover skal man trykke på swype indstillings tasten på tastaturet og aktivere dansk i menuen. (Hvis nogle skulle misse det)

0 0
Peter Frederiksen 13-03-2012 10:37:06

Jeg har kørt med leaked versionerne tidligere, hvor touchwiz havde fået en 3D effect, men nu er det tilbage til det gamle Touchwiz.

Men okay den gode nyhed er at Chrome Beta virker, og som kan downloades på Google Play

0 0
13-03-2012 11:37:40

Det lyder umiddelbart lidt for Sense agtigt til at være lækkert:-) Lyder samtidig som en batterisluger, hvis der er mange grafiske animationer indblandet.

0 0
Peter Frederiksen 13-03-2012 12:23:01

Overhovedet ikke, batteritiden var fremragende!!!

Men det kan være at batteritiden med denne, er endu mere fremragende!

0 0
Peter Frederiksen 13-03-2012 12:23:23

endu=endnu!

0 0
Tommy 13-03-2012 10:33:32

Har lige hentet den...virker fint ...pånær jeg ikke kan komme på nettet med dataopsætning , kan ringe og sende sms har været inde på min hjemmeside og sætte den op (oister) men uden held ... :-( virker fint men min trådløse internet

0 0
Jansev 13-03-2012 10:47:20

Jeg havde samme problem, men fik det til at virke, ved at bruge Oisters opsætningsprofil for Galaxy Nexus. Dvs Godkendelsestype = PAP eller CHAP og APN-type = default,mms.

0 0
peter 13-03-2012 23:34:09

Vil også gerne lige sige tak til Janslev. Jeg havde samme problem og ledte noget rundt før jeg lidt tilfældigt fandt dit fix. Det er rart når folk gider hjælpe andre - tak.

0 0
Tommy 13-03-2012 14:55:52

Tusind tak for hjælpen.:-)...
det hjalp

0 0
Mohamed 13-03-2012 10:28:42

Jeg har fået min opdatering. Jeg har Telia.
Men f#¤k det sygt. Telefonen har fået en bedre flow nu. Der er en minimalisktisk stil over det. alt i alt det er awesoome. i må gerne sige til hvis i finder nogle nye tricks osv.

0 0
Frederik 13-03-2012 10:21:38

Hvad med Galaxy Note?? Hvornår bliver den opdateret?

0 0
Kongand 13-03-2012 17:06:03

Samsung Danmark skriver, det kommer senere på året - hvornår det så end er :)

0 0
Dennis Jung Møller 13-03-2012 10:05:27

Hey, jeg har ikke modtaget nogen opdatering endnu - hverken OTA eller via Kies...
Desuden har jeg "kun" 2.3.4 og har aldrig fået 2.3.5. Gad vide om SGS2'er har låst sig fast på 2.3.4...?
Har nogen hørt om dette? Har andre fra Telmore modtaget ICS upgrade?

0 0
Rune Larsen 13-03-2012 11:09:27

Telmore her, og jeg har modtaget opdateringen... Købte du den hos telmore, og har du evt haft flashet den?

0 0
Dennis Jung Møller 13-03-2012 13:32:11

Hej Rune,
okay - øv at jeg ik har fået den! Min ASUS Transformer kører som en drøm med ICS, så glæder mig til ICS til SGS2'eren ;)
Ja, jeg har købt den hos Telmore. Jeg kan huske, jeg engang brugte Odin til at opdatere til en nyere original firmware med, men det var måske min Desire, jeg gjorde det ved...
Mener du, det kan have noget at sige, hvis nu det var min SGS2'er, jeg gjorde det ved?

0 0
Rune Larsen 13-03-2012 13:53:35

Det kunne meget vel være tilfældet ja... Jeg vil råde dig til at flashe en officiel rom hvis du er i tvivl. (Det må jeg jo gå ud fra du kan:)) Du kan evt. afklare om det er din sgs2 du har flashet ved at sammenligne build numre...

