Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung Galaxy S III er på vej til den store test

Samsung Galaxy S III er på vej til den store test

Samsung Galaxy S III er lige rundt på hjørnet, og lander snart til test på Mobilsiden.dk.

Samsung Galaxy S III. (Foto: Mobilsiden.dk).
Samsung Galaxy S III. (Foto: Mobilsiden.dk).
Foto: Mobilsiden.dk

Det er længe siden, det har været SÅ spændende at vente på en pakke til test, og vi har netop hørt, at Samsung Galaxy S III så småt er på vej med posten.

Samsung har desværre ikke haft mulighed for at udlevere tidlige versioner / prototyper til test, så derfor må vi pænt vente.

Det er vores forventning at have den hypede Android-smartphone i hænderne inden weekenden – og så starter testen.

Vi har dog tyvstartet lidt, da vi kort efter lanceringen i London, tilbragte en hel formiddag med Galaxy S III. Herunder kan du se vores gennemgang af produktet.

Hvis du på forhånd har ting, som du mener vi skal have med i testen, så skriv en kommentar på denne artikel.

Salget af Samsung Galaxy S III starter i Danmark tirsdag efter pinse. Ifølge Mobilpriser.dk ligger prisen på Galaxy S III omkring 4.700 kroner uden abonnement.


Læs også:
- Samsung Galaxy S III – kan den stå distancen?
- Specifikationerne på Galaxy S III
- Overblik: Alt om Samsung Galaxy S III

Kom tæt på Samsung Galaxy S III

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

spock123 25-05-2012 07:54:05

Et par ønsker:

- hent Chrome browseren, hvordan fungerer den?
- skærmkvaliteten i forhold til GNexus?

Personligt er jeg ligeglad med launcheren (TW), da Apex Launcher burde være et must for alle Android telefoner :)

0 0
24-05-2012 23:42:12

Tror nu ikke man skal vente sig alt for meget af S-voice. De tests jeg har set rundt omkring er det sq ikke noget at skrive hjem om. Selv Siri ser ud til at fatte mere af hvad der bliver sagt. Men det kommer jo selvfølgeligt an på hvordan det er meningen den skal bruges.

Om man bare skal tale almindeligt eller give "kommandoer"...Og så virker det relativt langsomt ser det ud til.

0 0
kasper 24-05-2012 12:10:08

Hvor hurtig er GPS'en til at få signal.

Hvor hurtigt åbner den programmer, både dem der er forinstalleret på mobilen og 3.parts programmer (evt en sammenligning med andre mobiltelefoner).

Hvor godt virker den nye funktion der holder skærmen tændt ved hjælp af kameraet på forsiden.

Er der mulighed for at invertere farverne i browseren (så hvid bliver sort og omvendt).

Knirker bagsiden eller er den helt stabil og fast?

0 0
Bjørn Clemensen 24-05-2012 08:42:32

Ja, nu lavede i jo en sammenligning af forskellige skærmes håndtering af sollys, så det kunne være spændende at se på, hvordan S III er i forhold til de tidligere tested.. :-)

0 0
Per 23-05-2012 22:27:03

Hej John G. du gav bl.a Galaxy S2 lidt hug for højtaler placering i forhold til lyden under afspilning af musik på enheden er det noget som er forbedret på den S3 selv om det måske ikke er så vigtig en del igen..

0 0
24-05-2012 00:59:33

Ifølge andre sites, så skulle lyden (i et par hovedtelefoner) være noget af det bedste der er på det mobile markede...

0 0
Per 23-05-2012 16:40:13

Hej John G. Jeg vil gerne høre din mening hvordan skærmen er den PenTile AMOLED og hvorfor mon de har brugt den i stedet for en Super AMOLED Plus HD skærm og er den holdbar nok farve mæssig.
Og ja hvordan er batteri tiden på mobilen..

0 0
23-05-2012 17:39:36

Jeg tror at grunden til at Samsung har valgt ikke at sætte en amoled + i er at den bruger unødigt mere strøm end amoled. Og med de høje opløsninger kan man ikke se forskellen. Jeg ved det ikke men, det er hvad jeg tror i hvertfald. Skærmen skulle være super flot i flg. Alle som har udtalt sig indtil videre.

