Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung Galaxy S III - er det den her?

Samsung Galaxy S III - er det den her?

Endnu et billede af Samsung Galaxy S III er røget ud på nettet. Er det den her?

Rygterne omkring Samsungs næste Galaxy-model vil ingen ende tage. Senest har Sammobile.com modtaget det foto du ser i denne artikel.

Billedet skulle angiveligt vise GT-I9300, også kendt som Samsung Galaxy S III, der forventes at blive præsenteret officielt torsdag aften (3. maj 2012).

Der tales denne gang om at kameraet bliver på 12 megapixels. Desuden er der en notifikations-diode på enheden, skriver websiten. En quad-core processor er også forventet.

På redaktionen synes vi det ligner, at mobilen er pakket ind i et beskyttelsescover, der sidder uden på selve telefonen.

Mobilsiden.dk dækker torsdag aften Samsungs pressemøde fra London.

Måske er dette Samsung Galaxy S III?
Måske er dette Samsung Galaxy S III?
Foto: Sammobile.com
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Peter Frederiksen 02-05-2012 13:37:36

Her er den

http://ow.ly/i/B8TM

0 0
Hans 02-05-2012 10:14:09

Betteridge's Law of Headlines

Enhver overskrift, som ender i et spørgsmålstegn, kan besvares med ordet 'nej'

0 0
02-05-2012 11:07:16

Sorry, men den der har floreret på nettet i så lang tid nu (med og uden det cover) at det må være 80% sikkert, at det er SGS3 eller hvad de nu vælger at kalde den.

0 0
Hans 02-05-2012 12:01:30

Det har du nok ret i. Min kommentar var nok også mere rettet imod redaktionen på mobilsidens brug af spørgsmålstegn i overskriften. Det er en billig måde at skabe en "sensation"-overskrift når man kun har en utroværdige kilder. Det har været særligt slemt på det sidste mht. SGS3.

Læs:
http://en.wikipedia.org/wiki/Betteridge's_Law_of_Headlines

0 0
Danno 02-05-2012 09:26:04

Det ser ud til at de har kommet notifikations LED i! Det kan jeg lide!
BLN har været en af de features i custom ROMs, til Galaxy S og Galaxy SII, jeg har været aller mest pjattet med.

0 0
Jonas_a 02-05-2012 10:04:23

Jeg har også savnet LED på min GSII, håber at den kommer med i GSIII, en lille men nyttig detlaje.

0 0
Jonas_a 02-05-2012 10:09:54

Det kunne godt ligne notification LED..
http://www.sammobile.com/2012/05/01/this-is-the-galaxy-siii/

0 0
02-05-2012 09:48:12

Det er formentlig bare proximity sensoren du kan se. Den bruger vist infrarødt lys og det opfanges af kameraer.

0 0
Jonas_a 02-05-2012 09:17:09

for så er den mega grim..og ligner lidt O2X.

0 0
Simon Iversen 02-05-2012 09:13:31

Det er et cover. Et billede magen til har været leaket for ca. en mrd. siden..

Selve telefonen blev jo leaket for 3-4 dage siden uden cover som ligner denne på en prik.

0 0
Klaus Noergaard 02-05-2012 09:05:28

Beskyttelsescover eller ej, så byder den ikke på meget nyt, designmæssigt.

0 0
Alfix 02-05-2012 08:44:33

Man maa virklig haabe at det er et cover rundt om, for ellers er det eddersmakme grim. Indersiden ligner dog en Galaxy Nexus, saa...

0 0
Brumbass 02-05-2012 14:53:56

Ja men man kan se at der knapper på fronten, og det har Galaxy Nexus ikke:-)
Jeg håber også at Galaxy SIII bliver både pænere og lavet af lidt lækrere materialer end bare plastic:-)

0 0