Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung Galaxy S III kommer til Europa 29. maj

Samsung Galaxy S III kommer til Europa 29. maj

Samsung præsenterede deres nye topmodel Galaxy S III torsdag aften i London. Telefonen kommer til Europa 29. maj.

Samsungs nye topmodel Galaxy S III er netop blevet præsenteret ved eventen Samsung Unpacked i London. Og ganske som ventet, skal vi ikke vente længe, før den nye smartphone kan købes i butikkerne.

I Europa bliver vi nogle af de første, der kan få fingre i den nye S III. Telefonen sættes nemlig til salg på det europæiske marked den 29. maj. Herefter bliver telefonen introduceret på markeder over resten af verden.

Hvis du er interesseret i den ny Galaxy S III bliver den vejledende udsalgspris på 5.000 danske kroner.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

beikes 04-05-2012 00:00:54

alt for ringe batteri... Designet er også meh

0 0
04-05-2012 10:01:32

Ehmmm 25% mere juice, er et dårligt batteri?

0 0
beikes 05-05-2012 04:24:18

Ja men skærmen er jo også vokset, og jo mere en mobil inviterer til web-brug, jo mere strøm bruges der. Motorola kan smide 3300mHa i deres topmodel, hvorfor kan de andre så ikke?

0 0
06-05-2012 12:42:29

Både skærm og processor skulle jo nemlig være mindre energi tørstige, så det er ikke sikkert det er et problem.

0 0
Andreas 03-05-2012 23:51:27

Til alle jer der er kede af den manglende LTE-understøttelse - læs det her:
http://mobilesociety.typepad.com/mobile_life/2012/01/why-the-us-needs-lte-smartphones-in-2012-and-why-they-are-not-needed-and-wanted-in-europe.html

LTE ikke en særlig god idé i Europa fordi:

1) Det kræver to radioer tændt på samme tid idét LTE ikke understøtter tale i øjeblikket (det blev simpelthen ikke inkluderet i specifikationen - en kæmpe fejl efter min mening). To tændte radioer = mindre batterilevetid og (lidt) større telefoner.
2) Det Europæiske 3G-HSPA+ netværk er LANGT bedre
end de amerikanske 3G-HSPA+ og CDMA/EVDO netværk

Derudover er LTE i USA (så vidt jeg ved) kun udbygget i 700 MHz med 10 MHz frekvensblokke, hvilket gør at den større teoretiske datahastighed i LTE standarden (i forhold til DC-HSPA+) ikke kan opnås.

Så: Vær glad for vores gode 3G netværk og slå koldt vand i blodet. På et tidspunkt får LTE forhåbentlig understøttelse for tale (eller det ekstra strømforbrug ved at køre to radioer bliver helt ubetydeligt), og så er det på tide at få LTE-telefoner i Danmark.

0 0
Kim 04-05-2012 00:08:20

Tak! :)

0 0
prp 03-05-2012 23:07:32

Købt også OneX og ville bare bruge den som " mens vi venter" mobil , men beholder den da jeg egentlig er blevet ret glad for den og den er sådan set lige så god som S3 , hvis man ser på specifikationerne, endda bedre på nogle områder,så jeg springer over denne gang og venter på GS4 ;)

0 0
AbePhar 03-05-2012 22:01:28

Lige nu er jeg egentlig glad for, jeg valgte One X i stedet for at vente på S3. Forskellen er ikke så stor, som jeg havde frygtet.

0 0
Thomas 05-05-2012 18:48:22

htc's sense er bare for krævende og det lagger og one x browser sutter røv ;O)

0 0
JKay 03-05-2012 21:55:51

Hvis man sammenligner med Galaxy Note er der ikke så meget nyt...
Galaxy Note har samme skærm dog 5.3", 2500 mAh batteri...
Jeg havde håber på Super Amoled Plus, en notifikation led. 12 MP kamera... og en kamera knap... Øv!!! Jeg tror jeg springer denne over.... En Galaxy SII og en Galaxy Note er nok til mig..

