Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung Galaxy S II kan nu opdateres til Android 2.3.4

Samsung Galaxy S II kan nu opdateres til Android 2.3.4

Efter fem måneders venten så kom Android version 2.3.4 endelig til Samsung Galaxy S II.

Foto: Mobilsiden.dk

Samsungs topsmartphone Galaxy S II kan nu opdateres til den nyeste Android-version, 2.3.4 Gingerbread.

Dermed bringes smartphonen helt up-to-date hvad angår systemets grundversion.

Selvom ejere af Galaxy S II sikkert er glade for opdateringen, så der er langt fra tale om en ny software.

Tilbage i april måned, altså for godt fem måneder siden, fik Googles egen mobil, Nexus S, nemlig Android 2.3.4.

Opdateringen sker ved at hente programmet Samsung Kies ned til PC'eren. Tilslut mobilen via USB-kabel, og følg vejledningen på skærmen.

Nedenstående web-TV indslag viser hvordan en Samsung Galaxy S opdateres. Fremgangsmåden for Galaxy S II, er stort set den samme.

Læs også:
- Blog: Derfor synes jeg Android halter
- Test: Google Nexus S

Små justeringer

Her er et par af de ændringer, som er i den nye opdatering.

· Display/create SIM contacts in phonebook

· For GAL search, added save function

· Added function to separate Screen time out and Screen lock time

· Android 2.3.4 is a maintenance release that adds several bug fixes and patches to the Android 2.3 platform, without any API changes from Android 2.3.3.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

jens weber 29-11-2011 23:31:54

Jeg har en samung galaxy s2 - fornylig begyndte den at gøre følgende: Oppe øverst i display viser den 100% opladet skiltet selvom jeg har ladet den op og fjernet min oplader, desuden ryger strømmen vildt hurtigt, samt kobler jeg min tlf til comp, så siger den at under beskeder når jeg trækker ned, at USB er tilsluttet trods den ikke sidder i.
Endvidere hvis jeg slukker min tlf, når jeg så skal genstarte den, så står den og blinker imellen en grøn batteri bjælke og en gul trekant med et termometer. Jeg har forsøgt at opdatere med den nyeste firmware uden større succes, dvs ovenstående er der stadig, strømmen som før var rigtig god ryger på under en dag, hvor før gik der min 2 dage.
Jeg er ikke nogen mobil nørd så håber virkelig på hjælp :) Min tlf er købt i juli måned 2011 hos 3

0 0
hotpop 30-11-2011 08:48:23

Gendan til fabriksindstillinger og se om det hjælper.
Hvis ikke, så skal den til service.

0 0
jens weber 05-12-2011 00:23:13

Hej hotpop.

Ja desvære så hjalp det ikke, service, øv øv-

Fandt iøvrigt en bunke andre som har samme problem som jeg, dog har jeg IKKE spildt vand,kaffe ect ned i lader eller tlf.

http://androidforums.com/samsung-galaxy-s2-international/377331-spurious-battery-temperature-warning.html

0 0
Per 05-10-2011 21:32:16

Hej efter opdatering til 2.3.4 går alarmen ikke i gang når mobilen er slukket, og den kan ikke indstilles til det som man kunne med 2.3.3..
Er der andre der kende til dette problem..?

0 0
Finn 30-09-2011 17:52:44

er der andre som oplever problemer med Galaxy S2 efter opdatering?? mit mail og sms program lukker pludselig ned, op til flere gange om dagen og fungerer ikke før mobilen er genstartet.
Nogle forslag til at løse problemet...?? jeg har prøvet at stille mobilen tilbage til fabriksindstillinger uden det har hjulpet noget.

0 0
lasse 30-09-2011 18:03:10

Virker fint her

0 0
mori 27-09-2011 11:23:26

Installer PC driveren igen, så virker det. Dette kan gøres direkte fra troubleshooting, hvis forbindelsen fejler.

0 0
mori 27-09-2011 11:21:14

Swype er da også klart forbedret i den nye opdatering. Forslag til ord ligger nu under tekstboksen og det er blevet super nemt at ændre ord samt skifte til stort forbogstav mv. efter at man har skrevet sætningen.

Telefonen er generalt blevet meget hurtigere (især kamera og galleri) og strømforbruget er nu endnu lavere. :-)

Nice smartphone og super nice opdatering...

