Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung Galaxy S III - anden opdatering er ude

Samsung Galaxy S III - anden opdatering er ude

Samsung frigiver opdatering til Galaxy S III med lysstyrke-regulering fra notifikations-området.

Samsung er på vej med den anden opdatering til Galaxy S III, der denne gang byder på visuelle forbedringer.

Opdateringen fylder 72,68 MB, og det anbefales derfor at hente opdateringen via et trådløst netværk.

Der er ikke megen information om hvad den bringer med sig, ud over den åbenlyse ændring i notifikationsområdet, hvor det nu er muligt at justere lysstyrken på skærmen.

Selve notifikationen om opdateringen, fortæller kun at den bringer forbedret stabilitet med sig, men derudover rapporteres om ændringer i kernesoftwaren, samt radio-firmwaren.

Den tidligere annoncerede Video Maker applikation, skulle nu være tilgængelig i forbindelse med opdateringen, under Samsung Apps, skriver Androidcentral.com.

Opdateringen bliver løbende rullet ud, og kommer via OTA (over the air). Det er muligt at søge manuelt efter opdateringen under Indstillinger - Om Telefonen.

Hvornår softwaren når danske Galaxy S III ejere, vides ikke.


Læs også:
- Stor test af Samsung Galaxy S III

Web-TV: Test af Samsung Galaxy S III

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Per 22-08-2012 09:19:55

Så har jeg modtaget den 4 opdatering til morges på 26 MB mobilen er blevet hurtigere og mere flydende og ny internet browser også :-)

0 0
Per 03-08-2012 09:44:29

Hej jeg modtog her den anden da en opdatering på ca. 8 mb men ved ikke lige helt hvad den evt. skulle fikse eller gøre bedre også vil jeg høre om andre har fået denne opdatering, jeg har modtaget de andre overstående opdateringer..
Den hedder således nu. I9300XXLFB

0 0
enBrille 28-07-2012 06:03:22

Jeg har købt min ved 3 og jeg har ikke fået nogen opdatering. har hørt noget om at 3 laver deres del og smider på så når alle andre har den skal 3 lige lave deres og så kommer den ud. er det rigtig? og kan man eventuelt selv smide den originale på uden om 3?

0 0
Casius 19-07-2012 16:14:39

De ændringer jeg har lagt mærke til er som flere har nævnt at man kan justere lysstyrker hvis man trækker "gardinet" ned, og at man kan slå hovedtelefon ikonet til og fra. Så der er kommet en lydforstærker knap når man foretager opkald og resultatet i lommeregneren er ikke længere gult men hvidt (dog er = stadig gult)

0 0
Per E. 18-07-2012 19:47:15

Hej. Har lige modtaget mit eksemplar af S3 - Super telefon (Havde S2 før). Nogen der ved hvordan man ændrer apps på låseskærmen?
Når jeg trykker på 'hjem' knappen for at få skærmen tilbage igen, er der 4 apps (porgrammer) jeg kan gå direkte til, og det er dem jeg ønsker at ændre på.

0 0
18-07-2012 20:56:01

Hej Per.

Du går ind på instillinger -> sikkerhed -> mulighed for skærmlås -> genveje

Hvis det er det du mener.

0 0
Per E. 18-07-2012 21:12:41

Hej Khlad.

Du hitter :-)

Det var lige det - takker.

0 0
CJ 18-07-2012 10:02:05

Synes batteritiden er markant forbedret efter denne update. Før kunne den gå en dag til halvanden ved moderat brug. Nu har jeg 30-40% tilbage ved samme belastning. Er holdt helt op med at bruge "strømspare" på lange arbejdsdage og har lysstyrken på ca. 80%. Hmm. Håber det bliver ved sådan :-)

0 0
Adam 18-07-2012 09:36:07

Hov, en anden ny ting: Det er nu muligt at slå vibration fra i email-app'en (Ikke GMail. Email.). Hurra! Det har jeg godtnok savnet.

0 0
Kim Hansen 16-07-2012 17:47:37

Hej,

efter jeg har opdateret fw får jeg ikke længere headphone logoet oppe i venstre hjørne.
Jeg får heller ingen quick launces fra notifikationsbaren. Der hvor man kan starte de programmer, som benytter hovedtelefoner.

