Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung Galaxy S III slår revner - nu får kunderne hjælp

Samsung Galaxy S III slår revner - nu får kunderne hjælp

Flere ejere af Samsungs topmodel Galaxy S III har oplevet, at rammen revner. Samsung har erkendt problemet og vil nu hjælpe kunderne.

Her ses den tynde revne i rammen på Samsung Galaxy S III. (Foto: Mobilsiden.dk)
Her ses den tynde revne i rammen på Samsung Galaxy S III. (Foto: Mobilsiden.dk)

Købet af en topmodel er ikke altid uden problemer. Over sommeren har vi på Mobilsiden.dk modtaget flere henvendelser fra læsere, som beskriver, hvordan plastikrammen omkring Android-flagskibet Samsung Galaxy S III, har fået en revne, som ejerne ikke selv mener at have påført produktet.

Revne-problemet har også været oppe at vende på vores mobil-forum Mobildebat.dk.

Nogle Galaxy III-ejere har følt, at de har løbet panden mod en mur hos Samsungs support, der ikke erkendte revnen som et problem, at Samsung skulle tage sig af inden for garanti- og reklamationsretten.

Samsung vil nu hjælpe

Kundernes oplevelser, har efter henvendelse fra Mobilsiden.dk, nu ført til en officiel udmelding fra Samsungs danske servicechef, der har set på problemet. Han lover, at Galaxy S III skal være en fejlfri oplevelse.

- ”Vi er blevet klar over, at enkelte af vores kunder oplever sprækker i bag-coveret til vores GALAXY SIII. Vi undersøger netop nu årsagen, men kunderne skal naturligvis have fejlfri telefoner. Derfor udfører vi reparationen gratis," fortæller servicechef hos Samsung, Jens Lundquist til Mobilsiden.dk.

Kunder med det pågældende problem skal aflevere mobilen til en af Samsungs godkendte servicepartnere. Såfremt der medbringes en kvittering bliver problemet hurtigst muligt løst uden omkostninger for kunderne, lover Samsung.


Læs også:
- Samsung tilbyder skift af skærme til lavpris

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Katron 07-09-2012 19:45:54

Troede egentligt at Samsung havde lært dette fra SGS2.
Men nej, der er jo lagt op til problemer, når man absolut vil lave en plastmobil i kun 8 mm tykkelse.
Det kan sku ikke holde. Den gik ikke med SGS2, og tilsyneladende heller ikke med SGS3.

0 0
Stephanie 16-11-2012 16:53:14

Hvad gik ikke sms s2 ? Der er da ingen generelle fejl på den. Min er kastet rundt med, siddet på, bidt i af hunden og andet, og fejler absolut ingenting. :)

0 0
Stephanie 16-11-2012 16:53:37

sms=med* :D

0 0
Kim Harder 07-09-2012 15:32:58

På alt det snak, omkring flænger i cover og revnede skærme, så tyder meget på, at Samsung har været lige hurtige nok med deres test af mobiltelefonen. Noget kan åbenbart ind i mellem går for stærkt også selv når man hedder Samsung.

0 0
jgard 07-09-2012 16:08:55

Time to market på denne type produkter er rimeligt kort og man laver ikke månedsvis af test på det endelige produkt. Derfor ser man sådanne fejl. Det er da godt at Samsung reagere på det! De kunne jo bare sige at det var kundens problem. Der er vist ikke en mobil producent der ikke har prøvet dette. Apple med deres antenner og var der ikke en HTC hvor lakken skallede af.

0 0
jgard 07-09-2012 15:10:37

Min SGSIII har en ultra fin ridse i glasset, den ligger altid i en lomme hvor der ikke er andet end den.

Ridsen er så fin at den kun ses i meget skarp lys og når telefonen holdes i en bestemt vinkel. Er glasset på denne telefon ikke er særligt ridse/brud frit glas.

Iøvrigt en super fed telefon.