0 0
26-09-2011 20:25:56

Jeg har ikke alle de ovenstående problemer med min tlf der bliver nævnt i denne tråd.
Men jeg har så også købt den uden binding og SIM-lås.Det vil jeg så gøre fremover,nu når f.eks 3 forhindrer folk i at opdatere deres telefon.

0 0
Jonas_a 26-09-2011 15:46:51

Efter opdateringen kan jeg ikke bruge Kies (via USB), den siger: "Tilslut enheden igen i tilstanden Samsung Kies(PC studio). Nuværende forbindelsestilstand understøttes ikke af Kies"!

Jeg kan ikke længere finde og sætte telefonen i Kies tilstand under USB-indstillingerne!
Nogen der ved hvordan man gør?

0 0
michael 26-09-2011 13:10:04

Så har jeg snakket med 3. og de siger at deres android telefoner er låst med deres software og alle firmware skal godkendes af dem , og hvis de mener at en fw som 2.3.4 ikke har nok ændringer så vælger de bare ikke at udgive den og venter på den næste som er 2.3.5 engang i oktober. Syntes det er så ringe at man aldrig selv efter bindings periode kan komme af med deres skrammel og få de ny updates uden at skulle igennem at root sin telefon.

0 0
Jonas_a 26-09-2011 14:55:20

Hvorfor skal 3 godkende opdateringer? det er noget underligt noget. havde aldrig hørt noget lignede.
Kan hellere ikke se hvad en opdatering har med ens mobilselskab at gøre.

0 0
michael 26-09-2011 15:07:40

3 mener at det er god kunde service at vente i en evighed med at udgive updates for selv at teste og ligge deres skrammel ind.
Det er lavet så alle samsung updates går igennem 3 så selv om man bruger kies så er man butt fu#¤ed hvis man har 3.

0 0
Jonas_a 26-09-2011 15:40:32

Det er godt nok ringe.
var selv kunde hos 3 engang for mange år siden, men fik nok af dem og skal aldrig tilbage, uanset hvad de kommer med.

0 0
William 27-09-2011 15:22:05

Jeg opdaget til min store frygt også at 3 havde Brandet firmwaren på min SGSII. Selv om jeg egentlig syntes de har gjort det på en okay måde på lige nettop dette produkt, hvor man slipper for en anden startskærm, samt grimme baggrundsbiller, kunne jeg ikke rigtig leve med tanken om at jeg ikke fik de nyeste opdates. Men det skal lige siges at det godt kan lade sig gøre at installere NEE (generisk nordisk version) på sin SGSII uden at root den. I kan følge den her guide: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278
Installer XWKE2 NEE Generic (Nordic),
efter opstart tryk *#272*IMEI# og se om Sales Code hedder NEE eller HTD (HTD er 3's salgs kode) hvis ikke så lav en factory reset,
efter opstart tryk *#272*IMEI# og se om Sales Code hedder NEE, hvis ikke så installer XWKE2 igen, eller vælg NEE på listen.
Efter opstart skulle Sales code meget gerne hedde NEE, og telefonen kan nu opdateres til nyeste XWKI4 version gennem Kies. Det anbefales at tage baskup først samt hente den branded firmware for en sikkerhedsskyld hvis nu telefonen skal til rep. senere, disse kan hentes her:http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1113928, samme procedure skal bruges her, installer firmware, factory restart, install firmware igen, evt. factory restart engang til.

0 0
Jesper 26-09-2011 14:09:28

Hmmm kan det være problemet så med min ovenståendetråd ?...

0 0
lasse 26-09-2011 13:24:48

Man skal slette deres firmware, det er muligt

0 0
tomyota 26-09-2011 18:58:01

Jamen Lasse.... Jeg er da mere end åben for en mail eller et link der kan fjerne de "keglers" (3's) egotrip til skod firmware..... Kom med dem..... helst noget der ikke smadrer telefon og garanti......
Man kan da sige meget om 3...... men de forstår sq da at sætte deres dårlige præg på en ellers god telefongad vide om det i grunden er lovligt...???
Måske skulle vi have John G med inde over det her.........!:........... J O.. gu' er jeg tosset...