0 0
Dennis Jung Møller 13-03-2012 15:05:58

Mit nuværende build-nummer er i øvrigt GINGERBREAD.XWKI4 og det ser ud til at være den officielle...
Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor min sgs2'er skulle være "låst fast" til 2.3.4. Tror du en nulstilling til fabriksindstillinger vil give mig noget som helst, eller skal jeg ud i at flashe selv til ICS official rom?

0 0
Rune Larsen 14-03-2012 00:16:49

Nu begynder dine bud at være ligeså gode som mine. Hvis du er sikker på at du har en nordisk model kan jeg ikke se hvorfor du ikke bare skulle flashe manuelt... Alternativt kan du prøve Peter Frederiksen's tips fra lidt længere oppe i tråden, du skal jo alligevel til at tage backup af alt, så kan et hurtigt factory reset jo aldrig skade hvis man derved kan undgå besværet;)

0 0
Dennis Jung Møller 14-03-2012 08:30:39

Hej igen Rune,
jeg endte med først at prøve factory reset uden held og dernæst flashe manuelt til officiel ICS firmware. Irriterende at jeg nu ufrivilligt er "ude af varmen", men hellere det end at sende den ind til reperation og undvære den i flere uger/måneder.
Nu kan jeg ligeså godt roote den - jeg har formentlig alligevel mistet reklamationsretten...
Tak for hjælpen, Rune. Jeg var godt nok lige ved at blive lidt småvred over min situation - jeg mener skuffet :)

0 0
Dennis Jung Møller 13-03-2012 14:15:24

Hehe, det kan jeg nok godt finde frem til igen hvordan jeg gør ;)
Hvis jeg har flashet min SGS2'er, så har det været en officiel rom. Men hvor finder jeg build-nummeret på en officiel 2.3.4?
Du tænker, at jeg ved at flashe til en anden officiel rom kan komme tilbage i varmen og modtage den officielle ICS update via Kies?
Mange tak for hjælpen indtil videre, Rune! Much appreciated ;)

0 0
Thim Olsen 13-03-2012 09:57:43

Hey jeg er også 3 bruger og kan godt finde opdateringen på min telefon men kan ikke opdatere alligevel.....Er det bare alle der har 3 der har det problem ?? Nogen der ved hvad man gør vedf det ???

0 0
Jacob 14-03-2012 19:31:40

Hej.

Jeg har snakket med 3 kundeservice, og de siger at deres telefoner ikke har fået ICS opdateringen fordi deres egene Apps ikke fungere med ICS, derfor holder de ICS tilbage indtil de har fået deres apps opdateret.
De har endnu ingen tidshorisont for hvornår de er færdige med at opdatere deres apps.

0 0
mrloko 13-03-2012 09:50:02

Min er også opdateret via OTA. Det tog 30 min. Alle skærmene skal laves igen, men det er nu okay.

0 0
GadgetGeek 13-03-2012 09:41:50

Har opdateret, det hele ser fint ud, men data og bluetooth virker ikke på min telefon...

0 0
Peter Frederiksen 13-03-2012 10:20:13

ICS nordic edition (I9100XXLPQ_I9100OXXLPD_NEE)kan hentes på samfirmware.com

eller her:

http://www.hotfile.com/dl/149514754/c47bcb1/I9100XXLPQ_I9100OXXLPD_NEE.zip.html

http://knowmydroid.com/blog/manually-install-official-lpq-ice-cream-sandwich-firmware-on-samsung-galaxy-s2

Download kun Odin fra linket, men følg guiden.

0 0
Per 14-03-2012 16:16:18

Hej Peter..

Jeg har været inden forbi og downloade den øverste link med NEE og den virker ikke for mig hvad kan jeg eller gøre for at få en rom med NEE så jeg kan downloade

Mvh Per og på forhånd tak...

0 0
14-03-2012 19:36:52

Har du også lavet den med at indtaste IMEI nr. og så vælge NEE ? Dette er vigtigt!!