Er der andre, som oplever dette?

0 0
18-07-2012 12:07:52

Ja jeg opdaterede min igår og headphone logoet er der ikke, når man sætter høretelefonerne i, og quick launch er fjernet fra notifikationsbaren når man har høretelefonerne i. For mig betyder det ikke ret meget, bruger kun mp3 programmet, så har ik brug for de andre programmer, da jeg enten har deaktiveret dem eller gemt dem.

0 0
Kim Hansen 18-07-2012 13:25:36

Hej Khlad,

nå nu har jeg fundet ud af det.
Du skal bare gå ind "Indstillinger/Tilbehør" og så markere boksen "Lydprogrammer" under Earphones.

Jeg ved dog ikke om man kan customize sine lydprogrammer. Eks. ville jeg gerne kunne starte TuneIn radio fra notifikationsbaren.

0 0
18-07-2012 20:56:30

Mange tak, det vidste jeg faktisk ikke.

0 0
CDL 14-07-2012 10:08:18

Har fået opdateret her igår, og så ganske fint ud kan godt lide de har flyttet skærmlyskontrol da jeg syntes det automatiske bare ikke virker godt nok!

Men nu kan jeg ikke modtage eller foretage opkald. Den kan godt ringe men der er ingen lyd efter en 10-15 sek. mister den signalet og lukker opkaldet ned. Hvis jeg selv ringer til nogle kommer der ingen klar tone, men den ringer fint op men stadig ingen lyd og igen efter en 10-15 sek. mister den signal og lukker opkaldet!!

Er der nogle der har oplevet samme problem og evt. en ide til hvordan jeg kan afhjælpe det? Fabriksintstillinger er blevet gendannet ingen forskel :S

0 0
Adam 13-07-2012 14:29:25

Har netop installeret sidste nye version (tak for hjælpen, Mobile ODIN ;)). Blandt ændringerne kan nævnes:

* Lysstyrke-indstilling i rullegardinet
* Mulighed for at vise audio-apps i rullegardinet når man indsætter høretelefoner
* Ny kamera-firmware
* Attachment-knap i SMS-app'en
* Nye ur- og kalender widgets

m.m.

Se flere ændringer her:
http://www.totallydubbed.net/2012/07/06/new-samsung-galaxy-s-iii-i9300xxblfb-official-update-gt-i9300/

0 0
Per 16-07-2012 11:45:22

Ja også skal man lige vende sig til den nye sms del og udsene

0 0
Per 16-07-2012 10:06:44

Hej har selv lige modtaget den her til morges og jeg kan også sige at min enhed er blevet noget hurtigere på nettet det er skønt. Og ellers har jeg ikke pt fundet andre nye ting end dem som du har nævnt. :-)

0 0
Per 16-07-2012 10:16:55

Jo har fundet en ny ting måske og det er at T9 ordbogen virker når man skal søge noget i Google og ikke side og indtaste alle ord selv,så det er rigtige dejligt det har jeg virkelig savnet SKØNT det nu virker..

0 0
Hest 13-07-2012 08:13:20

Så kom opdateringen endeligt her til morgen.

0 0
CJ 13-07-2012 12:01:48

En stille og rolig opdatering. Kan umiddelbart kun se at muligheden for at skifte lysstyrke er rykket nogle trin frem. De måtte godt have nøjedes med at lave en genvej i toppen ligesom på Galaxy Nexus, men fint nok at det er lettere tilgængeligt.

Var også glad for at de ikke indskrænkede søgefunktionen ligesom de måtte gøre det i US :-)

0 0
Villiam 06-07-2012 22:37:43

hvornår er .dk sider blevet til udenlandske sider ? :o jeg synes godt nok siden kommer med mange ligegyldige nyheder om ting os danskere ikke kan bruge til en skid. og de overskrifter :o tsk.

næste gang i kommer med den slags ligegyldige nyheder fra udlandet, så skriv dog at opdateringer er begyndt at komme ud i udlandet! i har kilder osv siger i, men jeres kilder er ligeså gode som dmi! læs lidt, undersøg lidt og så når i ved mere om det hele, så skal i dele.

og ja, det er mig igen som brokker mig. men det sker hver eneste gang i ikke kan finde ud af jeres ting. eller idet mindste laver det bare lidt mere sandt.