0 0
michael 26-09-2011 15:05:18

Man kan vel ikke slette deres firmware ,uden at roote telefonen men en anden kernel?
Det er da også til at finde ud af , men er nervøs for hvordan jeg får fjernet cwr igen hvis den nu skal til rep. Har fundet link til at føre 3`s originale fw tilbage , men ved ikke om det også sletter clockwork mod recovery

0 0
Jesper 26-09-2011 11:54:57

Hej John ..

Jeg har som beskrevet opdateret via Kies.. Efter opdateringen stod der stadig : Android 2.3.3. Har endda lavet telefonnultstilling som i har gjort det i jeres videoindslag. Der står stadig 2.3.3. Når jeg slutter telefonen til Kies siger den dog at jeg har seneste version. Hvad kan jeg gøre ?

0 0
Jesper Søgaard 25-09-2011 13:43:38

Efter opdateringen har jeg oplevet langt bedre batteritid. Jeg tog telefonen ud af opladeren i går kl 7:30 og der er stadig 50% tilbage. Er meget tilfreds med 2.3.4

0 0
Morten 25-09-2011 02:32:31

Jeg har uden problemer opdateret min SGS2 til firmware 2.3.4
Men efter denne opdatering virker flere apps ikke, mange der kunne installeres før kan ikke længere. Min Danske Bank apps siger ingen netforbindelse, samme gør Samsung Mobile security.
Qik vil heller ikke installere mere.
Det virker som flere apps har fået blokeret deres adgang til nettet.
Har forsøgt med at nulstille til fabriksstandard, men uden held.

0 0
Jonas_a 24-09-2011 17:33:07

Kan læse at mange klager over Kies, men jeg har aldrig haft problemer med at opdatere Galaxy S og SII via Kies.
Dog har jeg også haft HTC telefoner, og synes OTA er lidt nemmere end Samsungs Kies opdatringer.

0 0
BE 24-09-2011 16:26:09

Det er åbenbart to uforenelige størrelser.

HTC desire lagde selv mere af deres eget ovenpå Android, og det virkede.
Opdateringen kom relativt hurtigt, og forbedrede mobilen og den virkemåde.

Samsung SGS nøjedes med ganske lidt af deres eget, - og det virkede af helvede til..
Der gik år og dag inden Samsung kom med en opdatering til SGS, og vist var der forbedringer, - men men, der var stadig rigtig god plads til forbedringer.

Samsung råder ganske enkelt ikke over de nødvendige kompetencer indenfor softwareområdet, til at de burde have lov til at sælge mobiltelefoner(til den pris de gør).

0 0
Kim Jensen 24-09-2011 14:55:42

Mit Kies fortæller mig også at jeg har den nyeste version, PDA:KF4/PHONE:KF2/CSC:KF2 (HTD), som værende den nyeste firmwareversion og nuværende.

Det er jo ikke 2.3.4

hvad skal/kan jeg gøre

0 0
Jesper 26-09-2011 12:37:46

Jeg har samme problem ..Har endda lavet telefon nulatilling da de i i videoindslaget oplyser at deres opdatering først virkede efter en sådan. UDEN HELD !!.. derimod har jeg mistet en del data og KIES kan ikke gendanne systeminsdtillingerne på min SG-S2 .. Det er da helt ad h.... til... Håber der er nogle med nogle gode tips...

0 0
24-09-2011 11:07:13

Jeg har opdateret til 2.3.4 uden problemer i KIES.
Der skulle ikke være de store overraskelser i den nye version andet end "Video chat i Google Talk" .
Jeg har dog lagt mærke til at mit kamera åbner og lukker hurtigere og gemmer billederne hurtigere i hukommelsen.

0 0
24-09-2011 11:17:34

Og selvfølgelig de rettelser der er nævnt øverst i denne artikel:


· Display/create SIM contacts in phonebook

· For GAL search, added save function

· Added function to separate Screen time out and Screen lock time

· Android 2.3.4 is a maintenance release that adds several bug fixes and patches to the Android 2.3 platform, without any API changes from Android 2.3.3.

0 0
Birger 23-09-2011 18:28:24

Min telefon er en Samsung Galaxy S II

0 0
Birger 23-09-2011 18:21:40

Har Telenor. - En gammel Acer Aspire 7520G. - Kies virker perfekt. - Opdatering til 2.3.4 varede 12 minutter!

