Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung Galaxy S III lækket i lilla

Samsung Galaxy S III lækket i lilla

Det amerikanske teleselskab Sprint ser ud til, at få en ny variant af Galaxy S III – nemlig i farven lilla.

Samsung Galaxy S III i lille (Foto: @evleaks)
Samsung Galaxy S III i lille (Foto: @evleaks)

Billedet herover forestiller en ny farve-variant af succes-telefonen, Galaxy S III, i en lille farve. Det er endnu engang Twitter-brugeren @evleaks, som har lækket billedet. Det skriver Engadget.com.

Galaxy S III er endnu ikke officielt annonceret i en lilla farve af Samsung.

Det er endnu uvist om Galaxy S III i lille kommer på det danske marked. Men flere andre farve-varianter har fundet sted til det danske marked.

 - Samsung klar med Galaxy-modeller i flere farver

Den netop præsenterede Samsung Galaxy S4 kommer på markedet inden længe i sort og hvid, men også her meldes allerede flere farver på vej – dette fra Samsung selv.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

20-03-2013 00:09:05

Neeeej, nu kan mansq også få den i farven lille! :D
Og nej, jeg skrev ikke forkert (med venlig hentydning til at der er stavet forkert flere steder i artiklen (; )

0 0
TF 18-03-2013 19:21:55

Nu kan man få br bras kvalitets telefonen i en ny farve og ovenikøbet beholde det samme design forladte udseende, jeg må ud og stå i kø med det samme sammen med de andre sammy sheep :-D

0 0
Mirzad 19-03-2013 11:35:18

og du benægter stadig at være hater! ;-)
Kunne ellers forstille mig at se dig med en lilla tlf i hånden! :D

0 0
TF 20-03-2013 00:33:46

Jeg siger bare sandheden som jeg ser den, hvis det gør mig til "hater". I din verden er det dit problem ikke mit.

0 0
TF 20-03-2013 00:54:57

Jeg hader ikke samsung men design/byggekvalitet, eller nok nærmere mangel der på, på sgs3 og den nye sgs3+ og alleandre telefoner der er snot grimme og lavet af billigt bras

0 0
Mirzad 20-03-2013 10:08:44

hehe..sandheden er at du er hater og du ikke kan se det. ;-)

0 0
TF 20-03-2013 21:49:21

Og du er en troll der kun går efter manden og aldrig bolden, men det kan du nok ikke selv se ;-)

0 0
Mirzad 21-03-2013 14:51:46

Det er vist dig der forveksler de to! ;-)

0 0
TF 21-03-2013 19:05:57

Tja jeg skrev om samsung og du skrev om mig så hvem skriver om bolden og hvem om manden ? Der er vist ingen tvivl om du er en lille troll der kun skriver nedladende om folk for at piske en stemning op = troll

0 0
Mirzad 21-03-2013 21:33:20

hehe..og hvad skriver du om Samsung..det samme ævl gang på gang..intet nyt, du er bolden..det var du ikke klar over måske??
;-)
Du må så være en kæmpe troll der skriver nedladende om andre (bl.a. dem der godt kan lide Samsung).
At du kalder andre for troll, gør ikke dig selv til andet! husk det! :-)

0 0
TF 21-03-2013 21:46:12

Der er kun en troll her og det er mirzad :-)

0 0
Mirzad 21-03-2013 21:57:34

hehe...du lyder som min niece på 9! :-)

0 0
Mirzad 21-03-2013 22:13:09

men troll du bare videre Thomas:

http://101fundraising.org/2013/01/donor-acquisition-through-webinars-worth-a-try/internet-troll/

Godnat :-)

0 0
TF 21-03-2013 23:31:06

Ja ja lille troll hyg dig bare med at gøre dig selv tilgrin.

0 0