Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung Galaxy S III klar til salg i april

Samsung Galaxy S III klar til salg i april

Rygte: Samsung præsenterer Samsung Galaxy S III ved Mobile World Congress i februar. I april er den klar til salg.

Samsung er ifølge rygterne på vej med endnu en topmodel i Galaxy-serien. De store succeser Galaxy S og Galaxy S II følges op af en Galaxy S III.

Der skulle være tale om en Android-mobil med HD-skærm, 12 megapixels kamera, Android 4.0 Ice Cream Sandwich og sandsynligvis også en quad-core processor.

Ifølge rygterne bliver Samsung Galaxy S III præsenteret ved Mobile World Congress i slutningen af februar – en event som Mobilsiden.dk dækker intenst. Salgsstarten skulle være planlagt til april måned.

Rygtet kommer fra den russiske techblogger Eldar Murtazin, der tidligere har ramt rigtigt med rygter, skriver GSMarena.com.

På vores mobil-forum, Mobildebat.dk, er der allerede en stor debat om Samsung Galaxy S III.

Læs også:
- Test: Samsung Galaxy Note
- Web-TV: Galaxy Nexus - fed Android-mobil
- Samsung lover strøm nok til hele dagen

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Thomas 25-01-2012 14:38:04

Nogen der har fået sin samsung galaxy s2 opdateret til 2.3.6??

0 0
Peter Frederiksen 25-01-2012 16:43:21

Jeg tror man skal forvente at den næste opdatering bliver 4.0.3, nogen rygter i Januar/Februar.

Men der går ikke en uge uden der er leaket en Beta-version fra Samsung, jeg tror det er den 8 beta version nu.

http://www.theandroidsoul.com/xxlp6-galaxy-s2/

Men det ser ud til at der kommer en ny unlock metode!

http://www.youtube.com/watch?v=rA10ST_LeXo&feature=relmfu

Forrige Beta udgave!

0 0
Thomas Schmidt 26-01-2012 09:39:04

På Sammobiles hjemmeside er der stabile versioner af 2.3.6 at hente. Også nogle lidt ustabile versioner af 4.0.3 er tilgængelig, hvis man tør.

0 0
David K 25-01-2012 15:12:32

Det er ikke udkommet endnu hvis man skal tro samsungs facebook.

Fatter ikke de bruger tid/resourcer på 2.3.6 når de også har "lovet" at 4.0 skulle komme i Q1....

0 0
vonGoldschmidt 25-01-2012 13:26:03

Spændende.
Hmm det kunne være, at det er den her, som skal erstatte min efterhånden langsomt-følende Legend. Bliver spændende at se, hvordan designet bliver (de holder jo sig jo nok stadig til 'billig' plastic :S)

0 0
spawn 25-01-2012 16:17:09

jeg vil da ønske de holder sig til plastic, eller et lignende velegnet let og stærkt materiale som det kevlar den nye Motorolla razor benytter. Mobiler som disse kan rent faktisk holde til at blive brugt modsat eks. iPhone 4 der med alt sit glas og metal er så frygteligt skrøbelig at den med garanti smadres første gang du taber den, og desuden så hård og kold og ubehagelig at holde på at man kun kan holde den ud med et cover på der alligevel ødelægger/skjuler designet.

jeg har både iPhone 4s og Galaxy SII, og administrerer på jobbet 200 stk. firma iPhone4 - min Galaxy har jeg tabt, rimeligt voldsomt 2 gange, på cement og asfalt, hvor den er trillet hen ad vejen, uden den har fået så meget som en skramme eller ødelagt skærm. min Galaxy har iøvrigt ingen ekstra cover på. Vores iPhones på jobbet derimod, der har jeg konstant 3 stk sendt til skærmudskiftning for hver gang en af vores bruger taber den, så smadres skærmen, enten foran eller bagpå, oftest foran da alle vores iPhones har et ekstra casemate bagcover på.

;)

0 0
vonGoldschmidt 26-01-2012 17:05:19

Tjaa det er jo altid et spørgsmål om smag og behag :)

Ved godt det ikke er billigt plastic de bruger, og kritiserer heller ikke Samsung for at bruge plastic. Synes bare at det følges lidt, som billig plastic. Hvertfald på SGI.
Men ja, plastic gør, at man ikke er så bange for at tabe telefonen og lign.

Det synes jeg har været et stort problem ved Legend (som iøvrigt er ganske behagelig at holde på :) ). Hvis man taber den får den synlige skræmmer :(

0 0
Kim Jensen 25-01-2012 15:12:49

Hellere billigt og let plastic end dyrt og tungt metal, og nu er det ikke helt billigt plast det bliver brugt i hver fald ikke i sgs2

0 0
Peter Frederiksen 25-01-2012 12:08:18

http://www.youtube.com/watch?v=vOSgfvTC35A

0 0
David K 25-01-2012 11:35:15

Hvordan kan et ustabilt RYGTE være breaking news :S

0 0
Mobilsiden.dk 25-01-2012 12:43:50

Hej David.