0 0
Simon Iversen 23-05-2012 21:14:50

Tror nærmere at det omhandler de ikke kan masseproducere dem eller at prisen på den endnu er for høj.

0 0
23-05-2012 16:13:34

man lige umiddelbart skal bruge download mode til er at, med odin, flashe en custom rooted kernel med cwm, så ordner man resten via cwm.

0 0
Adam 23-05-2012 12:43:16

Jeg kunne også gerne tænke mig at I skrev lidt om bootloaderen (der iflg. XDA er ulåst, og dermed gør rooting nem), samt om den Download Mode, androidnext.de beskriver i dette indslag: http://www.youtube.com/watch?v=zDQXlyKThQA, og som efter sigende skulle gøre custom ROM installation ekstra nemt.

0 0
23-05-2012 14:43:01

Jeg gætter på at det er nøjagtigt som på sgs2 for at få sgs3 i download mode

0 0
Thomas Larsen 23-05-2012 13:56:35

Hvad er det du vil vide?

0 0
Adam 23-05-2012 15:10:23

Jeg kunne bare godt tænke mig at testen/anmeldelsen berører emnet.

0 0
Adam 23-05-2012 12:39:28

Jeg kunne godt tænke mig at se hvordan kameraet virker under ringe lysforhold og hvordan makrobilleder ser ud.

Jeg synes at rigtig mange anmeldelser tager nogle billeder af en havn eller en park på en solskinsdag og udfra det konkluderer om kameraet er godt eller skidt, men faktum er at langt de fleste (eller, i hvert fald mig) mest bruger mobilens kamera på fx en bar eller en restaurant, hvor blitzens lys ender med at ødelægge stemningen, man prøver at fange.

Ligeledes er makrobilleder ofte noget, kameraerne ikke rigtig magter (fx de nye Nokia-telefoner, Zeiss optik til trods (og ikke N8; det kamera spiller max)), selvom de ender med rigtig flotte kommentarer.

Så: kamera i mørke, og makrofunktion.

0 0
Simon Iversen 23-05-2012 12:36:28

Lad os se screenshot fra batteriforbruget. Jeg nævner det hver gang og selvom i tilknytter en kommentar til batteritiden viser i aldrig(eller meget sjældent) et billede af android batteri styrings/status billede inde fra indstillinger.

0 0
DX 23-05-2012 12:10:24

kan vi afsløre at testen lander på = TA TA TA TA = 5 stjerner.

0 0
Simon Iversen 23-05-2012 12:34:01

Kan vel give seks når browseren ikke hænger ;)

0 0
hellas7 23-05-2012 20:05:51

DX har (for en gangs skyld) en pointe: Det vil overraske mig meget hvis den fik en anden karakter

0 0
kasper 23-05-2012 12:26:48

Konstruktiv og velovervejet kommentar...

0 0
TF 23-05-2012 12:33:51

Det er jo sådan nogle indlæg dx er bedst til :)

0 0
23-05-2012 11:51:59

d. 29.05 eller et par dage efter. Når der har været så massive forud- bestillinger.

0 0
Casper Bang 24-05-2012 11:44:07

Ja det tænker jeg også lidt over, mon dog ikke desværre, de først sender afsted tirsdag, især fordi det jo er helligdag mandag. Jeg kan nu også godt vente en dag. (Bestilt hos ProShop)

0 0
24-05-2012 12:26:43

Jeg har set på necri electronics at de shipper d. 25.05 skriver de. Havde bestilt hos dem. .. En 64 gb udgave, men aflyste ordren fordi de ligger i usa... Garanti og told osv. Gad jeg ikke. Har istedet bestilt en 16Gb fra elgiganto.

0 0
29-05-2012 12:11:50

Så kom min telefon med posten for en halv time siden :-) og nu kan jeg se om Johns oplevelser af telefonen er de samme som mine egne. Den er super at skrive på kan jeg sige og ordbogen virker bedre end hvad jeg hidtil har prøvet. Det skal også lige siges at jeg var nødtil at skære mit gamle almindelige sim kort til microsim. Virker fint. Der findes templates på internettet hvis andre skulle få brug for at gøre det samme.

0 0
Simon Iversen 29-05-2012 14:14:12

Du havde bestilt den i hvid? ..

0 0
29-05-2012 15:03:08

Yep.

0 0