Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung Galaxy S III får lille opdatering

Samsung Galaxy S III får lille opdatering

Mens alles læber er optaget af, at sige Samsung Galaxy S4 udsender Samsung en mindre opdatering til forgængeren – Galaxy S III.

En mindre opdatering er netop frigivet til Samsung Galaxy S III. Opdateringen fylder kun 10.32 MB og der er ikke informationer om, hvad den præcis bringer med sig.

Umiddelbart er det stabilitets rettelser, build-nummeret ændres så der nu er tale om versionsnummer 3.0.31-996085. Det skriver en bruger til Mobilsiden.dk.

Du kan se billeder fra opdateringen herunder.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Mark Werner 18-03-2013 17:48:33

Endelig ser det ud til, at min SGS III virker stabil igen efter denne opdatering. Den har været ubrugelig i 1 1/2 måned, hvor den sidenhen har præsteret at fryse efter 30 - 60 sekunders brug. Mobilen har været sendt til reparation hele to gange i denne periode - uden fejlen blev konstateret/udbedret - uagtet at jeg fik mobilen til at fryse ved almindelig brug. Nu mangler jeg blot at flytte SIM-kortet tilbage fra min aflagte iPhone 4. Så nu krydser jeg alt hvad jeg har i håb om den holder :)

0 0
Thomas 18-03-2013 17:29:43

Har en Samsung Galaxy S3, men når jeg søger efter opdateringer finder den ikke noget...

Har Bibob - ved ikke om det har nogen betydning...

0 0
Per 18-03-2013 16:03:23

Hej har aldrig haft problemer med nogle af de Galaxy's mobiler jeg har haft og har haft dem alle indtil nu. Det jeg kan råde til er IKKE og bruge Kies.!! men i stedet for altid og bruge opdateringen igennem mobilen..

Her nede under er lidt af de nye ting som opdateringen indholder..

Android 4.1.2 XXEMB5 Firmware Features:

Her er en liste over de fantastiske nye funktioner Android 4.1.2 tilbud på Galaxy S3 :
Android 4.1.2 - JZO54K

Multi-View (Multi-Windows Multitasking, samme som i note II)

Side Buddy

New Gallery App (Samme som i note II)

Anmeldelse Panel ( Notification Panel kan nu
tilpasses)

Lysstyrke Slider i Notification Panel kan nu deaktiveret

Smart Rotation (Screen Display tilpasser sig din vinkel af observationer)

Fortsættes Input i Samsung Keyboard (Ligesom
Swipe eller Android 4,2 Keyboard)

Papir Kunstneren App

Gruppe Cast App

0 0
carsten guldhammer 18-03-2013 19:36:33

det er barre uhyggeligt svært at "barre bruge" samsungs egne opdateringer

da man ikke ved hvornår det passer samsung at udsende opdateringer til deres lort

jeg har i talrige af ekesmbler;

deres såkaldte 3 d led tv, det er ustyret med en opdaterings tjeneste, for et halvt år isden havde jeg kontakt til deres suport i anden anledning, og vblev beskyldt fior at problemerne skyldes at tv'et ikke er opdateret, jeg forklare så at jegf har søgt efter opdateringer via den opdaterings tjeneste der er i tv'et men den siger der ikke er nogen opdateringer og at det har den seneste opdatering, da får jeg så at vide at deres lorte tjeneste ikke kørre og at den seneste opdatering skal hentes via deres hjemmeside og instaleres via en usb klods..

ja det ved almindelige brugere da også SÅÅÅÅÅÅÅ meget om, spåecielt n år lorte samsung IKKE gidder at sende en mail ud om det, mig bekendt får man mulighed for at registrere sit samsung produkt i hoved og røv men det resultere åbentbart ikke i den service at man så får noget at vide når der er noget væsentligt som man bør hgave at vide

for helvede samsung,, jeres brugere er ikke sysnske og kan ikke nødvendigvis genemskue at man skal hente tingene hos et andet sted end hos det sted der er beregnet til det

et andet eksembel er, jeg har en af de ældre 5 eller 7 " tablets, til trods for at jeg nu har haft lortet i 4 år så er det STADIGVÆK KUN android 2.0 lortet kørre med..

samsung mener altså IKKE der at jeg har krav på en nyere / bedere version af android til et produkt som jeg, da jeg købte det gav øjnene ud af hovedet for...

sidste eksembel er min arbejds tlf, som er en håndværker udgave af en samsung android tlf, ligeledes der kørre den KUN med android 2.0, og der anser samsung heller ikke det sådan at kunderne har krav på en nyere android version for et produkt som også koster øjnene ud af hovedet....

0 0
Tobias Nordahl 18-03-2013 19:29:43

Du har da vidst misforstået noget - For denne opdatering du omtaler er da den forrige der kom ;) Denne opdatering som nyheden handler byder umiddelbart kun på smårettelser mm :)

0 0
Jacob 18-03-2013 13:49:02

... På mobilsiden, og så forekommer følgende sætning i nyheden: Det skriver en bruger til Mobilsiden.dk.

Hvilken mening giver det?

0 0
Per 18-03-2013 15:53:04

Det er ikke mig der har sendt billeder ind, men jeg skrev bl.a om denne opdatering til mobilsiden.dk da jeg modtog denne opdatering den anden dag, så måske er det mig de har haft henvis til og tror også alle modtager denne opdatering for jeg har en ganske alm. Dansk Galaxy S3..

0 0
carsten guldhammer 18-03-2013 12:44:23

det er vist en lodret løgn i skriver med at "ALLE" er optaget af at sige Samsung Galaxy S4

jeg er ikke optaget af det

0 0
Casp 18-03-2013 10:35:33

OPlevede at min telefon chrashede, låste og genstartede omkring 20 gange fredag/lørdag, og var lige ved at kyle den ind i væggen!

Før jeg skulle til at re-installere den, tjekkede jeg om der var en opdatering tilgængelig, og den ovenstående opdatering har løst mine problemer. Telefonenen har fungeret upåklageligt lige siden jeg opdaterede.

0 0
Tobias Nordahl 18-03-2013 15:02:00

Jeg har haft de helt samme problemer i weekenden. Det var slet ikke til at klare, og det eneste jeg kunne gøre for at løse problemerne når det skete, var at tage strømmen.

Den skal vidst have lov til at opdatere så. Underligt nok havde jeg kun problemerne i weekenden, men jeg har dog slet ikke brugt den i dag.

0 0
Winther 18-03-2013 09:56:44

jeg har modtaget den :)

0 0