Det beklager vi. Men faktisk var det blot ment som en test, da vi havde en funktion der ikke virkede som den skulle. Ja, og det "gik ud over jer" - beklager.

0 0
Tobias Nordahl 25-01-2012 13:42:17

Man kunne jo så eventuelt vælge at kommunikerer lidt bedre med sine læsere, ved at oprette en "Test artikel", så brugeren er klar over at i rent faktisk tester en funktion der ikke har virket efter hensigten.

Det man måske forstås forkert i nogle sammenhæng, men det er da bedre end at gøre en artikel som denne til "Breaking news", om hendelsen så foregår i 5 eller 10 minutter kan være fuldstændig lige meget.

Det er mere princippet i det John :-) (Nu da jeg selv blev meget overrasket).

0 0
Rallerbabz 25-01-2012 17:37:25

Og samtidig kunne brugerne måske slappe lidt af herinde. folk skriger over ingenting. Ja jeg kommenterede selv breaking news delen, men der er forskel på tonefaldet.

0 0
Tobias Nordahl 25-01-2012 11:41:52

Det var netop min tanke.. Breaking News - Som skal fylde over alle artikler på sitet, baseret på rygter...

Jamen - Hvorfor ikke nyheden om 800 skal sælges i Bilka i stedet?;-)

Det bliver da fedt at se hvornår III kommer, og om rygterne med specs holder, men giver dig helt ret, de burde ikke kunne baserer en nyhed på dette rygte.

0 0
Nygaard 25-01-2012 11:29:25

Slå koldt vand i blodet...

Der er altid mange rygter kommende produkter, særligt når det drejer sig om en ny topmodel i en allerede meget succesfuld serie.
Samsung skal nok melde ud, når der er faktiske datoer og produkter klar.

0 0
Christopher 25-01-2012 11:28:56

Håber lidt på gorilla gals 2, det ville hjælpe på tykkelsen, selvom den ikke er for tyk for mig

0 0
Rallerbabz 25-01-2012 11:57:22

Firmaet der står bag det nye gorilla glas har selv udtalt at det vidst først kommer på markedet i slutningen af 2012/starten af 2013, så jeg tvivler.

0 0
Rallerbabz 25-01-2012 10:34:07

....ligefrem? :P Det er blot et rygte :)

0 0
Kim 25-01-2012 11:21:10

hehe ja... Hvis alle Eldars rygter fik samme status, så ville Mobilsiden bare miste al troværdighed...

0 0
Kim 25-01-2012 10:30:35

Rygtemageren er på spil igen...
Faktisk skriver GSMarena at:
"The rumors come from Eldar Murtazin, who hasn't had the most accurate series of predictions lately, but who we are willing to believe now as he claims he has played with the smartphone already."

Min erfaring er at blind høne også finder korn. Jeg kunne komme med lige så mange gode rygter, hvis man accepterede samme fejl-margin fra mig.

... der kommer en iPhone 5 senest i Q4 ;)

0 0
Rallerbabz 25-01-2012 10:23:43

hmm, skal man mon købe den?

Jeg synes at min SGSII har mere end rigeligt at byde på, så med mindre at SGSIII indeholder noget fasinerende, som SGSII også gjorde i sin tid, så køber jeg den ikke.

Jeg kan umiddelbart ikke forestlle mig hvordan den kan være meget bedre end SGSII, om den så har meget bedre cpu. CPUen i SGSII er rigeligt imo.

Håber dog på hdmi udgang, meget høj skærm opløsning, endnu pænere skærm, fedt design(selvom SGSII's design også er fedt imo), god batteritid, notifikationslampe og andre fede funktioner :)

0 0
Jesper 25-01-2012 13:26:47

Hvis du savner en notifikationslampe, kan jeg anbefale app'en "noLED". Den kan vise om det er en mail, sms, mms o.a., og oven i købet hvem det er fra, samt batteristand!
Bruger den selv på SGSII og virker fortrinligt!

0 0
Zeb 25-01-2012 13:32:25

Husk på at SGSII's microUSB stik er MHL kompatibelt - man kan sagtens købe in direkte HDMI adapter og slutte den til stikket der.

Jeg mener klart at en HD opløsning med SAMLED+ vil være genialt, på den anden side ikke genialt nok til at jeg helt er klar til at droppe min SGSII endnu, selvom den til den tid vil have næsten et år på bagen.