0 0
kth 13-03-2012 12:50:17

Hej Peter. Jeg kunne heller ikke vente så har været inde og flashe min til Open Europe versionen fra sammobile, nu har jeg så downloaded den nordiske version, men min s2 bliver ved med bare at skrive Samsung galaxy s II GT-I9100 og så gå ud og skrive det samme igen. Skal jeg bare give den lidt tid, i dit andet link skriver gutten at der godt kan gå op til 10 min før den starter rigtigt op.

0 0
Peter Frederiksen 13-03-2012 13:03:54

Alle de gange jeg har flashet min sgs2, har det ikke tage mere end 5 min. Men jeg har opdaget en noget med NEE version, er den bliver ikke registret som NEE i Kies...

Men tak til Ratata som har løsningen i Debat forum..

"5. Når den er startet op, og stock ROM er smidt på, så skal du trykke *#272*IMEI# Og her skal du så vælge NEE, og trykke på Install"

Dette factory resetter SGS2...

I forhold til dit problem med boot loop, har den gode Ratata..

Oplever du bootloop, så skal du:
1. Tage batteri ud
2. Holde Vol up + Home + Power
3. Factory resette

0 0
Simon 15-03-2012 13:20:15

Hej Peter.
Hvor skal *#272*IMEI# skrives henne? Når jeg går ind under "telefon" kan jeg ikke skrive bogstaver, men kun tal.

0 0
Peter Frederiksen 16-03-2012 09:31:05

IMEI er serienr på din mobil!

og du kan finde det under batteriet det er på ca 15 cifre!

0 0
kth 13-03-2012 14:55:35

Jeg kunne ikke få det til at virke. Så jeg downgradede til 2.3.5, derefter ændrede jeg til NEE (efter jeg fandt en software med NEE på) og så søgte jeg ota og der var den så, håber jeg er ved at downloade 216 mb nu :-).

Men tak for hjælpen.

Mvh Kenneth

0 0
Per 14-03-2012 16:12:40

HEJ KENNETH...
Kan du ikke smide et link til mig for kan ikke finde en med med NEE som virker ordenligt så jeg kan få opdateret..

Mvh per..

0 0
Rune Dalager 13-03-2012 13:47:52

Jeg har manuelt opdateret til ICS efter de links angivet overfor. Det er gået fint.
Når telefonen er startet kommer den en popup og beder mig om at give tilladelse til softwareopdatering i fremtiden ved at "underskrive" en fraskrivelse. Problemet er at når jeg accepterer fraskrivelsen, så får jeg at vide at "behandlingen mislykkedes".
Det kunne godt gå, jeg kan godt manuelt tjekke for opdateringer, det ærgerlige er bare at der ligger et icon i topbaren hele tiden der husker mig på at jeg ikke har accepteret. Nogen der har et bud på hvad årsagen er og hvad jeg kan gøre?

0 0
white 13-03-2012 09:36:36

Hej,

Jeg har været så letsindig at ligge en customROM på min SII. Men vil gerne tilbage på noget original software, da jeg som jer andre også gerne vil køre 4.0. Jeg har ikke noget backup af min gamle rom, så hvordan kommer jeg tilbage? Derudover kunne min telefon nok godt bruge en full wipe, da de er crazy meget cusom gøgl på den..? Nogen der har en HOW-TO (behøver ikke være dansk):

0 0
13-03-2012 22:27:55

Du hopper bare ind på samfirmware.com og downloader den nye firmware, og derefter flasher den med odin 1.83 så har du den nye software. Cf-root har allerede en rooted kernel, som kan flashes bagefter så du igen har root. Det køre virkelig lækkert ...har haft kørt 4.0.3 leaked versioner...men der var en del irriterende fejl...denne her er super.

0 0
GadgetMe 13-03-2012 10:25:58

Se her :-)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278

0 0
13-03-2012 10:04:03

Prøv at høre ad på mobildebat.dk:-)

0 0
Emil 13-03-2012 09:19:37

Hej.