J;-)

0 0
netfors 07-09-2012 19:44:49

Det er fuldstændig det samme med min? Jeg har haft en Galaxy s i 2 år, og den har ikke en eneste ridse. så køber jeg en Galaxy S3, og en uge efter har den en (lille, men dog tydelig) ridse i skærmen? Og den er på ingen måde blevet behandlet anerledes end min gamle Galaxy S? Om noget har jeg behandlet denne mere forsigtigt?
Efter følgende har den fået flere meget små ridser i skærmen??? Min kammerat har været ude for nøjagtig det samme? Men som Samsung support sagde. "Hvis du ikke har sat beskyttelse på din skærm, er du selv ude om det"? Burde det virkelig være nødvendigt med skærm beskyttelse ved almindelig brug?

0 0
jgard 10-09-2012 11:59:08

Er det mig der har misforstået noget skulle det ikke være gorilla glas?

0 0
Hans 07-09-2012 11:15:12

Der er 4 meget små mærker i hvert hjørne, som sådan set skal være der. Det er støbemærker fra da telefonen blev lavet. Dem forveksler folk tit med de revner som flere inde på XDA også har reporteret.

Jeg har ikke selv oplevet revner i min telefon, men rart at vide, at samsung ta'r sig af det, hvis de skulle opstå. Det er jo ikke den billiste telefon, så den skal jo heller ikke ha' fejl.

Det værste en producent kan gøre, er at sige det er kundens egen fejl.

0 0
JKay 07-09-2012 12:29:19

Du har ret... min har så 4 små revner og en stor... nede ved micro usb stikket.

0 0
kasper 07-09-2012 13:57:36

Hver revne i de fire hjørner skal være der. Den nede ved usb-stikket er også en ofte set fejl i rammen.
Revnerne kommer primært nede ved usb-stikket og 1 cm under volumeknappen.

0 0
JKay 07-09-2012 10:35:58

Vidste slet ikke at min S3 havde revner... men det kan jeg da se at den har!! Og den har endda altid haft en bumper omkring sig!! Det er nok derfor jeg ikke har set det :)

0 0
Sven A. 07-09-2012 10:20:52

Hvem er det her i DK?

Eller skal man levere den ind til Telmore som jeg har købt mobilen hos?

0 0
Stephanie 16-11-2012 16:46:01

Man levere altid sin telefon til den forhandler man købte den hos. Forhandleren sender så telefonen til det serviceværksted som er tilknyttet dem, og som er samsung autoriseret.
Telefoner kommer aldrig direkte til Samsung, da samsung hverken her egne teknikkere eller butikken. Alt sker gennem sammarbejdspartnere :)

0 0
Jonas Johansen 07-09-2012 09:38:16

Både mig og en kammerat har begge oplevet at vores skærm er umotiveret flækket?
Jeg var selv ude for at jeg stod med telefonen i hånden, lagde den i lommen. Næste gang jeg tog den op ad lommen var skærmen flækket, fra home knappen og ud til venstre side.
Jeg har på ingen måder stødt telefonen ind i noget under turen.

Præcis det samme har min kammerat været udsat for.

0 0
SamsungExpert 02-05-2013 15:36:48

kunder oplever sprækker i bag-coveret ikke skærmen!
Dette viser blot hvad kunder vil gøre for at få Samsung til at betale!
Jeg vågndede også op imorges og pludselug var min bærbare computers skærm smadret lol!!!!
Hvad tror du selv spade? Ydermere har Jens Lunquist ALDRIG kommet med denne kommentar fis og humbug... Intet er officielt hvis ikke det står på Samsungs egen hjemmeside. Humbug som resten af mobilsiden.

0 0
David 07-09-2012 10:07:26

Jeg har en kollega der har haft en SGS3 i 3 måneder, og den er revnet i både ramme og skærm.. Før den havde han en iPhone 4, som skulle være den aller mest skrøbelige, i 1,5 år uden nogen problemer..

0 0