Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung Galaxy S II - opdateres nok ikke yderligere

Samsung Galaxy S II - opdateres nok ikke yderligere

Tidligere var meldingen at Galaxy S II ville blive opdateret til Android 4.2.2 Jelly Bean, men nu forlyder det planerne er skrottet.

Samsung Galaxy S II (Foto: Samsung)
Samsung Galaxy S II (Foto: Samsung)

Ifølge flere kilder, så ser det ud til at Samsung Galaxy S II ikke længere vil blive opdateret til Android 4.2.2, eller få nogle fremtidige opdateringer.

Ejere af den to år gamle enhed var i ekstase da de tidligere i år så, at deres enhed ville få Jelly Bean-opdateringen, men nu er dette altså ikke længere planen. Det skriver Afterdawn.com.

En kilde siger, ifølge SamMobile.com, at på grund af tilpasningsproblemer med TouchWiz brugerfladen, er planerne om en opdatering skrottet.

Lignende nyheder kan komme til Galaxy Note-ejere – da den første version af Samsungs phablet har samme hard- og software, som Galaxy S II.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Peter Frederiksen 02-08-2013 11:15:55

Udrulningen af 4.2.2 til S2 Plus, er begyndt at udrulle i DE...

http://goo.gl/qLPqPl

0 0
Alex Rodenberg 01-08-2013 16:46:19

Altså nu er garantien jo for længst gone på min SGS2 så kan ikke se nogen grund til ikke at reflashe til en fremragende 4.2.2 version, og sikkert også 4.3 på et senere tidspunkt.

og din 4.3 version af SGS4 kommer sikkert senere end jeg har den til min SGS2 med custom rom..

0 0
Villiam 01-08-2013 01:03:06

så hedder det jo bare root fremover ;)

0 0
August 01-08-2013 11:06:24

Men hvad med brugere, der ikke vil roote deres mobiltelefon for at få det nyeste styresystem på?

Her kunne Samsung lære af Apple. Deres iPhone 4, som udkom i butikkerne i slut juli/start august 2010, bliver stadigvæk opdateret. Den får endda funktioner i iOS 7, der tidligere kun var forbeholdt iPhone 5. Her kan jeg nævne filtre i Kamera, der før Beta 4 kun var ment til iPhone 5. Nu får iPhone 4S og 4 også den funktion.

I det mindste kunne Samsung give folk 4.3 og så lade folk op til, om man ville opdatere eller blive på 4.1. Se, det ville være god stil af Samsung.

Nå, nok Android vs. Apple: Jeg har en SGS4, som kører 4.2.2. Den er jeg meget glad for, men jeg ville egentlig godt vide, hvornår Samsung planlægger at opdatere den til 4.3 Jelly Bean?

0 0
lsj 31-07-2013 17:19:32

har da 4.2.2 på min ;-) root og xda rom på... (supernexus milestone one...)

0 0
Jespr 31-07-2013 16:48:23

4.2 er heller ikke den mest stabile version af Android og den tilføjer ikke ikke de vilde nye features i forhold til 4.1. Så tror ikke s2 ejerne skal være så kede af det.

0 0
31-07-2013 16:28:02

Nu har de jo JB ;-) Og ærgerligt, men sådan er det jo med Android. Det er folk forhåbentligt ved at indse. Ellers skal man satse på nexus modellerne...

0 0
hellas7 31-07-2013 19:20:22

jeg synes samsungs support af s2 klart hører til blandt de positive historier. Hvis du fx køber en htc skal man vel kun forvente én stor opdatering

0 0
31-07-2013 20:29:07

Ja, klart. Den er nok den model der har "holdt" længst af Ikke nexus modellerne. Men lidt ærgerligt når samsung havde lagt i kortene at den ville få enten 4.2.2 eller 4.3...men lad os nu se, det er jo ikke officielt :-)

0 0
TF 31-07-2013 21:43:30

Lad os håbe det ikke passer for vis det gør betyder det jo at man som med feks HTC ikke kan stole på samsungs løfter mere og at de så er endnu et medlem af familien af producenter vis løfte intet er værd.

0 0
TF 31-07-2013 21:45:56

Og det er ikke ment som et "angreb" på samsung, bare så vi ikke skal have den sædvanlige debat igen igen :-)

0 0