Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung Galaxy S II kommer til tiden

Samsung Galaxy S II kommer til tiden

Den nye topmodel fra Samsung kommer helt planmæssigt til Danmark i maj. Se her, hvornår den helt præcist kommer til landet.

Selvom der har været problemer med forsinkelser på for eksempel Sony Ericsson Xperia Neo, er det ikke noget der kommer til at genere Samsungs Galaxy S II.

Den kommer nemlig - helt efter planen - til Danmark i maj, nærmere bestemt uge 19, fortæller Samsung til Mobilsiden.dk. Herefter bliver mobilerne sendt ud til forhandlere og distributørere.

Så i starten af uge 20 burde du kunne finde Samsung Galaxy S II på hylderne hos din mobil-pusher.

Læs også:
- Eksklusivt: Samsung Galaxy S II: Her er de nye features 
- Xperia Neo lader vente på sig

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Firebrazer 07-04-2011 12:48:26

samsungtomorrow Samsung Electronics
[Notice 1/2] Samsung GALAXY S II will be first released in April, as planned.

samsungtomorrow Samsung Electronics
[Notice 2/2] It will be gradually rolled out in each market according to the local launch timetable.

0 0
mori 07-04-2011 11:02:18

Mobilityshop.dk har i dag meldt ud at de får dem 28. april og at prisen rettes ned til 4.299

Måske de kommer fra andet EU-land og derfør før de andre i DK ?

0 0
Exert 06-04-2011 22:50:55

... hvordan samme leveringsdato kan give to så vidt forskellige historier: http://www.mobil.nu/nyheder/samsung-galaxy-s-2-bliver-forsinket-1.429927.html

0 0
May Frederiksen 07-04-2011 09:12:36

@Exert: ja det er underligt. Datoen fra Samsung har hele tiden været levering i maj :)
Mvh. May, mobilsiden.dk

0 0
P.Lasse 07-04-2011 09:42:36

Den kan jo ændres.. Det vel længe siden I fik den dato? I sku måske kontakte Samsung igen?

0 0
Zeb 07-04-2011 09:49:48

Det er så også spørgsmålet om vi overhovedet får den der er sparket op på 1,2Ghz eller ej, for de sender jo to versioner på markedet, en med Exynos processor og en med Tegra2, og Tegra2 versionen bliver vist ikke boosted til 1,2Ghz. Hvis vi får versionen med 1Ghz Tegra2 behøver de muligvis ikke at forsinke telefonen herhjemme.

0 0
P.Lasse 07-04-2011 10:02:56

ka godt nøjes med 1Ghz hvis jeg er sikker på at få Super Amoled Plus skærm!

0 0
Zeb 07-04-2011 18:26:59

Enig - tror ikke man vil mærke meget til det andet end måske på batteritiden, og skærmen er også noget af det der virkelig lokker synes jeg....

0 0
Firebrazer 07-04-2011 07:42:52

Bare fordi den er udsat til juni et sted i verden, er det ikke nødvendigvis juni i Danmark. Den oprindelige besked fra Samsung var sådan set at S2 ville blive udgivet i februar, men Mobilsiden.dk skrev kort tid efter at den ville blive udgivet i maj i Danmark. Hvor de fik den information fra, ved jeg ikke, men det er tydeligt at Mobil.nu ikke har fået fat i det.

0 0
May Frederiksen 07-04-2011 09:14:13

@Firebrazer: leveringstidspunktet i maj var den udmelding Samsung Danmark lavede lige efter lanceringen. Vi sprøger selvfølgelig altid producenterne, når de lancerer et produkt, hvornår vi kan forvente at se det specifikt i DK.
Mvh. May, mobilsiden.dk

0 0
David 06-04-2011 19:06:15

Spændt på om der snart kommer en iPhone 5, ellers kunne min 4'er meget vel blive skiftet ud med denne telefon, den virker jævnt fed. Ville være rart hvis man kunne konvertere ens App køb til en anden platform dog.

0 0
Rasmus L 06-04-2011 19:11:44

Nej David det hedder ikke Iphone 5, det hedder Samsung 5.

http://www.mobilsiden.dk/?aId=14255

0 0
David 07-04-2011 08:17:13

Nej det hedder en iPhone 5, at Samsung producerer chips for Apple er da 100% ligegyldigt. Jeg er fløjtende ligeglad med hvilken chip der sidder i, for min skyld kunne det være en 600MHz. Jeg går op i telefonens byggekvalitet, batterilevetid samt den samlede oplevelse af brugergrænsefladen.

Jeg var tæt på at skifte min iPhone 4 ud med en LG Optimus 2X, men overraskende nok, så hakker den når man kører op og ned på en hjemmeside, hvor min 1 år gamle iPhone kører fuldstændigt smooth. Udover det skulle batteri levetiden være værre end nogen anden telefon, så det er droppet.

Jeg er dog gadget nørd, og der skal ske noget, så jeg vil have en ny telefon, og det bliver en Android næste gang, håber på det kan blive denne.

0 0
Zeb 06-04-2011 19:22:03

Samsung har jo lavet chips til Apple i lang tid - det er ikke kun til iPhone5.

Der spekuleres pt i at iPhone 5 er udskudt til efteråret pga. leverings problemer på komponenter som følgge af jordskælvet i Japan, men vi bliver nok klogere når Apple har holdt deres næste store event.

0 0
kenneth 06-04-2011 17:49:42

nogen der ved om den kommer i tdc butikkerne?

0 0
Zeb 06-04-2011 17:26:40

http://www.engadget.com/2011/04/06/samsung-galaxy-s-ii-gets-upgraded-to-1-2ghz-delayed-until-may-o/

Ser ud til Samsung har besluttet sig for lige at smække den op på 1,2Ghz - Muligvis som svar på at HTC sender deres Pyramid - eller Sensation har de vist omdøbt den til - ud med 1,2Ghz

Gør det bare endnu mere spændende :D

0 0
David K 06-04-2011 15:40:21

sku lækkert, håber anmeldelserne bliver gode!

0 0
Madsvegas 06-04-2011 13:03:42

Hvor det vigtigt! Glæder mig helt vild !!

0 0