0 0
zerocool 23-09-2011 18:00:46

Har 3 telefonselskab. Min SGS2 er født med 2.3.3 og Kies melder, at jeg har den har den nyeste firmware installeret.

Hvordan kan det være, at en opdatering til 2.3.4 skulle være afhængig af teleudbyder? Kigger Kies ikke hvad der er den nyeste version på Samsungs egen server?

0 0
clubblabla 23-09-2011 18:09:11

det fordi 3 ikke vil udgive 2.3.4 til gs2 men istedet 2.3.5 som de forventer at have klar i starten af oktober.

0 0
Thomas Hansen 03-10-2011 15:48:09

Er det seriøst??? For jeg har lige talt med 3 og det sagde at det lød da underligt jeg ikke kunne opdatere den til 2.3.4...... men igen et bevis på at halvdelen af deres teknikere ikke ved en skid.

0 0
Christian 23-09-2011 17:58:10

Jeg kan, ligesom flere andre heller ikke opdatere min SGS2. Kies siger at jeg bruger den nyeste version, hvilket jo tydeligvis ikke er tilfældet da den ikke kører med 2.3.4

0 0
michael 23-09-2011 15:38:46

Hej min er fra 3 og jeg kan ikke opdatere til 2.3.4 kies siger at jeg har den nyeste software, er der nogen som har en fra 3 der har fået den opdateret til 2.3.4?

0 0
JKay 23-09-2011 13:16:46

Få mere ud af din SGS2:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1154278

/Jkay :)

0 0
Michael Knudsen 23-09-2011 11:05:14

Er der andre end mig der oplever dette:
Når jeg har låst skærmen op og så hurtige swiper til næste homescreen, så går der et split sekund hvor halvdelen af de genveje jeg har på skærmen er væk..?? Bruger widget locker som lock screen, kan det ha nogen betydning? Havde ikke problemet med 2.3.3

0 0
hotpop 23-09-2011 11:13:22

Hvor er problemet når det kun er et splitsekund?

0 0
Michael Knudsen 23-09-2011 11:31:55

Det er da irriterende at se på... Men det er nok også lidt mere end et split sekund.. Kender ikke definitionen af et sådan sekund..;-)

0 0
René 23-09-2011 10:57:39

Der var godt nok en opdatering til min SGII men versionen er stadig 2.3.3 efter opdateringen!?!
Og KIES siger at det er den nyeste firmware.!

0 0
Johnny 22-09-2011 18:55:40

Jeg får kun 2300 i qundrant med android 2.3.4.


Med 2.3.3 fik jeg 3600
Hva sker der ??

Hjælpppp..

0 0
Hamza 23-09-2011 08:49:02

Jeg får 3196 i quandrant standart edition men den varigere hver gang jeg kører benchmark... det kan self have noget at gøre med hvad der kører af programmer i baggrunden :)

0 0
Johnny 23-09-2011 09:00:42

Efter gendannelse til fabriksindstillinger er der kommet mere fart på..

Og har ikke haft random reboots siden.

0 0
Johnny 22-09-2011 18:33:10

Min sgs2 er efter opdatering til 2.3.4 begyndt at genstarte med jævne mellemrum.

Hvorfor???

0 0
Hest 22-09-2011 17:25:25

Venter stadig på at få fjernet bug på SGS 1 :( men der tager 2.3.4 endnu længere tid.

0 0
Claus 22-09-2011 16:21:11

Jeg er ny bruger her og ny med android. Jeg kan ikke opdaterere min samsung galaxy s2. Kies skriver "this version of the device cannot be updated". Hvad betyder der ? Sidste gang der blev meldt om en update herinde (update som bla skulle løse varmeproblemer med mobilen) kunne jeg heller ikke opdatere.

0 0
kasper 22-09-2011 16:36:32

Denne fejl kommer ofte hvis man har lagt en custom software på sin mobil (dvs du bruger en software der ikke er hentet ned via kies). Hermed kan man have ændret telefonens originale software version og CSC (den bestemmer hvilet geografisk område telefonen hører til) og kies kan ikke finde nogen opdatering.

Hvis du ikke har lagt nogen custom software over på den (dvs det er den helt originale software du har på mobilen), kan det skyldes at du har en udbyder som TDC der er lidt længere tid om at frigive opdatering, idet de selv smider programmer ind på telefonen.

