Samsung Galaxy S III slår revner – nu får kunderne hjælp

Flere ejere af Samsungs topmodel Galaxy S III har oplevet, at rammen revner. Samsung har erkendt problemet og vil nu hjælpe kunderne.

Samsung Galaxy S III slår revner – nu får kunderne hjælp

Købet af en topmodel er ikke altid uden problemer. Over sommeren har vi på Mobilsiden.dk modtaget flere henvendelser fra læsere, som beskriver, hvordan plastikrammen omkring Android-flagskibet Samsung Galaxy S III, har fået en revne, som ejerne ikke selv mener at have påført produktet.

Revne-problemet har også været oppe at vende på vores mobil-forum Mobildebat.dk.

Nogle Galaxy III-ejere har følt, at de har løbet panden mod en mur hos Samsungs support, der ikke erkendte revnen som et problem, at Samsung skulle tage sig af inden for garanti- og reklamationsretten.

Samsung vil nu hjælpe

Kundernes oplevelser, har efter henvendelse fra Mobilsiden.dk, nu ført til en officiel udmelding fra Samsungs danske servicechef, der har set på problemet. Han lover, at Galaxy S III skal være en fejlfri oplevelse.

– ”Vi er blevet klar over, at enkelte af vores kunder oplever sprækker i bag-coveret til vores GALAXY SIII. Vi undersøger netop nu årsagen, men kunderne skal naturligvis have fejlfri telefoner. Derfor udfører vi reparationen gratis,” fortæller servicechef hos Samsung, Jens Lundquist til Mobilsiden.dk.

Kunder med det pågældende problem skal aflevere mobilen til en af Samsungs godkendte servicepartnere. Såfremt der medbringes en kvittering bliver problemet hurtigst muligt løst uden omkostninger for kunderne, lover Samsung.

Læs også:
Samsung tilbyder skift af skærme til lavpris