Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung Galaxy S II kommer i hvid

Samsung Galaxy S II kommer i hvid

Samsungs topmodel kommer til efteråret i en hvid version.

Samsungs storsælgende topmodel, Galaxy S II, kommer også i en hvid udgave. Det fortæller Samsung i en pressemeddelse, og melder samtidig, at den hvide version lander først i England, 1. september 2011.

Der er ingen konkrete oplysninger om Danmark endnu.

Samsung Galaxy S II har solgt et sted mellem 5 og 6 millioner eksemplarer.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Hans Jákup Danielsen 02-08-2011 11:14:57

kommer den så mon med NFC, mener at NFC skulle komme til SGSII omkring oktober
kunne faktiskt godt tænke mig en hvid SGSII, den bliver ikke lige så varm når solen bager på den i bilen (som GPS)

0 0
Nino 02-08-2011 09:43:02

De er sku nået lang hos Samsungs smartphone afdeling ved at gøre som Apple gør. If you can't beat them, copy them!

0 0
Jonas_a 02-08-2011 12:23:30

nå..nu må andre producenter ikke ha telefoner i hvid, fordi apple har det i forvejen? det er lige før de kræver patent på farver!

0 0
Nino 02-08-2011 12:34:16

Der er faktisk mange virksomheder som har patent på en farve, så det er ikke uhørt :) Det er bare vild hvor meget SGSII ligner Iphone4. Glæder mig til at se reaktionen fra Samsung og HTC når Apple kommer med den nye Iphone. Kommer de til at kopire designet igen? Ingen tvivl!

Jeg kunne faktisk godt finde på at købe en SGSII, men lige nu sidder jeg bare med den følelse at alle andre gør som Apple. Alle deres ideer er blevet kopiret af andre. Fra telefonen, til AppStore og ITunes... Hvis man skal gøre sig forhåbninger om at have en ligeså god business som Apple, burde man finde på noget helt andet, i sted for at efterligne.

0 0
Nygaard 02-08-2011 12:55:49

Ja, for Apple har jo aldrig "lånt" fra andre............
http://gizmodo.com/343641/1960s-braun-products-hold-the-secrets-to-apples-future

Og Apple har i hvert fald ikke lige tabt en patentsag til Nokia!

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=5186&zoneid=5

0 0
Hans Jákup Danielsen 02-08-2011 12:47:25

jeg er faktiskt meget uenig... synes absolut ikke den ligner iphone 4...
med undtagelse de har begge hvide telefoner, og begge har chocolatebar form

0 0
Hans Jákup Danielsen 02-08-2011 11:13:13

good artists copy
great artists steal

0 0
01-08-2011 12:31:16

Havde håbet på at nyheden indebar release dato for den hvide version i DK. Men jeg venter spændt videre...:-)

0 0