0 0
Claus 22-09-2011 16:46:40

Jeg har ikke lagt nyt software ind på den. Jeg har 3 som udbyder. Men som sagt kunne jeg heller ikke lægge den sidste firmware update ind på den og den kom vist allerede i juli. Så lang tid er de vel ikke om at lægge dem ud :)

0 0
kasper 22-09-2011 17:07:14

Den sidste firmware for 3 danmark skulle være
Firmware info: PDA: XWKF4| Phone: NEKF2| CSC:HTDKF2

Jeg ved ikke hvilken software du har.
"menu"->"Om telefon"

0 0
Claus 22-09-2011 17:33:29

Kies skriver:
PDA: KDG / PHONE:KDJ /CSC:KDE (DBT)

På mobilen:

Basebåndversion: I9100XXKDJ
Kerneversion: 2.6.35.7-I9100XWKDG-CL174368 root@DELL 102#2
Build-nummer: GINGERBREAD.XWKDG

0 0
kasper 22-09-2011 18:16:09

ok. Den sidste version jeg havde var KF4 som burde være nyere end KDJ. Min mobil er også fra 3, så du må en tur i 3butikken.

0 0
kasper 22-09-2011 16:53:40

Underligt hvad angår opdateringen fra juli. Vil foreslå at du går ned til din 3butik og hører dem ad.
Alternativ er der bare ikke nogen opdatering til din mobil endnu.

0 0
kasper 22-09-2011 15:16:41

Min SGSII har da 2.3.5 :-P

0 0
kasper 22-09-2011 16:19:30

Se på billedet øverst i denne artikel. Når du kobler din mobil til for at opdatere den, kommer samme billede frem. Når kies downloader den nye software til din mobil, smider den det over på dit INTERNE hukommelseskort.
Du skal altså frigøre ca 1.2 gb plads på dit interne kort da du lige nu kun har 1.8 gb fri

0 0
22-09-2011 15:36:29

Ja og min transformer har 3.2, men hvad kommer det sagen ved ?

0 0
kasper 22-09-2011 15:56:17

Læs følgende citat fra artiklen
" Samsungs topsmartphone Galaxy S II kan nu opdateres til den nyeste Android-version, 2.3.4 Gingerbread."

Hvis 2.3.4 er den nyeste version, hvordan kan jeg så have 2.3.5?
Jeg ved godt at 2.3.5 er til nexus s 4g med nfc, men derfor er 2.3.4 stadig ikke den nyeste.

0 0
Aske 22-09-2011 15:12:04

Når jeg plugger tlf'en i pc'en virker det hele fint, men når opdateringen så kører så siger den minimum 3000mb ledig disk plads..

jeg har 3gb ledig på sd og 11gb ledig på usb, 1.86 ledig på intern..

kan det virkelig passe at det er på den interne og i så fald er der så meget fri ved fabriksindstillinger ??

en eller anden der har forstand på dette please hjælp !!

mvh Aske (:

0 0
Aske 22-09-2011 15:35:14

den siger utilstrækkelig plads minimums krav 3000mb .. jeg har både prøvet at genstarte tlf og pc ..

jeg forstår det virkelig ikke ?? please hjælp!!!

0 0
kasper 22-09-2011 16:04:55

Husk at tage en backup af dine data med kies, da opdatering af og til laver underlige ting :-P
Kies er desværre ikke jordens bedste program... langt fra :'(

0 0
Aske 22-09-2011 16:13:12

er der ikke andet at gøre kasper ?

0 0
Aske 22-09-2011 16:23:51

hvilke ting og sager ligger på det interne hukommelses kort ? altså hvad kan jeg slette ?

0 0
Aske 22-09-2011 16:32:07

Den siger jeg kun har brugt 996mb ud af 11gb intern når jeg kobler den til kies, og jeg har som sagt 6gb fri på sd kortet.

alligevel skriver den utilstrækkelig plads minimums krav 3000mb..

Nogen der har nogen idéer please hjæælp !

0 0
kasper 22-09-2011 16:40:46

Ok, så er problemet at du ikke har nok plads på dit C drev på computeren. Kies henter først filen ned på dit lokale drev og overfører det derefter til mobilen.
Du skal dermed have over 3000 mb plads på dit C drev

0 0
Aske 22-09-2011 17:01:38

Tak for hjælpen kasper ;) tror problemet er løst nu ;)

0 0
kasper 22-09-2011 17:07:56

Super. God vind med det!