0 0
Alfix 03-05-2012 21:43:29

Hele deres tema og praesentation var virklig cheesy og supersyg. Telefonen er kedelig og middelmaadig. BOooorrring

0 0
Henrik 03-05-2012 21:31:54

Det var da godt nok en fuser, havde regnet med de ville lægge sig lidt foran andre som sidste gang med gs2. Men den er jo ikke hurtigere end eks htc one x. Eller er det bare mig der missede lidt info? Dog er det dejligt de gav et ordentligt batteri, FEDT.

Synes de ting de kom med som var nyhederne virkede som noget de færreste får brug for umiddelbart.

Alt i alt er det lidt skuffende synes jeg, hvad synes i?

0 0
prp 03-05-2012 21:40:51

Helt enig! det er jo bare en større nexus..
skuffende at Home knappen er der. :(

0 0
Kim 03-05-2012 21:38:47

Tja... syntes der var meget fokus på lir-effekter, som jeg ikke ved hvor brugbare jeg ville finde dem.
Kan f.eks. ikke huske hvornår jeg er stoppet i en SMS for at ringe i stedet for, men det kan jo være mig.
Generelt har alle de forudsigende effekter 3 udfald.
1) for ofte
2) korrekt
3) for sjældent
Det er så % fordelingen mellem den der afgøre brugeroplevelsen.

0 0
Onkelalfa 03-05-2012 21:37:51

Er kun bekymret for om den kommer med LTE i dk/eu.

Ellers er jeg meget tilfreds, der var en video hvor den blev brugt og feedback fra journalister på deres livestream (bl.a. fra techradar.com etc) og ud fra hvad de viste / sagde der så er jeg meget positiv.

Har haft 3 apple telefoner, men den her gang skifter jeg til samsung :)

0 0
Kim 03-05-2012 21:40:42

Men hvad vil du bruge LTE til? Mig bekendt er der ingen der har mobil-abb til LTE (eller foreløbige planer om det), så den skulle også være dual-sim...

0 0
Onkelalfa 03-05-2012 21:59:22

Jeg skal på SU efter 8 år med en god løn. Så jeg håber lidt på at købe en "fremtidssikret" telefon. Og det jeg bruger min telefon til mest er streaming og browsing.

For min skyld må de gerne kaste ekstern SD kort understøttelse ud også putte dual sim kort i.

Alt i alt er jeg dog tilfreds :)

0 0
Kim 03-05-2012 22:03:26

Hehe ok :)

Men tror det kommer til at vare noget tid før teleselskaberne bliver interesserede i at dele kapaciteten på LTE med mobiler.
Særligt når nu udnyttelsen af 3G jo bliver bedre og bedre.

0 0
Sven A. 03-05-2012 21:25:45

Underligt at de kun sender ud LTE versionen til nogen land?

Nogen som har hørt hvilke land? Udover USA selvfølgelig...

0 0
Kim 03-05-2012 21:34:57

Vi har slet ikke det samme behov for at bruge LTE til mobiler i Europa endnu, vores 3G netværk er langt bedre (især pga mindre befolkningstæthed) end i f.eks. USA.
Der er ikke nogle operatører der er interesserede i at lave LTE mobil abb pt.

0 0
Hest 03-05-2012 22:02:48

Bare underligt de så har lavet en Galaxy Tab med LTE der virker fint her i landet. Havde nu forventet det kom, selvom jeg ikke selv skal bruge det.

0 0
Peter Frederiksen 04-05-2012 12:02:52

@Hest

Desværre er hverken Telia eller TDC klar til tale over 4G nettet endnu, det forventes først i 2013.

Svenskernes LTE net er klar og man kan købe S2 LTE i Sverige, men vi er desværre et år bagud.

http://beep.tv2.dk/article/hvorn%C3%A5r-kan-jeg-f%C3%A5-min-4g-mobil

0 0
Kim 03-05-2012 22:04:11

Har din tab et mobil-abb?

0 0