Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Samsung Galaxy S IV - de nyeste rygter

Samsung Galaxy S IV - de nyeste rygter

Samsung er i februar på vej med en Galaxy S IV. Læs her de seneste rygter om specifikationerne.

Rygtefoto om S IV.
Rygtefoto om S IV.

Rygterne om en efterfølger til Samsung Galaxy S III er begyndt at dukke frem på nettet. Om der er tale om reelle lækkede informationer, eller blot tech-bloggeres ønsketænkning, er uvist.

Samsung Galaxy S IV, eller S4, vil ifølge rygterne have 4,99” Super AMOLED skærm med en opløsning på 1920 x 1080 pixels (Full HD).

Derudover ligger der en quad-core 2 GHz Exynos processor med en GPU på otte kerner i produktet, samt 64 GB indbygget hukommelse og understøttelse af 4G.

Der tales også om, at enheden vil blive tyndere end forgængeren S III.

Om alt dette holder, eller bare er spekulation, bliver vi klogere på som tiden går, men spændende ser det ud.

Diverse tech-blogs mener, produktet vil blive præsenteret i februar 2013.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

30-11-2012 10:01:17

Folk mega piver over en 4,99" skærm, men går gladeligt ud og kører en Lumia 920 der rent fysisk er så meget større end en sgs3. I snakker bare for at trashtalke. Der Ingen hold i det i siger.

0 0
Benjamin Jensen 30-11-2012 11:07:43

Du har det svært med kritik af Samsung....det går igen og igen fra tråd til tråd.

Er du ikke det, nogle ville kalde fanboy?

lol

0 0
BE 23-11-2012 11:56:37

Hellere en Note II med 4 G og 64 GB samt plads til endnu et 64 GB eller 128 GB kort, samt et ordentligt batteri - gerne på omkring 4000 mA/t.

Så smider jeg min PC ad helvede til, og bruges min HD på min router som lagringsmedie!

0 0
Tbm2 23-11-2012 14:37:37

Jeg synes note 2 er perfekt som den er.
Du kan få op til ca 70gb ialt (5.5gb fra start af + 64gb micro sd)
3100mah er også meget stort.
Ved overhovedet ikke hvad du vil bruge 192gb til?

0 0
Tbm2 23-11-2012 14:37:03

Jeg synes note 2 er perfekt som den er.
Du kan få op til ca 70gb ialt (5.5gb fra start af + 64gb micro sd)
3100mah er også meget stort.
Ved overhovedet ikke hvad du vil bruge 192gb til?

0 0
Urbanus 23-11-2012 11:49:41

Please Samsung, lyt nu til hvad kunderne efterspørger.

Hvorfor skal telefonerne være tyndere hver gang. Jeg vil faktisk hellere have en der er lidt tykkere, og så med et ordentligt motherfucker af et batteri!!
jeg vil gerne have federe specs, 4G og alt det andet, men jeg er træt af at jeg altid skal spare på brugen af min telefon når jeg har allermest brug for den, for at batteriet kan holde til jeg igen kommer til en oplader´!

Og som så mange andre skriver: Hvorfor skal skærmen absolut lige have et hak ooad i størrelse hver gang? I har en ganske udmærket phablet der hedder Note, hvis man er til de helt store skærme. Men kunne I ikke begynde at holde skærmstørrelsen en smule i ro, eller lave en mindre version (med samme specs, bare mindre skærm) - det behøver ikke være helt nede i 4" eller mindre, vi er jo trods alt ikke iPhone-brugere. Men et sted mellem 4,2 og 4,7 synes jeg er passende.
Og som sagt: Lyt nu til brugerne!! Rigtig mange har allerede fravalgt Galaxy SIII fordi de synes skærmen er for stor. Der er virkelig stor efterspørgsel på high end-telefoner med top specs med skærme der er knap så store.

0 0
23-11-2012 15:10:34

De ville sikkert gerne lave skærmen mindre hvis de kunne. Men du skal jo tænke på at de lige propper sindsygt mange flere pixels ind på den skærm....I stedet for ca. 1 million pixels, skal de nu presse ca. 2 millioner pixels ind. Så vil skærmen jo altså blive lidt størrer, det er faktisk imponerende at det ikke er mere...

0 0
Villiam 22-11-2012 16:27:38

jeg havde haft penge til det, så ville jeg kontakte samsung og få lavet en speciel udgave af s4. nemlig med samme hardware men kun en 4" skærm. når kineserne kan lave dem så små med samme hardware, så kan samsung sgu også...

0 0
Robert 22-11-2012 15:40:27

4,99 tommer, så er det jo lige præcis ikke en phablet! Det er bare genialt tænkt af rygtesmedene det der!

0 0
Hest 22-11-2012 11:20:14

Ser ud til jeg snart skal til at finde mig en anden telefon, for SGS4 med 5" bliver det i hvert fald aldrig.

0 0
22-11-2012 15:10:43

Har du da allerede en SG4 Hest siden du skal finde en anden telefon?

0 0
Hest 23-11-2012 12:00:49

Jeg mener at jeg så skal finde en anden telefon at købe i stedet for SGS, hvis de går så langt. Har 3'eren i forvejen og den er alleredelige i overkanten og jeg tør godt være med de ikke kan lave en 5" skærm uden at gøre telefonen større.

0 0
hellas7 22-11-2012 17:40:58

Men hest har vel ret i, at 4,99" på forhånd lyder af meget. Hvis det betyder at den bliver længere og/eller bredere tror jeg ikke det betyder så meget at den bliver tyndere.

Optimus Vu (LG's phablet) har jo eksempelvis en størrelse på 5", det ville ikke klæde Samsung at give deres topmodel en så stor skærm.

0 0
Benjamin Jensen 26-11-2012 19:28:52

Tjah, 5 tommer lyder sgu vildt. Jeg ville sgu aldrig købe så stor en Tlf.

0 0
Peter Frederiksen 24-11-2012 23:33:04

LG VU bruger 4:3 formattet, hvor vi må gå udfra at S4 bliver med 16:9 og hvis det bliver med softkeys (menu-home-back) som man kender det fra Gnex og Nexus 4, så tror jeg den bliver max. et par millimeter større end S3.

0 0
Rasmus L 22-11-2012 12:01:07

Det er jo ikke sikkert man gør selve telefonen større end den er nu, det kan sagtens være selve skærmen..

0 0