0 0
Aske 22-09-2011 17:01:33

Tak for hjælpen kasper ;) tror problemet er løst nu ;)

0 0
kasper 22-09-2011 16:27:47

Du må selv have lagt en del ting over på det interne kort da der oprindeligt er over 11 gb fri plads. Jeg gætter på en masse musik eller film.
Brug den interne filmanager til at se hvad du har lagt på det :)

0 0
Aske 22-09-2011 16:21:35

jeg har nu 6gb fri plads på sd kortet, og det dur satme stadig ikke :/ hvad kan jeg gøre =?

0 0
Aske 22-09-2011 16:21:34

jeg har nu 6gb fri plads på sd kortet, og det dur satme stadig ikke :/ hvad kan jeg gøre =?

0 0
Aske 22-09-2011 16:21:33

jeg har nu 6gb fri plads på sd kortet, og det dur satme stadig ikke :/ hvad kan jeg gøre =?

0 0
Aske 22-09-2011 16:21:32

jeg har nu 6gb fri plads på sd kortet, og det dur satme stadig ikke :/ hvad kan jeg gøre =?

0 0
Aske 22-09-2011 16:21:30

jeg har nu 6gb fri plads på sd kortet, og det dur satme stadig ikke :/ hvad kan jeg gøre =?

0 0
Aske 22-09-2011 16:21:28

jeg har nu 6gb fri plads på sd kortet, og det dur satme stadig ikke :/ hvad kan jeg gøre =?

0 0
kasper 22-09-2011 16:20:00

Se på billedet øverst i denne artikel. Når du kobler din mobil til for at opdatere den, kommer samme billede frem. Når kies downloader den nye software til din mobil, smider den det over på dit INTERNE hukommelseskort.
Du skal altså frigøre ca 1.2 gb plads på dit interne kort da du lige nu kun har 1.8 gb fri

0 0
kasper 22-09-2011 15:58:03

Prøv at lave ca 4gb plads på dit SD kort. 3000 mb kan være lige på grænsen.

0 0
Aske 22-09-2011 16:05:22

har 3.54 gb ledig, det virker stadig ikke :/

0 0
schou1987 22-09-2011 14:47:34

Mit Kies siger at jeg har "nyeste" firmware.... problemet er bare at jeg har 2.3.3? har ikke hentet nogen opdateringer til min SGS2 endnu... fatter ikke at de ikke bare kan gøre som HTC eller SE :/

Nogen der har forslag til at løse mit problem?

0 0
22-09-2011 15:43:13

Det kan være at din udbyder ikke har den klar endnu.

0 0
Lasse 22-09-2011 14:32:27

Også version 2.3.4 på min uden at have opdateret? mærkeligt nok...

0 0
Carsten 22-09-2011 14:14:32

Jeg har kun fået Kies til at virke en gang, har prøvet på 3 pc´er, 1 mac og flere virtuelle win7 maskiner.
Skod!!!
Hvordan er det med alle ens indstillinger forsvinder de? Kan det betale sig at opdater får jeg noget ud af det?

0 0
22-09-2011 15:41:37

Der skulle ikke være noget der forsvinder, men kies tilbyder at tage backup, så gør det for en sikkerheds skyld :D Og hvis du læser i kommentarene kan du se hvad en update giver :D

0 0
DeMundus 22-09-2011 14:01:34

Efter det hele kørte smurt og den genstartet viste den 2.3.3, skulle den ikke vise 2.3.4?

0 0
SJ 22-09-2011 13:39:28

Efter, i KIES, at have downloadet filen går den videre til opdateringen og dér siger den at den ikke kan genkende mobiltelefonen...????? Andre der har oplevet lignende?

0 0
Rune Larsen 22-09-2011 22:11:26

Ja, jeg havde det samme. Tog batteriet ud, lod den lader til 100% igen. (Den insisterede under boot)
Derefter prøvede jeg igen og det virkede.