Jeg har hentet opdateringen og nu vil den så genstarte telefonen. Men den bliver ved med at genstarte telefonen (efterhånden gjort det 20 gange) når jeg trykker pinkoden og den kommer til "Installing applications"

Nogen som kan hjælpe :( ?

0 0
spock123 13-03-2012 09:07:38

Tip: i settings->developer options, kan I slå "force GPU accelleration" til. Synes det giver en hel del.

0 0
Morten 13-03-2012 18:55:20

Jeg prøvede at slå det til, men derefter kunne jeg ikke ændre baggrundsbillede. Den crashede hver gang.

0 0
UKR 13-03-2012 09:09:49

Det tager vel også på batteriet? siden det ikke er sat op som standard?

0 0
BHH 13-03-2012 09:06:34

Har opdateret og det hele var der stadig

0 0
UKR 13-03-2012 09:09:02

mit er der også. det eneste jeg skulle lægge tilbage i en mappe var min spil ellers er alt som det skal være på min :-)Men for pokker der mange lækker ting med ICE især tastatur delen er blevet meget meget meget bedre, det har jeg savnet.

0 0
Schjiskywuzz 13-03-2012 09:04:09

Skriv din kommentar til artiklen her..

0 0
Rune Blangstrup 13-03-2012 09:03:31

Lidt spændene hvordan det vil se ud, vejer ICS download 216.09 MB ;-)

0 0
AJAY 13-03-2012 08:55:30

Vil tjekke min nu her. Men kom i tanke om, om jeg skal tage backup af alle min kontakter, billeder, beskeder, mailopsætning osv., som er gemt på telefonen? Eller gemmer den de ting, når den opdaterer?

Kan ikke huske det fra tidligere nemlig. :D

AJay

0 0
Schjiskywuzz 13-03-2012 08:59:46

Det hele er der, også programmer, sms'er og alt... Jeg bruger Go Launcher, den var der også med alle indstillinger.

0 0
MentalCare 13-03-2012 22:59:51

Schjiskywuzz: Når du mener alle indstillinger i Go, er det så incl. hjemmelavede mapper med prg. i? Jeg har brugt lang tid på at lave foldere med alle mine apps i.

0 0
Schjiskywuzz 13-03-2012 23:03:53

Nu har jeg så ikke lavet mapper, men mine skærme så helt ud som før, så jeg satser da på, at mapperne også er der.

0 0
henrik nielsen 13-03-2012 09:09:50

Er dit skrivebord der også som det var før opdateringen ?

0 0
AJAY 13-03-2012 09:03:13

Gejl nok. Tak. :D BRuger ADW launcher normalt. Så det må den vel også gemme. Tager nu for en sikkerheds skyld lige backup af numre og billeder. :D

Er det fedt?

Nogen der ved om det er frigivet til Galaxy Tab 10,1?

AJay

0 0
Patrick Petersen 13-03-2012 08:40:58

Så vil jeg blot sætte mig tilbage og vente på at der er en på XDA der smider AOSP på og fjener alt TW skidt, så man kan få en rimelig ICS oplevelse ! :D

0 0
UKR 13-03-2012 08:36:38

Der er kommet med ice. feks har man fået genstart med hvor man før skulle slukke sin mobil. er da lige ved at gennemsøge hele min sgs2 igennem for de nye feature der med ICE :-D

0 0
UKR 13-03-2012 08:25:44

Er ved at installerer den nu her kl 08:25 :D NICE

0 0
spock123 13-03-2012 08:20:02

Den er for lækker!
Opdaterede kl lort imorges via Kies og det kører bare upåklageligt.

Højdepunkterne so far for mig:
- Google Talk 4.0 (endelig med video)
- Lækker lækker font (Roboto-lover)
- Task-switcheren fra stock ICS (nice!)
- Chrome Beta :)
- Apps ser bare bedre ud hvis de er optimeret til 4.0. Actionbar osv osv.
- Face unlock virker overraskende godt

Sikkert mange andre ting, men dette er da en god begyndelse. Awesome!

