Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung Galaxy S III - se den her! Tror du på det?

Samsung Galaxy S III - se den her! Tror du på det?

Rygte: Samsung Galaxy III er fanget på et billede. Måske præsenteres den i London den 22. maj. Se billedet her.

Måske er dette Samsung Galaxy S III.
Måske er dette Samsung Galaxy S III.

Rygterne løber stærkere end en hest kan rende, særligt når det kommer til Galaxy S II-efterfølgeren.

Ifølge flere techsites viser billedet i denne artikel Samsung Galaxy S III. På skærmen står der 22. maj 2012, hvilket måske indikerer datoen for præsentationen.

Der spekuleres i, at Samsung afslører produktet op til sommer OL i London, hvor firmaet er sponsor.

Det skal understreges, at der er tale om rygter, og at det naturligvis også kan være et falsk billede, konstrueret i Photoshop.

Hvad tror du. Er der virkelig tale om Samsung Galaxy S III?

Opdatering: Mere om Galaxy S III 

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Mobilsiden.dk 19-03-2012 12:49:42

Endnu en artikel om Galaxy S III
http://www.mobilsiden.dk/nyheder/samsung-galaxy-s-iii-de-rygtede-specifikationer,lid.20201/

0 0
Jesper 19-03-2012 10:29:05

...den er grim eller ej, vil jeg ikke udtale mig om, men hvis knappen under skærmen er en mekanisk knap, så tror jeg ikke på, at det er ægte.
Jeg tror, at Samsung, ligesom HTC, går væk fra at have en mekanisk home-tast, og i stedet bruge en softtouch knap. Det fungerer også meget bedre!

Det kan dog også være, at det ikke er en mekanisk knap, men blot en markering af, hvor homeknappen befinder sig. Who knows! Who cares!

0 0
Kim F. 18-03-2012 18:54:31

I formel 1 har man noget man kalder Silly season...

Tror det er det vi er udsat for.

Det er bare for at sætte gryden i kog så at sige...

0 0
hotpop 18-03-2012 19:02:59

NOT?
Og dog... Weber Shandwick er jo Samsungs PR agentur, så der KAN være tale om den endelige model - eller blot et stunt :)

0 0
hotpop 18-03-2012 19:01:13

Jep...
Det er ved at udvikle sig til en farce.
Lige præcis som da Iphone 4S blev lanceret...
4s er en del bedre end 4´eren, men fordi den lignede sig selv blev folk skuffede...

Ren komedie!

0 0
knudknud3 18-03-2012 16:00:48

Bare ikke denne. Det var billedet fra YouTube, jeg blev begejstret over.

0 0
SaL^ 18-03-2012 15:06:29

Hvis man gjorde den mere Apple'ish og skar et par mm af den nederste kant ville den være super fedt! Så minder den også mere om SGS II :)

0 0
18-03-2012 16:04:42

Nej endeligt ikke ligesom iphonen. On to topic, så syntes jeg nu den ser ganske ok ud.

0 0
SaL^ 18-03-2012 17:11:36

Jeg synes SGS II er super attraktiv fordi den netop ligner iPhone så meget. Jeg har den selv, og ejer ikke et produkt fra Apple, men de har nogle fede designs imo. Og synes bare det ser for dumt ud at den nederste kant er så stor.

0 0
18-03-2012 16:08:19

Men den sidste i youtube video'en er helt klart at foretrække, den første er dog totalt kedelig, da de jo bare sgs2 om igen.

0 0
hotpop 18-03-2012 12:01:37

http://www.eurodroid.com/edpics3/samsung_galaxy_s_3.jpg

Her kan man tydeligt se det er en fake. Og ret dårligt lavet.

0 0
hotpop 18-03-2012 12:08:58

Og dog...
Weber Shandwick er Samsungs PR agentur ...

0 0
Hest 18-03-2012 11:06:55

Tror ikke meget på det billede. det ser generelt bare alt for falskt ud og lige som altid, så er der ingen der ved noget konkret, når vi stadig er så langt fra lancering.

Btw, så er den også uhyggelig grim på det billede

0 0
MGApcPro 18-03-2012 00:10:50

For 2 dage siden så jeg en et andet design også med 22/3 dato: http://www.youtube.com/watch?v=fV-VkDJVa9A&feature=g-u-u&context=G289bb67FUAAAAAAAYAA

0 0
kasper 17-03-2012 20:56:34

Du behøver ikke at se mange sekunder på billedet, for at se det er falsk.
Se på hvordan kanterne er på billedet hvor fronten kan ses. Sølvkanten går adskillige mm. ud over den hvide farve.
Se nu på profilbilledet. Her går sølvfarven og den hvide farve lige langt ud.
Med mindre har gang i noget virkelig "magisk" med denne telefon, så holder billedet ikke.
Det er ikke bare et falsk billede, det er også dårligt lavet.

0 0
mathias 18-03-2012 13:57:13

Den mangler også den lille udbulning nederst på bagsiden som Samsung laver på alle deres mobiler.

0 0
Zeb 18-03-2012 00:00:47

Det passer da fint. Hvis du ser på SGSII i profil har den jo også en metallisk kant der er splittet op halvvejs på siden af den. Du ser forkert på billeder af profilen. den hvide halvdel er bagsiden mens den metalfarvede del er forsiden, hvor metallet så går om foran. Det hænger fint sammen.

0 0
Zeb 18-03-2012 00:01:22

Du kan endda se en lille udbulning på den hvide bagside hvor kammeraet sidder.

0 0
kasper 18-03-2012 12:38:41

Du har helt ret!
Jeg var for hurtigt ude :s

0 0
Per Hansen 18-03-2012 16:56:43

Ja det var jeg jo så også :-)

0 0
Mikkel Andersen 18-03-2012 09:38:53

Endnu bedre set Zeb. Må indrømme, at jeg tænkte præcis det samme som Kasper i første omgang.

0 0
Per Hansen 17-03-2012 22:20:03

Godt set Kasper

0 0
mathias 17-03-2012 19:11:27

Samsung er godt nok smarte, jo mere tid de trækker jo mere buzz/hype bliver der lavet på internettet.
Men selvfølgelig sker det op til OL, prøv at tænk på alt den reklame tid og plads Samsung får der vises i hele verden.

0 0
Naggie21 17-03-2012 18:34:15

For den er dælme GRIM!
Jeg forventer bestemt det bliver i plast, når det er Samsung, men det kan da gøres MEGET mere elegant. Se bare på 1'eren, 2'eren og deres to Nexus'er.

0 0