0 0
Henning Mortensen 22-09-2011 12:30:29

Det forstår jeg ikke. Min SGS2 der er købt den 4. august har Android 2.3.4

0 0
Mads 22-09-2011 12:19:40

Hej alle. Jeg har læst at det nye android market er blevet sluppet løs, men jeg har aldrig fået opdateringen? Er der nogle der ved hvordan jeg opdaterer det? Min mobil er HTC Sensation.
På forhånd tak :)

0 0
hotpop 22-09-2011 13:07:47

Det sker automatisk har jeg hørt.
Bruger dog ikke marked på telefonen, da det er nemmere via ens browser!

0 0
22-09-2011 12:04:44

Hvorfor hedder det "efter fem måneders venten" ? Nexus er en ren android, en mobil google udvikler mere eller mindre direkte til. Så intet under at det går så meget hurtigere. Hvor mange mobiler er på nuværende tidspunkt opdateret til 2.3.4 ? Syntes faktisk at samsung har gjort det ganske ok med opdateringer....

0 0
Thomas Hansen 03-10-2011 15:46:14

Hvad snakker du om???? Samsung Galaxy s 2 er REN ANDROID mobil ......

0 0
Thomas Nygaard 22-09-2011 13:08:38

Har haft det nye android, og det er virkelig LORT!!

0 0
22-09-2011 15:43:54

Det nye ? 2.3.4 ? Syntes ikke jeg kan se den store forskel :D

0 0
Rallerbabz 22-09-2011 12:03:01

changelog
Better Battery backup
better internet than old XXKG2
Some portrait or landscape video issue fixed
Review picture after I taking fixed
built in SIP calling
GTalk Video support

0 0
Rallerbabz 22-09-2011 11:58:50

Hvad sker der for at i fortæller om
"Tilbage i april måned, altså for godt fem måneder siden, fik Googles egen mobil, Nexus S, nemlig Android 2.3.4."
Og at i ikke engang kan give os en changelog..Det er da det eneste vigtige -.-

0 0
Thomas Nygaard 22-09-2011 11:47:34

Der skulle vidst også være noget til Arc og Neo idag ^^ Nogen der ved noget om det? ^^

0 0
Karsten 22-09-2011 13:38:18

min arc er lige blevet opdateret til 2.3.4

0 0
Thomas Nygaard 22-09-2011 14:40:29

Er min også nu ^^

0 0
BallonPedro 22-09-2011 12:02:49

Har lige tjekket min Arc...igen.. Og der er desværre ikke noget endnu :(

Har dog læst om andre der har haft 2.3.4 i en uge.

0 0
Behnam Pariz 22-09-2011 17:14:56

Surt... Min fik opdatering i går, og det virker bare! Glæd dig!

0 0
Thomas Nygaard 22-09-2011 12:47:51

Min kan opdateress nu :D
Men er desværre nødt til at vente til jeg kommer hjem, da skolens netværk ikke gider D:

0 0
JesperSP 22-09-2011 11:18:25

Havde ventet med spænding på denne update bl.a. pga. batterioptimeringer og videochat. Nu viser det sig så at der tilsyneladende IKKE medfølger videochat til SGS2 (i hvert fald ikke på min telefon). Er der nogen der ved om det er på vej - eller skal man fortsat benytte skype?

0 0
lasse 22-09-2011 11:09:19

En changelog ville være rart

0 0
Anders W 22-09-2011 10:55:43

Jaja .. det havde jo også været for nemt hvis opdateringen var ankommet automatisk via OTA ;)

0 0
Bjarni 06-10-2011 23:28:46

Ja ved heller ikke hvorfor det skal gøres så avanceret som muligt. Jeg gik bare ind under indstillinger og søgte efter nyt software. Den bad mig om at oprette en Samsung konto jeg oprettede på 10 sekunder fra samme skærmbillede og vupti ny opdating blev downloaded til min mobil og er nu installeret.

No hassle, ingen PC software, ingen datakabler og ny 2.3.4 Gingerbread på min SGSII...

0 0
Bjarni 07-10-2011 14:03:33

Jeg trækker min kommentar tilbage. Den opdaterede godt nok noget software, men software versionen forblev alligevel 2.3.3...

Gider ikke alt det andet bøvl med PC software og kabler når min telefon virker perfekt allerede. If it ain't broken - don't fix it!

0 0
hotpop 22-09-2011 11:59:06

OTA er desværre for langsomt, men ja - det havde sgu været for nemt... ;)

0 0