0 0
Peter Frederiksen 13-03-2012 12:36:42

Email delen er fed.

Skrive i forskellige tekst størrelser, farver, bold og italic, samt indsætte billeder i mailen, fremfor vedhæftning.

Medieafspiller har fået en Allshare Ikon, når man afspiller en video, hvilket gøre det noget nemmere at sende sin video til et DLNA elller ALLshare TV

0 0
henrik nielsen 13-03-2012 08:02:53

Jep den er også kommet her men venter med at ligge den ind til jeg kommer fra job.
Skal man og kan man gemme sit skrivebordsopsætning, har hørt at det forsvinder.

0 0
Esben 15-03-2012 00:39:19

Hvorfor skriver alle ligge når de mener lægge? Der er fanden til forskel på at ligge to og to sammen og lægge to og to sammen, hallo!

0 0
spock123 13-03-2012 08:20:56

Ja du skal sætte forsiderne op igen, men det er gjort på et par minutter.

0 0
Rasmus Sørensen 13-03-2012 07:55:02

Har TDC, og opdateringen er kommet her :)

0 0
Schjiskywuzz 13-03-2012 07:51:51

Så er den lige installeret. Ganske let FOTA. Alle programmer + kontakter og alt bliver liggende. Dét er sgu god stil! Nu skal der så lige findes lidt rundt i det.

0 0
mcfrede 13-03-2012 07:50:34

Klokken 2.15 bippede telefonen og jeg tænkte godt at den vækkede mig fordi ICS var ude så jeg checkede og ganske rigtigt, ~216mb download klar så jeg startede den og lagde mig til at sove igen. I morges da jeg skulle op var opdateringen så hentet ned og klar til installation.
Alt gik smertefrit og foreløbig ser det godt ud.

Det er en ubrandet Samsung Galaxy S2 jeg har, kærestens fra 3 finder ikke noget opdatering!

0 0
13-03-2012 16:22:11

Hun kan få den unbrandet for ca 200 kr.,så kan hun opdatere den så meget hun vil.
Så skal i ikke selv rode med det :-)

0 0
David K 13-03-2012 08:23:42

Er også 3 bruger, og guess what..... INGEN opdatering....HADER det skod firma, er ikke engang kunde der mere, men telefonen er stadig branded!

0 0
13-03-2012 08:52:21

Du kan jo ligge en unbranded ROM på. Jeg har også 3, men blev meget træt af al deres branding.

0 0
Mette 13-03-2012 10:15:36

Jeg har også 3, men står og skal have ny mobil og skal derfor også beslutte hvilket selskab jeg ønsker at være kunde hos. Men hvad betyder det at telefonerne er branded?

0 0
13-03-2012 12:41:26

At du kan risikerer at der ekstra tid med updates da teleselskabet selv skal ligge noget software på.

0 0
Esben 15-03-2012 00:36:23

Altså ligge - lægge Argh!

0 0
15-03-2012 09:25:21

And so f.... what ? Er det her dansk sprognævn eller ?

0 0
Patrick Rasmussen 13-03-2012 07:38:15

jeg har lige modtaget en opdatering til android market, som nu hedder Google Play :)

0 0
Daniel Tyrrestrup 13-03-2012 07:33:32

DET ER SNYYYD!
Jeg vil ha' min LG Optimus 2X opdateret! NU! :D

0 0
John 13-03-2012 10:28:10

Om et halv år hvis du er heldig. Det er jo LG :)

0 0
Daniel Tyrrestrup 13-03-2012 10:34:05

Ja, hvis jeg er heldig xD

0 0
Lars Wandahl 13-03-2012 07:30:08

så er der ICS på vej ind på min SGS2, :-)

0 0
Lars Wandahl 13-03-2012 07:30:07

så er der ICS på vej ind på min SGS2, :-)

0 0