0 0
Sven A. 07-07-2012 01:04:08

Afhængig om du har branded eller ikke branded mobil telefon.

Den opdatering som mange af dem som skriver kommentarer her i dag på ca 21-26 mb, er den opdatering jeg fik fx for 14 dage siden, da jeg har en ikke branded telefon.

Det er jo afhængig om man har den ene eller andre mobiltelefon.

Nyhederne giver en ide hvad som kommer i fremtiden.... syntes det er godt nok.

0 0
Villiam 08-07-2012 12:01:22

Nyhederne giver en ide hvad som kommer i fremtiden.... syntes det er godt nok.

altså alle med en lille smule fornuft i øverste etage, ved jo at det i fremtiden vil komme opdateringer og forbedringer. men det er stadig latterligt at siden laver en copy, translate og paste her på siden. med de overskrifter de kommer med om den slags, giver jo den danske befolkning et falsk håb om at nu er der endelig en opdatering ude. men så viser det sig igen, at det er på den udenlandske side igen igen. så skriver man self at nu er den nye opdatering snart ude i dk eller nu er den nye opdatering ved at rulle ud i udlandet.

mine mobiler bliver købt ubranded og udenom nogen selskaber. nemlig fra en forhandler som flere selskaber køber fra, inden deres mobiler bliver branded.

0 0
Jacob Smidt 09-07-2012 09:56:18

@Villiam, hvis ikke du har noget at have dine beskyldninger i, så hold mund herinde.

Vi laver IKKE "copy - translate - paste" af artikler her på siden.

Hvordan vi vælger at formulere vores overskrifter kan du heller ikke afgøre, uanset og du så brokkede dig i hver enkel artikel! Sjovt nok ER du én af de få største brokke-hoveder herinde.

Overskriften er på INGEN måder falsk, vi rapportere om nyheder fra både ind og udland, derfor er denne mindst ligeså relevant som alle andre nyheder vi vælger at publicere her.

0 0
Peter Frederiksen 12-07-2012 16:50:49

@Jacob

Jeg forstår godt Villiam argument, men han burde være lidt mere diplomatisk i sin tekst.

Så en opfordring kunne være at, den næste lignede HeadLine kunne være:

"Samsung Galaxy Note - 4.0.4 opdatering er ude i Tyskland"

Med nye features underskrift unlock og Video overlay (S3)

0 0
Sven A. 11-07-2012 19:20:17

@Jacob: Har prøvet at kigge forskellige steder, men kan ikke se hvornår opdateringen kommer... har i nogen kilder som siger hvornår den kommer?

0 0
Jacob Smidt 12-07-2012 08:34:04

Hvad jeg kan se rundt på nettet er der nogen der allerede nu har fået opdateringen, mens andre ikke har..

Det er kun at afvente og se hvornår man selv er heldig

0 0
Hest 06-07-2012 18:11:57

Håber de fixer lyden ved SMS når der er for mange sms'er i telefonen.

0 0
Jan Knudsen 06-07-2012 20:28:05

Hvad for en fejl??? har ikke haft nogen....

0 0
Hest 06-07-2012 22:51:57

En fejl der kommer hvis man har nogle ting slået til og samtidig har, tror det er over 100, sms i telefonen. Så cutter den besked tonen inden den bliver helt afspillet.

0 0
08-07-2012 11:33:57

Der er også den fejl, når en ringer lyser skærmen ikke, den er sort, men man kan høre ringetonen, man skal så tænde skærmen for at besvare opkaldet, ved ikke om i også oplever det samme.

0 0
08-07-2012 19:49:15

Jeg oplever Ingen af de ting, der er da både lys når den ringer, og en hel tone når jeg får sms(og der er langt mere end 100 stk :-))

0 0
08-07-2012 11:21:59

Ja det sker også ved mig og har den samme lyd som ringetone når jeg modtager en facebook besked, men her er besked ringetonen helt fint. Det er kun når jeg får beskeder at tonen cutter før ringetonen er helt færdig.
Der er også den fejl at når man modtager en sms, er der en rødt 1 tal, for at vise man har fået en besked, men når man åbner beskeden, er det røde 1 tal ikke forsvundet.

0 0