Samsung har tidligere meldt ud at de gerne vil komme med en Galaxy top-of-the-line model hver 8-12 måneder så det måtte jo komme snart....

0 0
Zeb 25-01-2012 13:32:24

Husk på at SGSII's microUSB stik er MHL kompatibelt - man kan sagtens købe in direkte HDMI adapter og slutte den til stikket der.

Jeg mener klart at en HD opløsning med SAMLED+ vil være genialt, på den anden side ikke genialt nok til at jeg helt er klar til at droppe min SGSII endnu, selvom den til den tid vil have næsten et år på bagen.

Samsung har tidligere meldt ud at de gerne vil komme med en Galaxy top-of-the-line model hver 8-12 måneder så det måtte jo komme snart....

0 0
kasper 25-01-2012 10:44:31

Quad-core cpu'en med en bedre GPU give spilmulighederne et boost. Med mange af de nye trådløse kontrollere der kommer på markedet, sammensat med HDMI-out (eller DLNA), vil denne mobil kunne erstatte en X-box eller PS3. Den vil som sådan også kunne bruges som mediecenter, men det kan SGSII nu også.

Det største plus til den nye mobil er nok skærmen. En Super AMOLED plus skærm i HD er vel den mest mærkbare forbedring, idet det vil være umuligt at se nogle pixel på skærmen. Det kan man f.eks. på SGSII, ikke meget, men man kan se dem.

Jeg tror desværre du må se langt efter en notifikationslampe, men man kan da håbe. Selv har jeg aldrig manglet den, men ved at der er mange der gør.
Med lidt ninja kan du får led-lampen for Menu og Back til at lyse som notifikationslampe på din SGSII, men det kræver en brudt garanti og man skal overveje om det er besværet værd.

0 0
BallonPedro 25-01-2012 12:56:24

Havde nu ellers lige udset mig Xperia S som min næste mobil, men kan godt mærke at en SGS3 trækker lidt :)

Især hvis de får HDMI lagt i, det ville trække op. Og så en lækker HD skærm.. uhh.. :)

0 0
Rasmus Max Petersen 25-01-2012 12:28:27

Iiiis på :)

Selvom specifikationerne lyder ganske imponerende, så skal du ikke begynde at sidestille dem, med PS3 eller Xbox.

Der er en grund til, at selv high-end bærbare computere, ikke kan mønstre samme performance, som de gamle konsoller eller billige PC'er.

Mobile teknologi er ikke det samme, som teknologi til stationære, og det samme gælder for telefoner.

Det varer mange år endnu, før vi ser mobiler der kan præstere hvad en PS3 kan.

0 0
kasper 25-01-2012 15:28:49

Du har helt ret i at ydelsen og kompleksiteten ikke når X-box, PS eller en PC til sokkeholderne.
Det var heller ikke min mening at udtrykke det på en sådan måde.
Jeg vil dog stadig mene at de nye muligheder med en kontroller og output til fladskærmen via HDMI, kan være en erstatning for en spilkonsol, såfremt man ikke ejer en i forvejen.
Jeg har selv spillet mange PS1 spil via en emultor og en Dualshock-kontroller på min SGSII, hvilket virkede upåklageligt. Grafikken fra emulatoren er naturligvis ikke i topklasse på en 40" fladskærm, men det er stadig ret fedt :)
Med de nye spil og emulatorer der understøtter HW acceleration, bliver det endnu bedre.

0 0
Rallerbabz 25-01-2012 11:56:07

Ang. notifikationslampe, så var det også bare en mindre ting, men stadig en fed ting for mig :-)
Jeg har dog rootet og prøvet de forskellige alternativer, men det sluger for meget batteri i forhold til hvad jeg får ud af det imo :-)

Personligt har jeg endnu ikke oplevet et sted hvor min SGSII er hoppet af eller har manglet krafter.
Derfor mener jeg ikke en quadcore er så vigtigt igen. Det er selvfølgelig bedre, det er klart, men hvis man ikke kan mærke forskel er det måske en del penge at give ud :)
1080p videoer fra youtube loades som en drøm på min SGSII ihvertfald. Da der ikke er HDMI output og kun en adapter er det begrænset hvor meget jeg får brugt denne funktion. Derfor ville HDMI output være et ++ :)

0 0
David K 25-01-2012 09:30:43

Jamen min SGSII'er er jo også ved at være gammel, såååå ;)

0 0
Rena 25-01-2012 09:28:39

Havde tænkt på at, købe Samsung Galaxy S2 i Januar, men valgt at udskud det, da jeg heller ville havde nyt TV.

Mener ikke der kommer nogle spil i April, så har nok råd til Samsung Galaxy S3 :P

0 0